 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
GDI - Dlaczego nie cieszy sie popularnością? |
Autor |
Wiadomość |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 01-07-2010, 08:24
|
|
|
Maretzky85, to propozycja od elektro mechanika z MMC. Jak nic nie da to wrócę do ustawień fabrycznych. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
seki
Forumowicz

Auto: Dziadkowóz i Szczeniakowóz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 86 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-07-2010, 16:09
|
|
|
Krzyzak napisał/a: |
odkąd pamiętam, to z dieslami japońskimi były problemy (wyjątkiem była toyota) a obecnie produkują je w spółkach z francuzami i niemcami |
Oj tutaj bym się nie zgodził. Honda zrobiła diesla roku 2.2 iCTD i to bez współpracy z kimkolwiek, a nigdy wcześniej w dieslu nie siedziała.
Mitsu za to robił diesle więc siłą rzeczy powinien mieć już w tym doświadczenie. |
_________________ Życie zaczyna się od 8000 RPM |
|
|
|
 |
|
|