Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:03
masakra - pękł pasek rozrządu...
Autor Wiadomość
wiler 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander '04
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 13 Sty 2009
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-04-2010, 20:06   

Trochę sie posypał po przekroczeniu 200k ale oleju nie bierze, silnik OK, żadnych remontów na szczęście nie było.
Trzeba było jednak zainwestować w katalizator, pompy, sprzęgło (2 razy!), koło zamachowe, ... jest prawie nowy :D
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26-04-2010, 20:33   

Na jakim oleju śmigasz?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 27-04-2010, 16:07   

Bartek napisał/a:
[ Dodano: 20-04-2010, 07:14 ]
PS "90 000 km lub 5 lat w zależności co pierwsze nastąpi" - cytat z tabeli przeglądów
A ja właśnie wyczytałem w tabeli że pasek co 90k, niezależnie od ilości lat. przykładowo w tej samej tabeli jest że przewody zapłonowe co 30k LUB 2 lata, a airbag co 10 lat niezależnie od kilometrów, a świece standardowe co 45k niezależnie od lat. Czy gdzieś można znaleźć oficjalnie w sieci jakaś tabelę przeglądów?
 
 
Radecky
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2010, 20:42   

...no i stuknęły pierwsze 3 tys km po wymianie paska i remoncie z powodu zerwania. Silnik pracuje równiutko, czy zimny czy ciepły gra cichutko, oleju ani grama nie ubyło... :)

Dobra robota Pana Sławka...:)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 02-06-2010, 10:50   

elektryk napisał/a:
przykładowo w tej samej tabeli jest że przewody zapłonowe co 30k LUB 2 lata
przewody WN co 30kkm :shock: ? To z papieru je robią? Żenujące :oops: , albo jakość badziewna na poziomie najtańszej chińszczyzny, albo kolejna próba poprawiania wynikku finansowego poprzez naciąganie klienta na niepotrzebne koszty. W samochodach, które używałem wymiana przewodów też była zalecana - po 90 albo 100kkm - drobna różnica.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Pawmitsu 
Forumowicz

Auto: Outlander 1 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 210
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-06-2010, 22:19   

Na pewno na niektorych zeruja w tych stacjach :cry:
Gdy zapytalem poprzedniego wlasciciela , jaki plyn lal do zbiornika z ciecza chlodzaca, odpisal mi, ze nie zajmowal sie tym, wszystko robil serwis...
Radecky, ile Cie kosztaowala cala ta "masakra" z paskiem rozrzadu?
_________________
Mój taki
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 27-06-2010, 18:53   

rezon napisał/a:
elektryk napisał/a:
przykładowo w tej samej tabeli jest że przewody zapłonowe co 30k LUB 2 lata
przewody WN co 30kkm :shock: ? To z papieru je robią? Żenujące :oops:
Akurat ten punkt dotyczył że co 30kkm należy SPRAWDZIĆ kable WN czy nie są uszkodzone.
A co do papieru to dzisiaj wyczytałem w serwisówce adnotację że cały kanał powietrza od wlotu do filtra jest fabrycznie wykonany z mieszaniny papieru i plastiku.
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-06-2010, 22:27   

Radecky, czemu już sprzedajesz Outka?
_________________
 
 
Radecky
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2010, 23:05   

No heja...

Chcę zmienić na inny, bo doszedłem do wniosku że Mitsubishi i dodatkowo Outlander to dobry samochód, ale dla kogoś kto ma znajomego mechanika. Ja nie mam znajomości i zostałem naciągnięty na wydatki, zaraz na początku eksploatacji koło 1 tys na zwykły przegląd, oleje, płyny, świece, jedna końcówka drążka kierowniczego, bo wcisnęli mi że zwykłe świece się nie nadają, tylko muszą być platynowe, potem z zawieszeniem - władowałem prawie 3 tysiaki w tylne zawieszenie, a problemem było jedynie skrzypienie podwozia, potem rypnął pasek - wrzuciłem też koło 3 tys, a jak sobie czytam Wasze opinie to wychodzi na to że będę musiał lada moment zrobić sprzęgło, bo przy 140 - 150 tys zwykle pada (Bóg wie ile to będzie kosztowało - jedni mówią że 1500 zł. inni, że min,. 3 tys), jesienią dodatkowo kupić komplet opon, no to wiesz wychodzi, że w samochód 7 letni dołożę koło 10 tys. To już wolę kupić nowy, zwłaszcza, że dodatkowo twardość Outlandera i jego przeciętne przyspieszenie już mi się znudziło. Ktoś kto ma znajomego, zaprzyjaźnionego mechanika, to będzie miał OK, bo ja sporo już wymieniłem, ale już nie chcę dalej eksperymentować. Wspominałem w innym wątku, jak 4 miesiące woziłem się z gdaczącym silnikiem i nikt nie potrafił mi pomóc, czyścili wtryski, kazali mi jeździć na paliwie z Shella, sondy lambda wymieniać, aż przypadkiem, któryś z elektryków podmienił cewkę. Ludzie... żeby nawet ASO Mitsubishi nie sprawdziło, że szwankuje cewka ??
Wpadło mi teraz parę groszy i zdecydowałem sprzedać Outka i kupić sobie zwykły nowy samochód. Gdyby ktoś był zainteresowany to szczerze opowiem o kondycji, bo to dobry samochód i sporo w niego włożyłem. Do pełni szczęścia brakuje sprawdzenia i ewentualnych poprawek w tulejkach gumowych przedniego zawieszenia i wspomniane sprzęgło. Potwierdzić dobry stan mojego Outka może też znany na tym forum Pan Sławek, który naprawiał go po zerwaniu paska.

Biorę pod uwagę też zamianę, interesuje mnie coś wielkości Civica, Astry, Toyoty Auris... ale max. 2-3 letnie, oczywiście z dopłatą z mojej strony. No i z silnikiem o mocy ponad 130 KM...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.