deska rozdzielcza - przetroga |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-08-2010, 07:41
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Rozsądnie wyceniony samochód, który spełnia swoja rolę a gdyby był wykonany tak jak wydaje się, że w rozumieniu niektórych byc powinien to nie kosztowałby 100 a 200 tysięcy. Argument podobnie jak inne subiektywny. | coś pisałem na ten temat "Outek to taki wół roboczy , który nie musi być bez wad byle pracował jak trzeba - i na razie to robi", a np. zastąpienie styropianu matą lub poprawienie BT nie kosztowałoby więcej niż kilka złotych przy masowej produkcji. Plastiki w glonojadach pokryto jakąś "skórą" aby nie wyglądały tak badziewnie i koszt tej operacji jest raczej większy niż zmiana oprogramowania BT - nb. tę wadę podobnie jak buczące hamulce też poprawiłem kupując zamiennik, plastików z deski nie poprawię zamiennikiem. Są twarde i wrażliwe. Pierwsze zaakceptowałem przed zakupem. A wrażliwość wyszła w czasie eksploatacji i żadne zaklęcia zachwyconych Outkiem tego nie zmienią - są wrażliwe na zarysowania, a sreberko na dodatek łatwo się przeciera w codziennej eksploatacji - i trudno, TTTM. Zmiany w glonojadach na pewno są oznaką, że producent też dostrzega te minusy i powoli coś zmienia. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 04-08-2010, 08:00
|
|
|
rezon, mam propozycję odnośnie BT - skoro w naszych ASO nie chcą tego zrobić napisz maila z opisanym problemem na jakiś customer care center w centrali (konkretnym problemem technicznym a nie narzekaniem na serwis). Może jak parę osób wyśle zrobią jakiś upgrade oprogramowania czy cuś i będzie po sprawie. Często taka droga działa chociaż nie wiem czy w przypadku MM. Spróbować warto.
W przypadku plastików można zrobić to samo. Raczej dla tych które już sprzedali nie pomogą ale może po jakimś lifcie poprawią.
Kwestia komunikacji klient-producent , rozumiem że w MMC Polska mogą sprawę zlewać i nie przekażą dalej (czyli w sumie producent nic nie wie), ale jak napiszesz do centrali chociaż będą wiedzieć że coś jest nie tak. Nie sądzę, żeby wszyscy na to lali - w końcu raczej ktoś odpowiada za rozwój firmy i produktów.
Inną metodą może być znalezienie kogoś kompetentnego W MMCP kto będzie takie uwagi zbierał i przekazywał komu trzeba, tylko tu jest problem jak kogoś takiego znaleźć, ale na pewno ktoś taki jest. Był kiedyś na forum człowiek z MMC który zajmował się tym ale jak widzę po awansie już czasu brakuje.
Mail na customer care MME - customerletters@mitsubishi-motors-euro.com
Powiem że w przypadku producenta maszyn które użytkujemy ( Szwajcarskich) taka droga działa świetnie - z tym że w ich polskim oddziale są ludzie którym się chce i którzy wiedzą gdzie co wysłać.
Może z kolei Jackie wie kto mógłby być taką osobą do kontaktów w MMCP?
Tak na marginesie dobrze byłoby chyba zaproponować MMCP aby wyznaczyli osobę do takich kontaktów która takie sprawy przekazywałaby dalej? W końcu jesteśmy oficjalnym klubem którego członkowie mogą wnieść sporo uwag i propozycji znając użytkowanie własnych aut pod względem praktyki. Na pewno przyniesie to wszystkim korzyść. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
Ostatnio zmieniony przez drtymf 04-08-2010, 08:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-08-2010, 08:06
|
|
|
drtymf napisał/a: | rezon, mam propozycję odnośnie BT - skoro w naszych ASO nie chcą tego zrobić napisz maila z opisanym problemem na jakiś customer care center w centrali (konkretnym problemem technicznym a nie narzekaniem na serwis). Może jak parę osób wyśle zrobią jakiś upgrade oprogramowania czy cuś i będzie po sprawie. Często taka droga działa chociaż nie wiem czy w przypadku MM. Spróbować warto. | BT zamieniłem radio na chińczyka i działa o wiele lepiej, że o navi8" nie wspomnę . A odnośnie kontaktów z MM to szkoda mi czasu - dlaczego szerzej opisane TU . Plastiki - Ten Typ Tak Ma, a producent coś tam poprawia, bo przecież w glonojadach "skóra" się pojawiła na desce. Czy jest przez to ładniejsza to kwestia gustu (mnie się nie podoba), ale na pewno pokazuje, że Mitsubishi coś poprawia - i to zwiększając koszt wykonania . |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 04-08-2010, 08:14
|
|
|
rezon, znam twoje problemy , współczuję , trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie, uważam że tak nie powinno być.
Mi osobiście chodzi o jakąś szerszą, bardziej zorganizowaną i długoterminową współpracę w takich kwestiach głównie na linii my-producent(centrala) z ew. pośrednikiem z MMCP.W końcu MMCP tak na prawdę może być tylko pośrednikiem.
Jakby nie było zależy nam wszystkim na tym żeby rzeczy montowane fabrycznie spełniały nasze potrzeby bez konieczności! zastępowania ich innymi. Nie dogodzi się wszystkim ale jak sądzę takie rozwiązanie zapewniłoby korzyści i nam użytkownikom jak i MM( zadowolenie tych pierwszych).Może jest jakaś szansa na to że nasz głos zostanie usłyszany tam gdzie trzeba(optymistą jestem wiem . |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-08-2010, 08:18
|
|
|
drtymf napisał/a: | Mi osobiście chodzi o jakąś szerszą, bardziej zorganizowaną i długoterminową współpracę w takich kwestiach głównie na linii my-producent(centrala) z ew. pośrednikiem z MMCP.W końcu MMCP tak na prawdę może być tylko pośrednikiem.
Jakby nie było zależy nam wszystkim na tym żeby rzeczy montowane fabrycznie spełniały nasze potrzeby bez konieczności! zastępowania ich innymi | Całkowicie się z tym zgadzam, zwłaszcza że reakcja niekoniecznie musi wpływać na zwiększenie kosztów, a na pewno doskonali produkt i zwiększa lojalność klientów. Znam przykład wysłania do klienta zgłaszającego reklamację podziękowań za propozycję zmian z drobnym upominkiem - zachwycony reakcją, niestety nie dotyczy do Mitsubishi |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 04-08-2010, 08:25
|
|
|
rezon napisał/a: | niestety nie dotyczy do Mitsubishi | może po prostu nie wiemy do kogo to kierować. Z doświadczenia wiem że takie wiadomości powinny być kierowane do konkretnych osób w ogólnych skrzynkach często giną ;> Ten temat raczej bardziej do przemyślenia przez adminów. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
cardorosso
Forumowicz tektura i dykta

Auto: Out
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 93 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-08-2010, 10:15
|
|
|
mi odpisywał zawsze p.Jeżak i nigdy nie widział problemu
robert.jezak@mitsubishi-motors.pl |
Ostatnio zmieniony przez cardorosso 04-08-2010, 10:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 04-08-2010, 10:17
|
|
|
cardorosso napisał/a: | Świetny pomysł klimę automatyczną przełączać na manual bo nie działa inaczej dobrze,
posiadam parę aut z tym że jedynym japońskim wynalazkiem jest outlader i w każdym z nich oprócz w/w japończyka pozycja off oznacza wyłączenie wiatraka na amen.
Po raz kolejny starasz sie udowodnić że białe jest czarne . |
o czym ty piszesz ?
W Outku pozycja off tak samo wyłącza wiatrak, jak w innych twoich autach- czyli po prostu odcina dopływa zasilania do silnika wiatraka. Bardzo skomplikowane, co ? To, że jest wtedy otwarty dopływ powietrza z zewnątrz to już inna sprawa. Przynajmniej nie jest duszno w środku, a jak ktoś nie chce, żeby mu w ogóle wiało to zamyka kratkę, przez którą wieje ( taki suwaczek na kratce - trzeba go przesunąć zdaje się w lewo do oporu) lub włącza zamknięty obieg powietrza. I już. |
|
|
|
 |
cardorosso
Forumowicz tektura i dykta

Auto: Out
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 93 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-08-2010, 10:21
|
|
|
jurekschroda napisał/a: | cardorosso napisał/a: | Świetny pomysł klimę automatyczną przełączać na manual bo nie działa inaczej dobrze,
posiadam parę aut z tym że jedynym japońskim wynalazkiem jest outlader i w każdym z nich oprócz w/w japończyka pozycja off oznacza wyłączenie wiatraka na amen.
Po raz kolejny starasz sie udowodnić że białe jest czarne . |
o czym ty piszesz ?
W Outku pozycja off tak samo wyłącza wiatrak, jak w innych twoich autach- czyli po prostu odcina dopływa zasilania do silnika wiatraka. Bardzo skomplikowane, co ? To, że jest wtedy otwarty dopływ powietrza z zewnątrz to już inna sprawa. Przynajmniej nie jest duszno w środku, a jak ktoś nie chce, żeby mu w ogóle wiało to zamyka kratkę, przez którą wieje ( taki suwaczek na kratce - trzeba go przesunąć zdaje się w lewo do oporu) lub włącza zamknięty obieg powietrza. I już. | Przejedz sie 150km/h z zamkniętymi kratkami i podziel sie wrażeniami bo u mnie gwiżdżą te kratki jak w fiacie 125p
W innych moich autach nie ma niepożądanego obiegu powietrza po samochodzie ,ciesze sie ze Mitsu było na tyle przewidujące że zafundowało mi darmowe wietrzenie w mrozy czy upały tak samo ogrzanym powietrzem
Że tak się zapytam czy miałeś przed Outkiem jakiś samochód z wydajnym klimatronikiem ? |
|
|
|
 |
sibkods
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 181 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 04-08-2010, 11:42
|
|
|
Swobodny opływ powietrza w samochodzie musi być. Jak tak bardzo lubisz jeżdzić w dusznej kabinie i zbierac bakterie to prosze tak jak koledzy wyżej pisali, masz opcję zamknięcia obiegu. Wszystko na ten temat. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 04-08-2010, 11:50
|
|
|
Nie przypominam sobie, żebym słyszał gwiżdżące kratki przy wyższych prędkościach w Outlanderze - nie odczułem też niepożądaneg oobiegu powietrza - tak jak napisałem, wystarczy zamknąć kratki i już. Nie widzę problemu.
Wydajność klimatronika - mimo, że Outek ma naprawdę duże wnętrzemm nawet w lipcowe upały klima bez problemu dawała radę - zwłaszcza jak się włączy nawiewy na tył - jest cyrkulacja w całym aucie. |
|
|
|
 |
cardorosso
Forumowicz tektura i dykta

Auto: Out
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 93 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-08-2010, 12:31
|
|
|
ale jak włączysz nawiewy na dół a nie na tył to przechodzisz w tryb manual |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-08-2010, 13:49
|
|
|
jurekschroda napisał/a: | Nie przypominam sobie, żebym słyszał gwiżdżące kratki przy wyższych prędkościach w Outlanderze - nie odczułem też niepożądaneg oobiegu powietrza - tak jak napisałem, wystarczy zamknąć kratki i już. Nie widzę problemu. | nie świszczą - chyba, bo przy wyższej prędkości to mało słychać poza silnikiem, kołami i powietrzem na zewnątrz . A poważnie to też nie słyszałem świstu na kratkach.
jurekschroda napisał/a: | Wydajność klimatronika - mimo, że Outek ma naprawdę duże wnętrzemm nawet w lipcowe upały klima bez problemu dawała radę - | problemem wg mnie nie jest wydajność klimy - potrafi szybko schłodzić, a jej sterowanie - mnie trudno jest nie korzystać z pokrętła regulującego temperaturę. I jest to jedyne auto z klimatronikiem, jakie używałem do tej pory, w którym taki problem występuje. Podobnie jak brak mi możliwości nawiewu na samą szybę w trybie półautomatycznym (trzyma temperaturę i siłę nawiewu, kierunek ręcznie) - ale jak teraz patrzę na temat topicu to chyba dyskusja zeszła na klimę w temacie deska/plastiki |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
cardorosso
Forumowicz tektura i dykta

Auto: Out
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 93 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-08-2010, 14:30
|
|
|
nie no panowie bez jaj ta klima nawet w trybie manualnym trzyma temperaturę wystarczy przełączyć wszystko na manual i zmienic tem np na 27 stopni zaczyna grzać mocniej a później stopniowo to grzanie maleje
rezon przecież jak przełączysz na samą szybę to zaczyna wiać jak głupie i temperaturę trzyma ,używam tego tylko w zimę |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-08-2010, 17:03
|
|
|
cardorosso napisał/a: | rezon przecież jak przełączysz na samą szybę to zaczyna wiać jak głupie i temperaturę trzyma ,używam tego tylko w zimę | wystarczy dmuchanie ustawić wtedy ręcznie, ale w innych autkach miałem możliwość ustawienia na szybę, a reszta była automatyczna, co polecam szczególnie latem - klima chłodzi samochód, a nie kierowcę, który wychłodzony ląduje z zapaleniem ucha, zatokami, itp. cardorosso napisał/a: | panowie bez jaj ta klima nawet w trybie manualnym trzyma temperaturę wystarczy przełączyć wszystko na manual i zmienic tem np na 27 stopni zaczyna grzać mocniej a później stopniowo to grzanie maleje | ja jeszcze mam . a trzymanie temperatury ma dużą histerezę co powoduje że niestety obecnie w Outku w trasie kręcę pokrętłem 19-22st., podczas gdy zazwyczaj miałem nastawione na 18 zimą 20 latem i nie dotykałem klimy - samo trzymało. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|