[II 2.0 DID] Nie będę wzmacniał silnika !! |
Autor |
Wiadomość |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 24-04-2010, 11:19
|
|
|
dokładnie w 2.2 głowice nie pękają tylko rozpada sie dwu mas i pada całe zasilanie listwą no i cała reszta ,ale przecież każdy własciciel zna swój silniki najlepiej i ja trafiłem na 25 wadliwych 2.2 natomiast cała reszta jest bezawaryjna
jak to mam szczęscie chyba musze w totka zagrac
BTW te auta nie są serwisowane przez polskich leniwych mechaników z aso u pana Zdziśka tylko w dużym centrum serwisowanym w Wiedniu gdzie niestety przewija się spora ilość HDI no ale Oni pewnie nie mają racji tylko Wy. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 24-04-2010, 11:25
|
|
|
ZbigniewD napisał/a: | BTW te auta nie są serwisowane przez polskich leniwych mechaników z aso u pana Zdziśka tylko w dużym centrum serwisowanym w Wiedniu gdzie niestety przewija się spora ilość HDI no ale Oni pewnie nie mają racji tylko Wy. |
No to trafileś może na 25 wadliwych kiedy Francuzy swiętowali święto nowego wina i nie przyłożyli się do zlożenia twoich pocisków Odsetek 25 sztuk czy więcej w porównaniu do ogółu co bezawaryjnie jeździ po drogach jest tak znikomy że można go uznac jako tzw. szmer statystyczny..... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 24-04-2010, 11:50
|
|
|
taaa szmer statystyczny a w serwisie stoją pewnie tylko moje auta z 2.2 |
|
|
|
 |
sibkods
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 181 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-04-2010, 13:26
|
|
|
Cytat: | technologicznie 2.0 i 2.2 dzieli ... kilka lat świetlnych |
A cóż tak bardzo je dzieli? |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 24-04-2010, 18:00
|
|
|
Ja tylko przypmne ze, głownym powodem dla ktorego grupa vw zaprzestała produkowac silniki na pompowtryskach to koszta !!! No a ze 2.2 sa nowsza generacja ,to w oparciu o opinie moich kilku znajomkow ,ktorzy poł zycia majstruja przy dieslach nie znaczy ze lepsza czy zywotniejsza. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 24-04-2010, 19:57
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | za to 2.0 jest sporo ... | nie tak znowu sporo otwarto, a sporo to ich więcej jeździ. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
cebull
Mitsumaniak

Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 207 Skąd: Warszawa / Gabon
|
Wysłany: 24-04-2010, 20:08
|
|
|
troche odbiegacie od tematu
ja popieram autora watku, jak bym chcial mocniejszy silnik to bym sobie taki kupil od razu
140km to o 40 wiecej niz mialem w poprzednim aucie i pomimo iz outek jest sporo ciezszy to jak dla mnie zmiana jest widoczna i to na lepsze
moze kultura pracy jest lepsza, moze osiagi sa lepsze ale nikt mi nie powie ze zywotnosc tez jest lepsza... |
|
|
|
 |
didku
Forumowicz
Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 141 Skąd: Wrocław-Zgorzelec
|
Wysłany: 24-04-2010, 20:31
|
|
|
co do tej zywotnosci to niestety slabszy silnik bedzie bardziej "wysilony" i moze to skrocic jego zywotnosc. Poza tym kazdy z tych silnikow ma <<plusy dodatnie i ujemne >> jak mawial LECHU. Na razie to tylko zima odczulem zamarzniecie filtra paliwa w 2.2. A oktawka zapalala i jechala dobrze (bez DPF) |
_________________ jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 |
|
|
|
 |
cebull
Mitsumaniak

Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 207 Skąd: Warszawa / Gabon
|
Wysłany: 24-04-2010, 20:35
|
|
|
didku, mnie chodzi nie o porownanie 2.0 i 2.2 tylko tego samego przed i po tuningu i tu uwazam ze ten podrasowany bedzie bardziej wysilony wiec i mniej zywotny
z tej samej konstrukcji wyciagasz wieksza moc... |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 24-04-2010, 21:21
|
|
|
obydwa są wspaniałe do momentu jak się nie popsują |
|
|
|
 |
|