Filtr oleju - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 14-06-2014, 14:04
|
|
|
W tym roku wymieniłem filtr na: K&N HP-1010
W katalogu K&N widnieje jako filtr do silników 2.0L i 2.4L.
[ Dodano: 14-01-2016, 21:20 ]
Dwie ciekawe propozycje filtrów oleju do samochodów Mitsubishi.
Gwint M20x1.5
AMSOIL EA15K13 - cena około 52 zł.
HKS 52009-AK001 - cena około 110 zł.
|
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
April77
Mitsumaniak April77

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 264 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-01-2016, 23:12
|
|
|
Jakieś wrażenia z użytkowania K&N HP-1010????
HKS wygląda nieźle ale wymiana co 6 miesięcy (10000km) lub częściej |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 29-01-2016, 10:20
|
|
|
April77 napisał/a: | Jakieś wrażenia z użytkowania K&N HP-1010???? |
Robi swoje.
Porównanie budowy filtra K&N HP-1010 i oryginalnego filtra Mitsubishi:
|
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 30-01-2016, 09:42
|
|
|
tyku- samo zdjęcie jeszcze niczego nie udowadnia - K&N-a też można doprowadzić do takiego stanu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 30-01-2016, 11:53
|
|
|
Uwex, Napisałem powyżej, że to tylko porównanie budowy filtra.
Filtr K&N jest z mojego samochodu. Filtr oryginalny zabrałem z serwisu dla porównania.
W czerwcu mam zamiar wymienić na HKS 52009-AK001. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 31-01-2016, 13:00
|
|
|
tyku - OK- przyjąłem A zmiana na HKS bo... ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 31-01-2016, 13:25
|
|
|
Uwex napisał/a: | A zmiana na HKS bo... ? |
Cytat: | Super Neodymium Magnet
Neodymium, which is becoming the standard
for oil filters, is placed at the back of the filter
where oil can collect, picking up small metal
particles and fragments. |
|
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
po.miras
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2013 Posty: 108 Skąd: White slope
|
Wysłany: 01-02-2016, 01:08
|
|
|
tyku napisał/a: | Uwex napisał/a: | A zmiana na HKS bo... ? |
Cytat: | Super Neodymium Magnet
Neodymium, which is becoming the standard
for oil filters, is placed at the back of the filter
where oil can collect, picking up small metal
particles and fragments. |
|
Magnes neodymowy w filtrze
Ktoś OCENZUROWAŁ resztę mojego postu.
Szkoda |
_________________ 三菱ランサースポーツバック |
Ostatnio zmieniony przez po.miras 01-02-2016, 23:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 01-02-2016, 08:12
|
|
|
tyku- e tam .. w Lancerze nie ma żadnych opiłków, jak jest dobrze ułożony silnik |
_________________
 |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 01-02-2016, 10:12
|
|
|
Uwex napisał/a: | tyku- e tam .. w Lancerze nie ma żadnych opiłków, jak jest dobrze ułożony silnik | Opiłki są na 100%. Sprawdzałem na przeglądzie zakrętkę magnetyczną, na której były opiłki(małe ilości).
Zakrętka magnetyczna jaką stosuję:
po.miras napisał/a: | Magnes neodymowy w filtrze? | Tak. Występują filtry z magnesem neodymowym. Już 3 lata temu miałem taki filtr oleju : SIMOTA CZJP-MI20
[ Dodano: 02-06-2016, 17:55 ]
Filtr wymieniony na HKS 52009-AK001
Pasuje i jaki ładny, jakiś taki różowiutki. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
lurek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sedan'08 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 422 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-06-2016, 21:15
|
|
|
tyku napisał/a: | Uwex napisał/a: | tyku- e tam .. w Lancerze nie ma żadnych opiłków, jak jest dobrze ułożony silnik | Opiłki są na 100%. Sprawdzałem na przeglądzie zakrętkę magnetyczną, na której były opiłki(małe ilości).
Zakrętka magnetyczna jaką stosuję:
[url=http://images45.foto...29m.jpg]Obrazek[/URL] |
Czy to jest śruba do spustu oleju?? Jeśli tak to ciekawe i warte uwagi
możesz podesłać linka (ew. na pw) bo na szybko nie mogę znaleźć (szkoda ze olej właśnie wymieniłem)
Proszę: http://allegro.pl/zakretk...5737777537.html
|
Ostatnio zmieniony przez tyku 03-06-2016, 11:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Sushi
Mitsumaniak
Auto: Lancer CX_A 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 91 Skąd: 22
|
Wysłany: 22-08-2017, 18:51
|
|
|
Z ciekawości zamówiłem AMSOIL EA15K13 wskazany wcześniej przez tyku
Czy przy wymianie oleju (w innym warsztacie niż ASO), powinienem dokupić w ASO podkładkę korka spustowego oleju i/lub jakiś inny drobiazg? |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 02-12-2017, 23:22
|
|
|
Gdyby ktoś był zainteresowany tym filtrem: Simota CZJP-MI20, to teraz można go spotkać pod nazwą Simota OF-003 (SM-OF-003), jak i również wspomniana przez tyku, zakrętka magnetyczna Simoty jest już raczej w Polsce nieuchwytna i jej odpowiednikiem jest: TurboWorks M14x1,5 (MP-ZM-002). |
_________________ Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303 |
|
|
|
 |
mani3kmzks
Mitsumaniak

Auto: Lancer 4g18 1.6 98km 05'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Lip 2017 Posty: 95 Skąd: Ropczyce
|
|
|
|
 |
|