Galant 2,5V6 24V 98r. EA5A - nareszcie :-) |
Autor |
Wiadomość |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 30-01-2011, 23:34
|
|
|
a właśnie hamulce - po wymianie staram się delikatnie hamować ( żeby nie pokrzywić) w sumie zrobiłem już pewnie ok 500km więc powinny się już dotrzeć. Kilka razy zdarzyło mi się mocniej przyhamować z prędkości ok 60km/h i się zatrzymałem więc chyba ok. Nic nie jęczy i nie piszczy więc wygląda na to że klocki są również w porządku. Tarcze są nowe i boję się jeszcze ostro hamować - poprzednio płyn musiał być dolewany na zużytych klockach bo po wymianie tarcz i klocków musiałem odciągnąć sporo ze zbiorniczka bo się przelewało chociaż teraz wydaje mi się że coś nie tak z korkiem bo stan płynu jest w połowie skali ale ciągle zauważam że z przodu zbiorniczek jest mokry od płynu po wytarciu i wygląda jakby spod korka coś ciekło. |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-01-2011, 09:58
|
|
|
adt81, może się łuscelka podwinęła |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 31-01-2011, 10:06
|
|
|
a wiesz że nawet o tym nie pomyślałem - jak wrócę z pracy to zobaczę co z tą gumką |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 09-02-2011, 16:33
|
|
|
Dzisiaj oddałem Misia do wymiany rozrządu w końcu bo już i tak długo odwlekałem - czeka mnie bezsenna noc - jutro po 15-tej powinno być gotowe mam nadzieję, że operacja przebiegnie bez komplikacji bo jak nie to zawał . |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
adt81
Mitsumaniak

Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 845 Skąd: Łańcut/Kosina
|
Wysłany: 26-03-2011, 14:48
|
|
|
Mały update bo już dawno nie pisałem
Rozrząd wymieniony i jak na razie wszystko ok. Jakiś czas temu walczyłem z zamontowaniem centralnego zamka z pilota bo miałem tylko kluczyk. Oprócz spalonego bezpiecznika 10A obyło się bez ofiar . W poniedziałek zmieniam łączniki stabilizatora z przodu bo nasze "drogi" mają wielki apetyt na elementy zawieszenia. W najbliższej przyszłości planuję zrobić polerkę całego auta i dodatkowo usunąć ślady z tylnych drzwi po bliskim spotkaniu z sąsiadem zza ukraińskiej granicy . Na koniec w planach wymiana oleju w skrzyni i uszczelki pod pokrywami zaworów ale nie wszystko naraz bo mój prezes płaci mi tylko raz w miesiącu . |
_________________ Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r |
|
|
|
 |
|