Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
czerwona łajba
Autor Wiadomość
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 27-10-2010, 20:41   

josie napisał/a:
To tylko w 1,6 taki genialny pomysł :wink:

W 2.0 też tak jest.
Foto z mojego szrocika :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-10-2010, 20:43   

Fragu napisał/a:
myślisz, że to może pomóc


Nie wiem, nigdy nie próbowałem. Możnaby jeszcze spróbować wpuścić tam odkamieniacza i wtedy przepłukać.
A to powietrze cały czas jest chłodne, czy czasem leci ciepłe, czasem chłodne?
W Vectrze z górnego środkowego nawiewu zawsze leci zmieszane ciepłe z zimnym, więc do grzania wnętrza dobrze go zamknąć.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-10-2010, 20:46   

fj_mike napisał/a:
W 2.0 też tak jest.


Chodziło o to, że w 1,6 8V termostat jest pod rozrządem i żeby go wymienić trzeba zdjąć rozrząd, górne koło i tył obudowy.
W 1,8 i 2,0 już bez problemów na wierzchu

Edit: Sorry za post jeden pod drugim, zapomniałem że w tym dziale się nie skleją...
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 27-10-2010, 20:47   

Fakt josie, doczytałem teraz :D
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-10-2010, 21:25   

josie napisał/a:
To tylko w 1,6 taki genialny pomysł
nie tylko, 1.2 8V tez tak ma, 1.4 8V także, no i ofkors 1.6 8V
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 28-10-2010, 07:22   

No to się cieszę, że mam 1.8 :D

josie, właśnie zauważyłem, że ze środka leci zimne i ciepłe, myślałem, że coś tam w kanałach się popaprało. Ogólnie grzeje, ale słabo, leci letnie powietrze. Nagrzewa mi wnętrze do tych 18-21 stopni. W colcie bez problemu miałem wewnątrz zimą nawet ponad 30 stopni.

A ja tak lubie mieć baaardzo ciepło w samochodzie :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 28-10-2010, 22:50   

Fragu napisał/a:
W colcie bez problemu miałem wewnątrz zimą nawet ponad 30 stopni.
Kupiłeś niemieca to cierp :D :P
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 29-10-2010, 09:48   

londolut, cicho, musisz mnie dobijać :D
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-10-2010, 17:11   

Fragu, zastaw 70% chłodnicy.Ople to uwielbiają w zimę :) Zrób tak,żeby była odstawiona ta część chłodnicy,gdzie jest wentylator.
_________________

 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-10-2010, 20:44   

jacek11 napisał/a:
zastaw 70% chłodnicy.Ople to uwielbiają w zimę


Chyba te z padniętym termostatem... Inaczej do czasu nagrzania silnika nie ma to sensu, a po nagrzaniu najwyżej taki, żeby silnik przegrzać.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-10-2010, 00:03   

josie napisał/a:
Chyba te z padniętym termostatem... Inaczej do czasu nagrzania silnika nie ma to sensu, a po nagrzaniu najwyżej taki, żeby silnik przegrzać.
Dokładnie.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 30-10-2010, 12:49   

josie napisał/a:
Chyba te z padniętym termostatem... Inaczej do czasu nagrzania silnika nie ma to sensu, a po nagrzaniu najwyżej taki, żeby silnik przegrzać.

W zimę przegrzać się nie da za bardzo.A teoria w praktyce nie zawsze się sprawdza.Miałem różne auta,i wiem co piszę. :wink:
Ale nie róbmy tutaj OT. :)
_________________

 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-10-2010, 14:11   

jacek11 napisał/a:
Miałem różne auta,i wiem co piszę.


Ja też, i mam do czynienia z 3 oplami na codzień (Vectrą A, Astrą F i Omegą B). Pytałem je i żaden nie uwielbia zasłaniania chłodnicy, może dlatego że każdy ma sprawny termostat i zaczyna otwierać duży obieg na chłodnicę przy 92st

jacek11 napisał/a:
Ale nie róbmy tutaj OT.


Racja
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 30-10-2010, 15:00   

Z najnowszych obserwacji. Zazwyczaj trzyma temperaturę, zazwyczaj. Są chwile, że ta lesi ostro w góre i załącza się wentyl. Czasem stoje w korku i trzyma, a czasem na chwilke się zatrzymam i już leci w górę. Czyżby termostat się zacinał ? :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 31-10-2010, 00:22   

Fragu napisał/a:
zyżby termostat się zacinał ? :roll:

wymien go koszt zaden a zwalony termostat to moze kichy narobic....
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.