Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Nie będę wzmacniał silnika !!
Autor Wiadomość
ZbigniewD 
Forumowicz


Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 130
Skąd: Wien
Wysłany: 24-04-2010, 11:19   

dokładnie w 2.2 głowice nie pękają tylko rozpada sie dwu mas i pada całe zasilanie listwą no i cała reszta ,ale przecież każdy własciciel zna swój silniki najlepiej i ja trafiłem na 25 wadliwych 2.2 natomiast cała reszta jest bezawaryjna
jak to mam szczęscie chyba musze w totka zagrac
BTW te auta nie są serwisowane przez polskich leniwych mechaników z aso u pana Zdziśka tylko w dużym centrum serwisowanym w Wiedniu gdzie niestety przewija się spora ilość HDI no ale Oni pewnie nie mają racji tylko Wy.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 24-04-2010, 11:25   

ZbigniewD napisał/a:
BTW te auta nie są serwisowane przez polskich leniwych mechaników z aso u pana Zdziśka tylko w dużym centrum serwisowanym w Wiedniu gdzie niestety przewija się spora ilość HDI no ale Oni pewnie nie mają racji tylko Wy.


No to trafileś może na 25 wadliwych kiedy Francuzy swiętowali święto nowego wina i nie przyłożyli się do zlożenia twoich pocisków :wink: Odsetek 25 sztuk czy więcej w porównaniu do ogółu co bezawaryjnie jeździ po drogach jest tak znikomy że można go uznac jako tzw. szmer statystyczny.....
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
ZbigniewD 
Forumowicz


Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 130
Skąd: Wien
Wysłany: 24-04-2010, 11:50   

taaa szmer statystyczny a w serwisie stoją pewnie tylko moje auta z 2.2 :lol: :lol:
 
 
sibkods 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 181
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-04-2010, 13:26   

Cytat:
technologicznie 2.0 i 2.2 dzieli ... kilka lat świetlnych

A cóż tak bardzo je dzieli?
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 24-04-2010, 18:00   

Ja tylko przypmne ze, głownym powodem dla ktorego grupa vw zaprzestała produkowac silniki na pompowtryskach to koszta !!! No a ze 2.2 sa nowsza generacja ,to w oparciu o opinie moich kilku znajomkow ,ktorzy poł zycia majstruja przy dieslach nie znaczy ze lepsza czy zywotniejsza.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 24-04-2010, 19:57   

jmgmotocykle napisał/a:
za to 2.0 jest sporo ...
nie tak znowu sporo otwarto, a sporo to ich więcej jeździ.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
cebull 
Mitsumaniak


Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 207
Skąd: Warszawa / Gabon
Wysłany: 24-04-2010, 20:08   

troche odbiegacie od tematu ;)

ja popieram autora watku, jak bym chcial mocniejszy silnik to bym sobie taki kupil od razu
140km to o 40 wiecej niz mialem w poprzednim aucie i pomimo iz outek jest sporo ciezszy to jak dla mnie zmiana jest widoczna i to na lepsze

moze kultura pracy jest lepsza, moze osiagi sa lepsze ale nikt mi nie powie ze zywotnosc tez jest lepsza...
 
 
didku 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 141
Skąd: Wrocław-Zgorzelec
Wysłany: 24-04-2010, 20:31   

co do tej zywotnosci to niestety slabszy silnik bedzie bardziej "wysilony" i moze to skrocic jego zywotnosc. Poza tym kazdy z tych silnikow ma <<plusy dodatnie i ujemne >> jak mawial LECHU. Na razie to tylko zima odczulem zamarzniecie filtra paliwa w 2.2. A oktawka zapalala i jechala dobrze (bez DPF) 8)
_________________
jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 
 
cebull 
Mitsumaniak


Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 207
Skąd: Warszawa / Gabon
Wysłany: 24-04-2010, 20:35   

didku, mnie chodzi nie o porownanie 2.0 i 2.2 tylko tego samego przed i po tuningu i tu uwazam ze ten podrasowany bedzie bardziej wysilony wiec i mniej zywotny
z tej samej konstrukcji wyciagasz wieksza moc...
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 24-04-2010, 21:21   

obydwa są wspaniałe do momentu jak się nie popsują :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.