Żałoba nad Misiem |
Autor |
Wiadomość |
_Slawek_
Mitsumaniak

Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-10-2010, 18:21
|
|
|
Też mieliśmy podobny problem przy poszukiwaniu rekina: 2.0, 2.4 czy 2.5... I szczerze mówiąc, żadne rady tutaj nie pomogą, można sobie czytać opinie godzinami ale i tak rozwiązanie z samego czytania nie nadejdzie Po prostu trzeba się przejechać V6 i... wtedy pozostają już tylko problemy typu: kombi czy sedan, avance/SE czy elegance itp
Także moim skromnym zdaniem jak rekin to tylko V6, no chyba żeby robili z V8
Niestety zaskakująco niskim spalaniem w trasie (można zejść spokojnie do 7-8l/100km) można się cieszyć tylko w wąskim gronie tych, którym się to przydarzyło, reszta może nie potraktować Cię poważnie |
|
|
|
 |
dominikgogo
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 137 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 40 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 29-10-2010, 18:47
|
|
|
ale Wy chyba macie GDI z tego co pamietam w kombi? Dobrze pamietam czy coś pomyliłem? a Te wersje co wymieniłeś czym sie różnią? bo jest jeszcze jakaś sport, ale zapomniałem zapytać Tomka o co w tym chodzi. |
_________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
(Żałoba od 22.10.2010)
02253/KMM |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 29-10-2010, 19:08
|
|
|
dominikgogo napisał/a: | dziadki nie jeżdżą 2,5 V6 bo po co mu taki silnik |
Ostatnio widziałem takiego 2,5 V6, ładny, czarny, na włodawskich blachach - patrzę a za kierownicą facet ok. 60, także twoja teoria trochę w tej sytuacji pada
dominikgogo napisał/a: | GDI czy V6 |
osobiście wolałbym tego V6, ale ... to tylko kwestia stanu tego motoru - znam ludzi co mają Cari w GDI i nie zaglądają pod maskę, do przodu i buta - tak jak pisze Starion, trzeba tylko pilnować jakości benzynki. GDI będzie pewnie też trochę tańsze, bo mało chodliwe jak zauważył Tomasek6 no i tańsze w eksploatacji (zakładamy bezawaryjność) I wreszcie fakt twojej niechęci do LPG nie przekreśla atutów, które daje tutaj GDI.
Reasumując na twoim miejscu - szukał bym V6, ale jakbym trafił w bardzo dobrym stanie GDI, to bym go brał.
Pozdro. |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
Piotr Z
Mitsumaniak

Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 293 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-10-2010, 19:30
|
|
|
kolego dominikgogo jeżeli zastanawiasz się nad v6 polecam sigmę, koszty eksploatacji na tym samym poziomie a unikalność auta bezcenna.W mojej sigmie spalanie PB w trasie oscylacje w granicach 8-9 litrów w mieście 11- 12.Gazu nie posiadam bo mam podobne zdanie co i ty.
Zawsze kiedy wsiadam do mojego auta dzień już wtedy dzień uważam za udany |
_________________ Pozdrawiam
Piotr
pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 |
|
|
|
 |
dominikgogo
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 137 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 40 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 29-10-2010, 20:59
|
|
|
Piotr Z, jakoś Sigma nie bardzo mi sie podoba. Zostanę przy Galancie. mimo że spore auto ale rocznik nie za bardzo odpowiada.
zbycho77, dzięki za info. niestety nadal nie wiem i nie mogę znaleźć wesji które podał._Slawek_. Może słabo szukam. Czym one się różnią |
_________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
(Żałoba od 22.10.2010)
02253/KMM |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7250 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 29-10-2010, 21:55
|
|
|
Tak krótko to stylizacją inny zderzak,inne halogeny, konsola środkowa karbon,drewno lub kolor srebrny,zegary HC,tapicerka itd....
[ Dodano: 29-10-2010, 21:57 ]
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38783 czytaj tutaj |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
dominikgogo
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 137 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 40 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 29-10-2010, 22:17
|
|
|
tomasek6, dzieki za info. |
_________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
(Żałoba od 22.10.2010)
02253/KMM |
|
|
|
 |
_Slawek_
Mitsumaniak

Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29-10-2010, 23:16
|
|
|
dominikgogo napisał/a: | ale Wy chyba macie GDI z tego co pamietam w kombi? Dobrze pamietam czy coś pomyliłem? |
Kombi - tak, GDI - nie
dominikgogo napisał/a: | a Te wersje co wymieniłeś czym sie różnią? | Elegance vs Avance |
|
|
|
 |
dominikgogo
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 137 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 40 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 29-10-2010, 23:21
|
|
|
_Slawek_, a przeczytałem. o opłaca mi się sprowadzić auto z Anglii i zrobić przekładkę? czytałem ze koszty takiego czegos to ok 10k zł no i jeszcze robocizna
[ Dodano: 29-10-2010, 23:23 ]
_Slawek_, mój błąd. chyba tam na klapie masz napisane V6 24v mój błąd |
_________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
(Żałoba od 22.10.2010)
02253/KMM |
|
|
|
 |
zbycho77
Mitsumaniak
Auto: Renault Scenic II, Colt VI 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 495 Skąd: Lublin/Łęczna/Turka
|
Wysłany: 29-10-2010, 23:45
|
|
|
dominikgogo napisał/a: | opłaca mi się sprowadzić auto z Anglii i zrobić przekładkę? |
z tego co czytałem na forum:
Kod: | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26370 |
Kod: | http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=43137 |
przekładka z anglika się nie opłaca, wynika to z asymetrii konstrukcji tego auta, nie wiem jak to się kształtuje cenowo - ale z doświadczenia znajomych ci powiem - unikaj tego typu rozwiązań - to jest jednak kombinowanie i nie zawsze dobrze musi się udać.
_Slawek_ ma FTO po przekładce bo nie miał wyjścia - nie były produkowane na rynek europejski, ale obstawiam, że Gala ma bez przeróbek.
Jednymi słowy jak możesz dorwać europejczyka zapłać troszkę więcej i miej święty spokój. |
_________________ Zbyszek |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7250 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 30-10-2010, 10:23
|
|
|
HE he he dominikgogo po prostu się pomylił myśląc ghyba o vr4 sławek posiada wersje Avance tak jak i radek79 a wersje Sport mam ja wygląd możesz porównać oglądając zdjęcia ze spotu, stoimy tam obok siebie http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=270 |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
dominikgogo
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 137 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 40 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 30-10-2010, 13:28
|
|
|
mysłałem o Legnumie lub VR4 mój błąd. tomasek6 ma racje
Chyba jednak kupie w europie. ale te VR4 to fajna furka. ostatnio ogladałem
i fajnie sie nim wyprzedza tyle ze kiera była po prawej stronie...
[ Dodano: 02-11-2010, 00:55 ]
Panie i Panowie. chyba znalazłem następce
oto link: http://otomoto.pl/mitsubi...-C14295130.html
Co mi możecie powiedzieć na jego temat?
2.0 V6 24V 150 KM tylko że w automacie.
niezgodne z prawem |
_________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
(Żałoba od 22.10.2010)
02253/KMM |
Ostatnio zmieniony przez tomasek 02-11-2010, 18:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bladerunner
Forumowicz

Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-11-2010, 15:58
|
|
|
Szczerze współczuję. Szkoda auta, ale przede wszystkim sam wypadek to sytuacja pozostawiająca niemiły ślad w pamięci.
auto ładnie się zachowało.
z tego też widać, że crash testy, w których mitsu zawsze było na dole tabeli nie są aż tak miarodajne.
co do formy sprzedaży, to jak masz dużo miejsca i zajawkę na rozbieranie to goń części-myślę,że nawet kilkakrotnie wiecej możesz zyskać. jest wtedy jeszcze dodatkowa opcja kupienia takiego samego galanta za granicą. .. ale wtedy jeździsz nim do końca, albo sprzedajesz w rodzinie.
bezpiecznej jazdy! |
|
|
|
 |
dominikgogo
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 137 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 40 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 02-11-2010, 18:04
|
|
|
był rzeczoznawca dzisiaj ale nic mi nie mógł powiedziec od razu. musze zadzwonić do PZU i się zapytać ile to będzie kosztować. i chyba zostawie na części mojego misia. Tak mi dużo osób radziło. mam trochę czasu ki kawałek podwórka wiec nie bedzie problemu. |
_________________ Galant 2.0 16V GLSi 137 KM "był"
(Żałoba od 22.10.2010)
02253/KMM |
|
|
|
 |
Seichan
Mitsumaniak mod KMM i MMA

Auto: Honda Odyssey & new projec
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 37 razy Dołączyła: 11 Wrz 2010 Posty: 14174 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-11-2010, 18:43
|
|
|
Od razu za dużo nie chcą mówić, żeby potem nie wykorzystać tego przeciwko nim w dalszym postępowaniu likwidacyjnym. Teraz poczekasz pewnie trochę na kalkulację :/ Ale jeśli w poniedziałek nie będziesz miał żadnego info, dzwoń do nich i się pytaj co w Twojej sprawie się dzieje. Niestety jest niepisana zasada, że namolnego interesanta szybciej chcą obsłużyć i mieć go z głowy... A ten, który się nie upomina, widocznie ma dość gotówki i może sobie poczekać na odszkodowanie |
_________________ MitsuManiaki Assistance
Nie mam marzeń, tylko cele - Harvey Reginald Specter
Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać. Hemingway.
Rekin Seichan
FTO story
Odyseja Seichan
 |
|
|
|
 |
|