| 
		Silnik | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2011, 22:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No panocku, jak wyjeżdżałem to silnik siedział w samochodzie, podejżewam, że jutro odpalenie i I etap docierania... | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 davyjohn  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Grandis DiD i E88A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-07-2011, 13:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To widzę że pierwsza połowa lipca zastała większość E88A na warsztacie   
 
Ja wczoraj swojego odebrałem od mechanika - ale nie robiłem takich remontów jak Wy. Ciekawi mnie, kiedy coś w nim w końcu pierdzielnie - niechciałbym powtarzać panewkowego wyczynu Mitsu    | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Grandis - DID
 
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
 
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura   
 
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
 
www.ak.szczecin.pl
 
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-07-2011, 13:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               To zapobiegaj a nie lecz    | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 davyjohn  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Grandis DiD i E88A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-07-2011, 14:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dobrze, obiecuję że strzałka obrotomierza nie będzie przekraczać 3000 rpm    | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Grandis - DID
 
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
 
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura   
 
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
 
www.ak.szczecin.pl
 
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wojciech Bogacz  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer C66A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1724 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-07-2011, 14:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | mitsu_pl napisał/a: | 	 		  | To zapobiegaj a nie lecz  | 	  
 
 
Oj tak - w moim przypadku tego leczenia było sporo ale i przy okazji tez kilka rzeczy zapobiegawczy wymienione - było widać że kilka rzeczy można by jeszcze zostawić na razie, ale tak dla pewności i spokojnych nerwów (głównie mojego taty   )) wymieniłem parę rzeczy w zawieszeniu, jakieś uszczelniacze itd...
 
 
Zasadniczo widzę, że w przypadku Mitsubishi reguła jest własnie taka - zapobiegać - nie leczyć. | 
             
						
				_________________    Lancer 1,6 C66A | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-07-2011, 15:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Chodziło mi bardziej o wymianę panewek przed ich obróceniem...   
 
Dobrze jest też, kontrolować ciśnienie i temperaturę oleju...
 
Następna ważna sprawa, to jeżeli zamierzasz śmigać po szutrach, to koniecznie i bezwzględnie, zamontuj dobrą płytę pod silnikiem, bo u nas przycisnęło płytę do miski, miska się wgięła i przytkało smoka, tak pewnie doszło do najpierw zatarcia się wałka w głowicy, a teraz do obrócenia panewki...    
 
Trzeba na miskę uważać, ponieważ smok jest dosłownie milimetry od jej dna... pierwszy raz spotykam się z tak nisko osadzonym smokiem... | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 davyjohn  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Grandis DiD i E88A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-07-2011, 01:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Płyta oczywiście że będzie - i to bez znaczenia od rodzaju nawierzchni. Już raz miskę uszkodziłem na treningu, więc mi wystarczy   
 
Tak to jest, gdy auto nie gotowe a człowieka ręce swędzą żeby potrenować    
 
Acha - ile macie mm płyty? 6? | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Grandis - DID
 
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
 
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura   
 
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
 
www.ak.szczecin.pl
 
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-07-2011, 12:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 5mm, ryflowana aluminiowa, choć mogłaby być grubsza, bo po każdym rajdzie trzeba ją minimalnie prostować... | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 davyjohn  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Grandis DiD i E88A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-07-2011, 22:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No to za cienka - też się zastanawiałem nad 5mm (wiadomo waga) ale jak u mojego kolegi w świeżo zamontowanej 6mm pojawiają się małe wgnioty to myśli o 5mm poszły w niebyt. | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Grandis - DID
 
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
 
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura   
 
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
 
www.ak.szczecin.pl
 
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Saqu  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Nissan s13, BMW e39 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-07-2011, 22:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               5mm blachy kwasoodpornej i będzie o wiele sztywniej    ale wiadomo i wagowo się straci, ale raczej nie aż tak dużo na taką osłonę   
 
a jak nie to do tych blach porobić jakieś wzmocnienia, typu płaskowniki itp coś jak w masce jest to wzmocnienie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wojciech Bogacz  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer C66A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1724 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2011, 14:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja tam jak zwykle pozwolę sobie wkleić jeszcze raz fotki z wątku i moim E88A - jak ktoś by się przymierzał robić głowice to teraz zobaczy co go czeka   
 
 
                    | 
             
						
				_________________    Lancer 1,6 C66A | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wszyc  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: ------> 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2011, 16:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               druga fotka miedzy głowicami    nie zapomnij zaślepić to zło!!    ( EGR    ) | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
 
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
 
Mitsubishi Galant E88A '93
 
Mitsubishi Eclipse D22A '92
 
Honda CB500 PC32 '97
 
 
By mjsystem;
 
 
papamitsu napisał/a:	
 
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
 
 
 mjsystem: Czyli dookoła rdza.     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wojciech Bogacz  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer C66A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1724 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2011, 18:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Wszyc napisał/a: | 	 		  druga fotka miedzy głowicami    nie zapomnij zaślepić to zło!!    ( EGR    ) | 	  
 
 
Temat pewnie będzie poruszony    Tak czy siak - na razie składamy tak, żeby było szybko ale poprawnie mechanicznie. Ba - nawet rozrząd się stary założy, żeby tylko sprawdzić czy silnik działa (w sumie ten co mam może jeszcze wg. licznika 10 tys. km zrobić więc na rok mi wystarczy). | 
             
						
				_________________    Lancer 1,6 C66A | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rosomak1983  		  
		 
         Mitsumaniak werbalny terrorysta
  
  
                  Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2011, 19:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wojciech Bogacz, ale jak silnik macie rozłożony to chyba widac w jakim jest stanie wiec raczej powinien działać. | 
             
						
				_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 
-Nie synku.... to Diesel.....   
 
Life is 2 short to drive boring cars   
 
6 bolt only... 
 
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Wojciech Bogacz  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer C66A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1724 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-07-2011, 23:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  | jak silnik macie rozłożony to chyba widac w jakim jest stanie wiec raczej powinien działać. | 	  
 
 
Noooo - na oko to faktycznie - powinien - zresztą robimy tak, żeby działał    Reszta prac niestety dopiero w piątek i jak dobrze pójdzie to sprzęt powinien odpalić   
 
 
Jedna prośba chłopaki - nie zaśmiecajmy wątku bo o silniku miało być    Do mojego wątku zapraszam jak ma być luźna gadka   
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=62103 | 
             
						
				_________________    Lancer 1,6 C66A | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |