Przesunięty przez: Hubeeert 11-10-2006, 08:53 |
[Cari 1.8 GDI] Filtr paliwa w GDI 98r. pod maską. |
Autor |
Wiadomość |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 25-11-2007, 15:11
|
|
|
tdi1982, dzięki wielkie za instrukcję poglądową |
|
|
|
 |
jaceko [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 14:09
|
|
|
Ja mam Carisme z 99 po lifcie i w tym miejscu nie ma tego filtra. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 03-02-2008, 16:17
|
|
|
jaceko, Filtr masz w Baku |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
jaceko [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 16:41
|
|
|
Czy warto go wymieniac i czy ktos sie do niego dobierał? Pod tylnim siedzeniem znalazłem otwór wychodza z niego jakies przewody paliwowe i jeden od zasilenia pewnie pompki, ale czy to jest dobra droga dobrania sie do niego? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 03-02-2008, 17:11
|
|
|
Wymieniać i owszem - trzeba - co jakieś 150tys - a skoro masz filtr w baku to tamtędy pod siedziskiem się do niego dobierzesz. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
jaceko [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2008, 18:35
|
|
|
To miałem dobre przeczucie ze tam się do niego dobiore, wymiana go to pewnie skąplikowana operacja. Odstraszyły od zajrzenia jak on wygląda te przewody i olbrzymnia nakretka ktora wszytko to trzyma, i to ze mam pełen zbiornik. A cena jego tez nie jest mała.
Czy ma ktos zdjecie jak on wygląda? A z kupnem to pewnie tylko ASO lub Japanez? |
|
|
|
 |
Nikon
Mitsumaniak

Auto: 1.8 GDI '99 Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2007 Posty: 238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 03-02-2008, 18:58
|
|
|
Fotki filtra są tu:
http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0
A co do wymiany to nie jest ona strasznie trudna ale lepiej mieć drugą osobę choćby do tej nakrętki, u mnie nie chciała za lekko iść, z przewodami nie ma problemu po prostu opis je tak samo jak są opisane na deklu, później jest trudniej do żeby dobrać sie do filtra musisz rozebrać cały kosz w którym jest pompa z filtrem. |
_________________ Nikon_zx™
Carisma 1.8 GDI '99 Comfort
 |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 03-02-2008, 21:10
|
|
|
W GDI w baku, w pompie paliwa(pod siedzeniem):
 |
Ostatnio zmieniony przez turek61 21-02-2008, 23:08, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 21-02-2008, 17:14
|
|
|
jak odkrecam puszke z bezpiecznikami jest wiazka kabli i nie moge zabardzo odsunac sobie jej zeby dostac sie do filtra jak mam sobie z tym poradzic |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 26-04-2008, 23:45
|
|
|
chlopaki filtr weglowy ma miejsca na trzy wezyki a umnie sa podlaczone tylko dwa filtr paliwa wymienial mi mechanik i zauwarzylem ze sa trzy miejsca na wezyki a sa podlaczone tylko dwa wezyki i jedno miejsce puste skad wiedziec gdzie te wezyki podlaczyc bo niewiem czy mi dobrze popodlanczal.podlaczyl je w te dwa miejsca od lewej strony. |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2008, 19:40
|
|
|
Poległem !! Nie udało sie odkrecic dolnego wezyka Filtra nie dosc ze mało tam miejsca na manewry ,to sruba nie drgneła chyba nikt tam wczesniej nie zagladał. Pozostała mi wizyta u mechanika niech sie meczy. Cenna uwaga do opisu Studenta pominełes fakt ze po odkreceniu górnego weza zalałem sie paliwem dopiero kolega przez telefon podpowiedział ze trzeba odkrecic kurek w baku aby nie leciało. Generalnie zeby nie ta cholerna sruba, to da sie zrobic , jak ktos ma zamiar sie za to zabierac proponuje od dołu zobaczyc czy da sie odkrecic ! , górna faza to juz pikus |
|
|
|
 |
jointventure
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 13 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 16-08-2009, 22:43
|
|
|
Udało się!!!
wymieniłem z pomocną parą rąk filtr paliwa w mojej Cari pod maską. Zrobiłem to przed swoim garażem na trawce bez żadnego kanału itp.
1. Zacząłem od odkręcenia filtra powietrza z dwóch śrubek, wyczepieniu z zatrzasku w podstawce akumulatora i odczepiłem wtyczkę z przepływomierza by móc wygiąć filtr nad silnik by mi nie przeszkadzał.
2. Odkręciłem dwie śrubki z puszki bezpieczników, niestety wiązka przewodów nie pozwalała na odsunięcie czy nawet na jakiekolwiek manewry nią i tylko ją przesuwałem tak by zrobić sobie miejsce na odkręcenie filtra węglowego (okrągła czarna plastikowa puszka). Szczególnie trudna jest druga śrubka w sumie była najtrudniejsza w całej wymianie:)
3. teraz widać już filtr jak na dłoni, odkręcasz górną śrubkę raczej bezproblemowo jeśli użyjesz WD40, u mnie miała jeszcze trochę czerwonego koloru na sobie i w całości była pokryta rdzą, aż się sypała więc wytarłem i w Cortanin F.
4. Dolna śrubka ma bardzo wąskie miejsce na klucz więc odkręciłem opaskę z filtrem od nadkola i wygiąłem przewód tak by spód filtra mieć na wierzchu. 14stką odkręciłem ją już także bezproblemowo (WD40).
5. Z opaski na lajta wyjąłem już filtr i wymieniłem na japoński zamiennik JC Premium. w komplecie była uszczelka gumowa i miedziana. gumowa idzie na spód do srodką by wężyk przez nią dociskał a miedziana na górę między wężyk i filtr.
6. Skręcamy w odwrotnej kolejności pamiętając o uszczelkach!!! (ja zapomniałem i wypluł mi kilka litrów)
powodzenia i lekko i z wyczuciem wyginajcie dolny metalowy przewód paliwowy bo mi przez poprawki wyszło że z 3 razy go giąłem ale dał radę |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez jointventure 13-03-2010, 19:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
hermeth
Forumowicz

Auto: Carisma MSX/ S60 T5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 269 Skąd: Rzeszów/Garwolin
|
|
|
|
 |
pelo99
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009 Posty: 95 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 13-03-2010, 17:49
|
|
|
hermeth, nie wiem jak sprawa się ma z MSX ale w GDI mój dobry znajomy mówi że tylko ORI bo po roku czasu, lub dwóch pompa WC do wymiany, paliwa rozpuszczają te podróbkowe filtry ... ja mu ufam ... |
_________________ Moje GDI na forum:
http://forum.mitsumaniaki...p=522041#522041 |
|
|
|
 |
andy_bdg
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 7 Skąd: BDG/Jessheim
|
Wysłany: 16-05-2010, 10:22
|
|
|
Heja !!
Niedawno wymieniłem filtr pod maska (1,8 GDI 1998). Zamieszczam fotki filtra, który na pewno pasuje. Kosztował mnie 220 zł.
Pozdrawiam!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us |
_________________
 |
|
|
|
 |
|