Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Obroty silnika - podnoszą się ?
Autor Wiadomość
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 06-01-2012, 08:00   

ok, nie będę się przejmował. ale co to za pstryknięcie? :)
_________________
02705/KMM
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-01-2012, 12:04   

Pawel`85 napisał/a:
Ja jeszcze wtrącę co do tych skoków obrotów przy kręceniu kierownica, wciśnięciu hamulca czy sprzęgła.
Te wszsytkie rzeczy są hydrauliczne więc jak kręcisz kierą albo wciskasz pedały rosną obroty by zwiększyc ciśnienie w układzie. Dobrze myśle?


Raczej odwrotnie. Rośnie obciążenie na silniku i elektronika podnosi obroty. Pompa wspomagania będzie miała jakiś baypas więc jak jest ciśnienie (nie ruszasz kiernią) to nie generuje zbędnego oporu. Hamulec może zaburzać odczyt przepływki ponieważ używa układu dolotowego do generowania podciśnienia dla wspomagania. Ze sprzęgłem nie zauważyłem...
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 06-01-2012, 12:07   

krzychu napisał/a:
Raczej odwrotnie. Rośnie obciążenie na silniku i elektronika podnosi obroty. Pompa wspomagania będzie miała jakiś baypas więc jak jest ciśnienie to nie generuje zbędnego oporu. Hamulec może zaburzać odczyt przepływki ponieważ używa układu dolotowego do generowania podciśnienia dla wspomagania. Ze sprzęgłem nie zauważyłem...


Masz rację, o to samo mi chodziło.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.