 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Rwanie silnika |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2011, 07:48
|
|
|
dm17 napisał/a: | czy ona działa cały czas |
w 99% przypadków działa cały czas - paliwo zwyczajnie wraca do baku przewodem powrotnym
czyli jednak znalazłeś wtyczkę od pompy pod kanapą - to super
mi się nasuwa taki wniosek, że winę za tą sytuację ponosi układ zapłonowy - może jakiś trefny przewód WN masz na tym jednym cylindrze? ew. świeca jest do wyrzucenia - były kiedyś takie NGK robione we Francji... już w pudełku były trafione |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2011, 09:30
|
|
|
swiece na pewno nie bo mam tez nowe denso na podmianke i juz nawet nie pamietam ktore mam w srodku bo je podmieniałem kilka razy.
Kable-nowe ngk, wymieniłem na poczatku jak były problemy z rwaniem. Z tydzien temu tez je mierzyłem i maja po chyba 5 lub 7 kohm.
Ale własnie tak sobie mysle ze zamienie 2 z 3 bo maja podobna długosc i zobacze jak bedzie swieca wygladała po podmiance. |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-09-2011, 10:15
|
|
|
Jakieś efekty podmiany? |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2011, 19:53
|
|
|
Kabli w końcu nie podmieniłem jeszcze gdyż brakowało czasu.
Auto dziś stało pojechało do "specjalisty" który stwierdził że to na 100% układ napędny czyli skrzynia.
Ale:
1. nie daje mi spokoju czemu głównie na niskich obrotach rwie 1/2/3
2. Jak dam mu w "rurę" to przestaje
3. Fakt jak wciskam sprzęgło to od razu przestaje
4. Czemu jedna świeca nie jest wypalona-fotka trochę słaba ale widać różnice -pierwsza od góry to ta "odmienna". Widać nawet na niej troszkę oleju przy samej górze.
Uploaded with ImageShack.us
Sprzęgło testowałem ale ciężko mi ocenić czy dobre czy złe - fakt trochę wyżej wysprzęglałem aby zgasło niż normalnie.
5. No i skoro to sprzęgło od samego początku to czemu mi padł aparat i jak włożyłem drugi to od razu odpalił -oczywiście też rwał.
6. Czemu na wyprzedzonym zapłonie nie rwał.
Chyba że mam "farta" i dwie rzeczy na raz się zeszły
Podmienię jeszcze te kable jutro rano.... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-09-2011, 06:58
|
|
|
może zajrzymy do ECU? - bo sam już nie wiem...
skrzynia - wg mnie - nie |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2011, 17:47
|
|
|
Dziś sprawdziłem jak wyglądają świece na podmienionych (zamienionych kolejnościowo) kablach. Zamieniłem 2 i 3 kabel ( 2 to ten która świeca jest czarna)
Efetk:
1. 3 swieca na kablu z drugiej-wypala sie idealnie.
2. 2 swieca na balu z 3 cały czas czarna i końcówka lekko wilgotna.
Morał:
-kable OK
-coś jest z drugim cylindrem
Co jeszcze może decydować o tym że 2 świeca sie nie wypala?? |
|
|
|
 |
Perki1985
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 325 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 30-09-2011, 18:58
|
|
|
dm17, podmień wtryskiwać z 2 cylindra i wtedy jeszcze raz sprawdz świece |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-10-2011, 18:25
|
|
|
Wtryski podmienione. Wtryski 2 zamieniłem z 3, swiece tak samo. Skasowałem błędy. I o dziwo przez 2 pierwsze jazdy było lepiej ale dzis wrociło juz do normy czyli dalej rwie.
Dzis odkreciłem swiece i 2 jakby troche dalej była wypalona i nie była tak mocno "osmolona". Fajeczka na swiecy (ktorą ustawia sie szczeliny) była rozgrzana do połowy a nie jak w swiecach obok cała.
Cylinder 3 mimo podmianki ok, swieca czysta.
Co mnie zastanawia-swieca tak okopcona zawsze na koncu jest wilgotna od oleju. Czy olej moze ją przygaszac?? Czemu jest wolgotna? Moze jakis uszczelniacz puscił.
Wtryski są ok
[ Dodano: 10-10-2011, 20:47 ]
w srodę bede łamał skrzynię. Zobaczymy co w niej będzie.... Mam nadzieje ze cos znajdę!
[ Dodano: 13-10-2011, 12:24 ]
Skrzynia sprawdzona -sprzęgło, docisk wymienione -niedługo i tak musiałbym to zrobić
- łożysko na wałku też bo wybite na maxa-facet się dziwił że jeszcze się
trzymało
Samochód dalej rwie
tracę siły do niego
[ Dodano: 19-10-2011, 17:10 ]
drugi wtryskiwacz pracuje wadliwie.
Trzeba będzie biegać po kablach.
ECU-na pierwszy rzut oka ok, kondensatory czarne i zielone ok.
Albo kabel gdzieś daje zwarcie/przebicie. Albo komp szaleje.
No chyba że coś jeszcze może odpowiadać za jeden wtrysk.
[ Dodano: 26-10-2011, 23:03 ]
KONIEC AWARII!!! mam nadzieję
Przyczyną był pęknięty kabelek 5cm od TPSa w plastikowej rurce.
Elektryk sprawdził tpsa i wszystko grało ale sprawdził kompa i nie miał sygnału z tpsa.
Takie badziewie........
Ale dziś było pięknie się przejechać bez szarpnięć.................zapomniałem jak to jest. |
|
|
|
 |
|
|