 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Skrzynia automatyczna w 3000 320KM |
Autor |
Wiadomość |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 21-05-2010, 21:15
|
|
|
jak czasem czytam to co piszesz hubert to az mi slabo i nie probuj mi tego posta wykasowac tylko dlatego ze nie pasuje ci moja odpowiedz.
co ja mam niby znalesc w tym linku ktory mi dales? ja nawet nei bralem udzialu w tamtej dyskusji...wez mi moze stresc ten pomysl ktory zrodzil sie w twojej glowce
podtrzymuje to co napisalem NIE ma automatu do silnika od 3kgt vr4.
wiec nie pisz mi tu ze bzdury rozpowszechniam i nieprawdziwe info w tym poscie.
pzrelozyc sobie mozna wszystko, mozna nawet zbudowac auto od zera...tylko po co? |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 21-05-2010, 21:29
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | skupienie się na jednym dziale nikomu nic dobrego nie przynosi |
Przynosi, przynosi jest sporo właścicieli 3kgt którym sławek pomógł poprzez to forum może nie tobie bo z 3kgt masz tyle wspólnego co ja z lotami na księżyc a druga sprawa napisz jakie błędne informacje rozpowszechnia z chęcią poczytam. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-05-2010, 10:55
|
|
|
Link do posty swinks_UK miał Wam pokazać, że skrzynie automatyczne w MMC nie są tytanami wytrzymałości, ale mimo to wytrzymują w Legnumach więcej niż ma w serii 3000GT.
Czy da się połączyc skrzynię z Legnuma z silnikiem 6G72TT? Nie wiem - to pytanie bardziej do Was. Ma ktoś z Was zdjęcie kielicha skrzyni z 3000GT?
Informacja o turbinach kluczowa nie jest, ale ile razy ktoś napisze coś niezgodnego z prawdą na Forum to prędzej czy później ktoś się na to powoła. Stąd pytanie o pewność co do TD04 11 w 6G72TT.
A co unifikacji części - przykładowo - te same klocki siedza w Pajero, MSW z 1998 i Galancie z 1991 roku. Przykłady w Mitsu można mnożyć.
Na przyszłość trochę spokojniej proszę i nie doszukujcie się w tym co ktoś napisze ataku na siebie. Ja po prostu pamiętam sporo z tego co zdążyłem się na temat Mitsu dowiedzieć i tylko staram się pomóc. Nie aspiruję do roli guru. I zawsze mogę się mylić. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-05-2010, 19:38
|
|
|
Tak to jest ten silnik. Przypatrzyłem się w miarę uważnie i myślę, że to chyba inny silnik niż 3.0 z 3000 GT. W sumie silnik 2.5 V6 24 163 KM i silnik 2.5 Twin turbo 280 KM to te same silniki tylko o innej "obudowie", ale są tak samo ułożone, na takich samych mocowaniach, czyli dadzą się przeszczepiać. W sytuacji wspomnianych przeze mnie silników 3.0 od GTZ i 3.0 od 3000 GT to może te same silniki, ale mocowania są chyba inne i przeszczep mógłby nie spełniać wymogów konstrukcyjnych. Mimo to w opisie obu tych silników jest to samo usytuowanie i określone są one jako DOHC. Muszę się przyjrzeć temu na żywo mając przed sobą oba samochody. Ponadto ta nieszczęsna ASB, którą chciałbym dopasować do tego mocniejszego silnika, może stanowić problem.
Ponadto koledzy prośba do was abyście nie zarzucali sobie nawzajem braku wiedzy, lub jej niedostatek, ja w tym zakresie nie mam prawie żadnej wiedzy, ale mam od tego was, to wy mi macie uświadomić i doradzić, co zrobić i na co zwrócić uwagę mając takie zamiary jak ja mam. Powoli tracę nadzieję na to, ze możliwym będzie zamontowanie w komorze silnikowej galanta, silnika 3.0 z 3000 GT, no chyba, ze jednak się mylę co do ułożenia tego silnika i jednak zmieściłby się on bez przerabiania elementów stałych komory. Brałem pod uwagę przekładkę Twin turbo 2.5 tzw legnuma, ale właśnie nie chcę ingerować w oryginalnie połączone elementy stałe komory silnika, wycinanie ściany grodziowej, lub jej przeróbka. Właśnie dlatego wybrałem opcję przekładki samego silnika z niezbędnym osprzętem. Jakbyście mieli jakieś podpowiedzi to czekam. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 25-05-2010, 20:32
|
|
|
Jeśli nie chcesz przerabiać mocowań to nic nie zdziałasz bo tak jak ci napisałem wcześniej skrzynia w 3kgt jest po prawej stronie a galancie z linku po lewej tak ze wszystko jest odwrotnie mocowanie też. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-05-2010, 20:48
|
|
|
n3000 napisał/a: | Jeśli nie chcesz przerabiać mocowań to nic nie zdziałasz bo tak jak ci napisałem wcześniej skrzynia w 3kgt jest po prawej stronie a galancie z linku po lewej tak ze wszystko jest odwrotnie mocowanie też. | No właśnie to mnie zniechęca. obawiam się o konieczność cięcia mocowań. Mimo wszystko nadal będę zbierał wiedzę w tym temacie. Sprawą ważną są ewentualne przesunięcia silnika[ w komorze i co się z tym wiąże zmiana rozłożenia ciężkości, kolejna sprawa to osprzęt silnika, czyli kwestia zmieszczenia silnika z całym osprzętem. W tej sytuacji jest to temat na dłuższą dyskusję. Co innego byłoby jakby były to takie same silniki rozbudowane o osprzęt, ale tak samo mocowane, a tu robią się schody z napędem i sterowaniem, nie sam dobór odpowiednich podzespołów ale ich mocowanie, to co napawa mnie największymi obawami. |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 25-05-2010, 20:57
|
|
|
Weź też pod uwagę że 3kgt jest naprawdę szerokim autem a silnik z osprzętem wypełnia komorę silnikową dość szczelnie, jednym słowem jest bardzo ciasno tak że nie będzie łatwo to upchnąć w galu. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 25-05-2010, 21:14, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 25-05-2010, 21:00
|
|
|
odezwij sie do goscia o nicku Tom Eriksen na forum www.3si.org , on przelozyl silnik wraz ze skrzynia i napedami od 3000gt vr4 do 1994 vr4 galanta... dodakowo zrobil z tego RWD....nie wiem jak , patrzac jak mala jest przekladnia katowa u nas.. ale jezdzi to , w auto wladowal z tego co mi mowil ponad 60k usd i domyslam sie ze musial wszystko wybebeszyc wraz z mocowaniami i zrobic od nowa..
takze odpowiedz na twoje pytani DA SIE! |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 25-05-2010, 21:21
|
|
|
Że się da to oczywiste bo widziałem filmiki Fiata 126P z silnikiem od Kamaza Tylko w tym akurat temacie tutaj poruszonym podstawą jest czy masz na tyle umiejętności i osprzętu żeby zrobić to sobie samemu bo ktoś to Cię skasuje za taką imprezę tyle, że raczej odejdą chęci na taką zabawę. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 25-05-2010, 21:41
|
|
|
ze swojej strony dodam tylko tyle ze widzialem fotki tego auta i to nie jest zadne druciarstwo, ale porzadna profesjonalna robota - mowi o galancie a nie o tym fiacie:)
niestety oplacona duzymi kosztami, z tego co mi mowil ten uzytkowni to wiekszosc rzeczy zrobil sam. 3 lata pracy i 60k usd... i masz piekne tuningowe egoztyczne autko |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-05-2010, 22:01
|
|
|
Koledzy ja desperatem nie jestem. ponadto jasno wyraziłem swój zamiar tzn, nie za wszelką cenę silnik od kamaza do malucha, a w granicach rozsądku silnik taki sam tylko z osprzętem do większej mocy. Po konsultacji z wieloma z was dochodzę do wniosku, ze to nie ten silnik i nie da się go wrzucić ot tak sobie z małymi przeróbkami. Mimo wszystko dzięki za wszystkie podpowiedzi, napewno w jakimś kierunku pójdę, zależy mi na skrzyni automatycznej, więc bardziej będę się przychylał do takiego samego silnika jaki mam tylko z osprzętem na 280 KM. Marzeniem moim jest zwykły galant, najlepiej przedliftowy, ale z pełnym wyposażeniem i z mocnym silnikiem. Wersja 3.0 320 KM w dalszej przyszłości. Z tego co opisujecie wnioskuję, ze może to być operacja bardziej skomplikowana niż zakładałem, więc będę szczepił coś prostszego. Jak macie jakieś jeszcze uwagi to z przyjemnością przeczytam. |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 26-05-2010, 00:24
|
|
|
galant vr4 z 94r to nie rekin i z tego co mi sie wydaje to ma on zawieszenie i napedy albo takie same albo podobne do 3000gt
u nas na forum rowniez pewien osobnik przeklada silnik z napedami z 3000gt do gala
jesli dobrze pamietam jest to frost |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 26-05-2010, 09:45
|
|
|
Może podobne ale na pewno nie takie same, w galu vr4 z 94r. jest silnik o poj. 2.0L 6A12TT wiec skrzynia inna i całe auto dużo lżejsze od 3kgt więc i zawieszenie inne, jedyny plus to skrzynia po tej samej stronie co w 3kgt w tym późniejszym modelu gala była już po lewej stronie, jak white90 napisał skontaktuj się z frost83 z tego co czytałem planuje w przyszłym roku spróbować przeszczepu silnika i napędów z 3kgt vr4 więc może podpowie ci coś, tu masz link do tematu o jego galancie http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
|
|
|
 |
|
|