Części do skrzyni manualnej Sigma 12V potrzebne POMOCY!! |
Autor |
Wiadomość |
emre
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 3.0 V6 93r czarny sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 02-02-2011, 15:12
|
|
|
Szczerze to prawie nic o niej nie wiem bo już pierwszego dnia po zakupie została u mechanika który wyjął skrzynię i tyle się z Sigmą widziałem:D
A zapłaciłem za nią też takie pieniądze, że nie chciało mi się wypytywać co i jak.. Popatrzyłem po bieżnie na stan, przejechałem się pare km i kupiłem, stan techniczny poza skrzynią był odpowiedni. Silnik trochę pocykuje na regulatorach ale dość cicho, na zimnym wogóle nie bardziej.
Co to za kolor wynika z vinu? Nie jestem przekonany, że była od początku w tym kolorze co jest |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 02-02-2011, 18:54
|
|
|
O ile się dobrze orientuję to jest właśnie oryginalny kolor. B97A to jakiś z tych ciemnych. Wynika że to jest jakiś AUTHENTIC BLUE...jak dla mnie to bardzo ciemny granat, niemetalik (szkoda). |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
emre
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 3.0 V6 93r czarny sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 02-02-2011, 19:09
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | O ile się dobrze orientuję to jest właśnie oryginalny kolor. B97A to jakiś z tych ciemnych. Wynika że to jest jakiś AUTHENTIC BLUE...jak dla mnie to bardzo ciemny granat, niemetalik (szkoda). |
A da się to jakoś sprawdzić? Kurcze, jak zaglądałem w zakamarki to jakimś ciemnym zielonym zalatywało (chodzi o miejsca które nie są dokładnie zapryskiwane, komora silnika, podłoga bagażnika) a samochód normalnie jest czarny. Albo to są tylko moje bezpodstawne domysły, albo to jest tak ciemny niebieski kolor, ze wygląda jak czarny. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 02-02-2011, 19:34
|
|
|
Podobnie jest z egzemplarzem dawcą kolegi. Też ma lakier granatowy a w środku pod siedzeniami z tyłu i w bagażniku zielona. Widocznie te wersje kolorystyczne tak miały. Też początkowo pomyślałem że jakaś malowana czy coś, ale nie. Po prostu tak zrobione. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
emre
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 3.0 V6 93r czarny sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 28 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 03-02-2011, 10:33
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Widocznie te wersje kolorystyczne tak miały. Też początkowo pomyślałem że jakaś malowana czy coś, ale nie. Po prostu tak zrobione. |
To fajnie bo już myślałem, że jakiegoś zlepa kupiłem ale nawet jakby była pomalowana to nie bardzo bi mi to przeszkadzało bo teraz jest śliczna .
Slaw się postarał, czekam na części i prawdopodobnie na dniach moja skrzynka będzie już sprawna. Chciałbym z tego miejsca podziękować Sławkowi za pomoc i zaangażowanie w sprawę, widać Panowie, że można na Was liczyć lukasz12 dla Ciebie też duże dzięki. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 03-02-2011, 11:18
|
|
|
emre napisał/a: |
Slaw się postarał, czekam na części i prawdopodobnie na dniach moja skrzynka będzie już sprawna. Chciałbym z tego miejsca podziękować Sławkowi za pomoc i zaangażowanie w sprawę, widać Panowie, że można na Was liczyć lukasz12 dla Ciebie też duże dzięki. |
Nie martw się, to wszystko na odrobek (albo odrobisz mi w polu) jak mawiała moja babcia |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
jac33k
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6 Lexus GS300MK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 166 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 03-02-2011, 20:57
|
|
|
Potwierdzam obecność zielonego podkładu i w czarnym i w srebrnym. |
_________________ Galant 2.5 V6 24V '98, Lexus GS 300 '98.
100 znaków zapytania, 100 szmerów niechęci.
 |
|
|
|
 |
|