Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rwanie silnika
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-09-2011, 07:48   

dm17 napisał/a:
czy ona działa cały czas

w 99% przypadków działa cały czas - paliwo zwyczajnie wraca do baku przewodem powrotnym
czyli jednak znalazłeś wtyczkę od pompy pod kanapą :) - to super
mi się nasuwa taki wniosek, że winę za tą sytuację ponosi układ zapłonowy - może jakiś trefny przewód WN masz na tym jednym cylindrze? ew. świeca jest do wyrzucenia - były kiedyś takie NGK robione we Francji... już w pudełku były trafione ;)
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2011, 09:30   

swiece na pewno nie bo mam tez nowe denso na podmianke i juz nawet nie pamietam ktore mam w srodku bo je podmieniałem kilka razy.

Kable-nowe ngk, wymieniłem na poczatku jak były problemy z rwaniem. Z tydzien temu tez je mierzyłem i maja po chyba 5 lub 7 kohm.

Ale własnie tak sobie mysle ze zamienie 2 z 3 bo maja podobna długosc i zobacze jak bedzie swieca wygladała po podmiance.
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-09-2011, 10:15   

Jakieś efekty podmiany?
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2011, 19:53   

Kabli w końcu nie podmieniłem jeszcze gdyż brakowało czasu.
Auto dziś stało pojechało do "specjalisty" który stwierdził że to na 100% układ napędny czyli skrzynia.

Ale:
1. nie daje mi spokoju czemu głównie na niskich obrotach rwie 1/2/3
2. Jak dam mu w "rurę" to przestaje
3. Fakt jak wciskam sprzęgło to od razu przestaje
4. Czemu jedna świeca nie jest wypalona-fotka trochę słaba ale widać różnice -pierwsza od góry to ta "odmienna". Widać nawet na niej troszkę oleju przy samej górze.



Uploaded with ImageShack.us

Sprzęgło testowałem ale ciężko mi ocenić czy dobre czy złe - fakt trochę wyżej wysprzęglałem aby zgasło niż normalnie.

5. No i skoro to sprzęgło od samego początku to czemu mi padł aparat i jak włożyłem drugi to od razu odpalił -oczywiście też rwał.

6. Czemu na wyprzedzonym zapłonie nie rwał.

Chyba że mam "farta" i dwie rzeczy na raz się zeszły :evil:


Podmienię jeszcze te kable jutro rano....
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-09-2011, 06:58   

może zajrzymy do ECU? - bo sam już nie wiem...
skrzynia - wg mnie - nie
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2011, 17:47   

Dziś sprawdziłem jak wyglądają świece na podmienionych (zamienionych kolejnościowo) kablach. Zamieniłem 2 i 3 kabel ( 2 to ten która świeca jest czarna)

Efetk:
1. 3 swieca na kablu z drugiej-wypala sie idealnie.
2. 2 swieca na balu z 3 cały czas czarna i końcówka lekko wilgotna.

Morał:
-kable OK
-coś jest z drugim cylindrem

Co jeszcze może decydować o tym że 2 świeca sie nie wypala??
 
 
Perki1985 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 325
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30-09-2011, 18:58   

dm17, podmień wtryskiwać z 2 cylindra i wtedy jeszcze raz sprawdz świece
 
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2011, 18:25   

Wtryski podmienione. Wtryski 2 zamieniłem z 3, swiece tak samo. Skasowałem błędy. I o dziwo przez 2 pierwsze jazdy było lepiej ale dzis wrociło juz do normy czyli dalej rwie.

Dzis odkreciłem swiece i 2 jakby troche dalej była wypalona i nie była tak mocno "osmolona". Fajeczka na swiecy (ktorą ustawia sie szczeliny) była rozgrzana do połowy a nie jak w swiecach obok cała.

Cylinder 3 mimo podmianki ok, swieca czysta.

Co mnie zastanawia-swieca tak okopcona zawsze na koncu jest wilgotna od oleju. Czy olej moze ją przygaszac?? Czemu jest wolgotna? Moze jakis uszczelniacz puscił.

Wtryski są ok

[ Dodano: 10-10-2011, 20:47 ]
w srodę bede łamał skrzynię. Zobaczymy co w niej będzie.... Mam nadzieje ze cos znajdę!

[ Dodano: 13-10-2011, 12:24 ]
Skrzynia sprawdzona -sprzęgło, docisk wymienione -niedługo i tak musiałbym to zrobić
- łożysko na wałku też bo wybite na maxa-facet się dziwił że jeszcze się
trzymało

Samochód dalej rwie :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:
tracę siły do niego

[ Dodano: 19-10-2011, 17:10 ]
drugi wtryskiwacz pracuje wadliwie.
Trzeba będzie biegać po kablach.
ECU-na pierwszy rzut oka ok, kondensatory czarne i zielone ok.

Albo kabel gdzieś daje zwarcie/przebicie. Albo komp szaleje.
No chyba że coś jeszcze może odpowiadać za jeden wtrysk.

[ Dodano: 26-10-2011, 23:03 ]
KONIEC AWARII!!! mam nadzieję :)

Przyczyną był pęknięty kabelek 5cm od TPSa w plastikowej rurce.
Elektryk sprawdził tpsa i wszystko grało ale sprawdził kompa i nie miał sygnału z tpsa.
Takie badziewie........

Ale dziś było pięknie się przejechać bez szarpnięć.................zapomniałem jak to jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.