Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Znika płyn chłodniczy
Autor Wiadomość
Bednar 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisms 1,9 d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 7
Skąd: Toruń
Wysłany: 18-12-2011, 17:56   

Witam ! Mam podobny problem z płynem i właśnie ostatnio dolewałem i zastanawiałem się gdzie aż tyle płynu się ulotniło ale problem jest w tym , że faktycznie nie zawsze odpala mi za pierwszym razem a jak już odpali to obroty strasznie falują . Czyżby to jednak wina płynu w cylindrach a nie zaworów wtryskowych ?
 
 
artek 82 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma II 1.8gdi 99"
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 17
Skąd: przeworsk
Wysłany: 20-12-2011, 16:40   

Witam! Podłączę się pod temat bo miałem ten sam problem tylko w innym aucie, ale to nieistotne. Nie piszcie proszę, że płyn chłodniczy się spala czy ulatnia. Wcześniej było pisane o uszczelce pod głowicą, nie jest to przyjemna sprawa, ale najbardziej prawdopodobna. U mnie płyn "ulatniał" się do silnika (płynu chłodniczego ubywało, a oleju przybywało) w dodatku olej ten był brudny, mętny. Najprościej będzie wyciągnąć co jakiś czas bagnet i sprawdzić czy stan oleju się nie podnosi, jeżeli mam rację to już będzie ponad stan, trzeba to sprawdzić bo dalsza jazda na silniku "smarowanym wodą" nie wygląda obiecująco. Może nie będzie tak tragicznie, że pękła głowica.
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 20-12-2011, 19:17   

również się podłączam do tematu .. ostatnio byłem w serwisie ponieważ auto mi przerywało też nie palił za każdym razem dymił na biało i miałem wysokie spalanie w serwisie powiedzieli mi ze to uszczelka pod głowicą mam carisme 1,8 GDI 97r teraz jeszcze muszę sprawdzić szczelność głowicy mam nadzieję ze jest sprawna , części nie są bardzo drogie myślę ze będzie dobrze
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-12-2011, 19:20   

uziok, Części nie ale robocizna jest kilkukrotnie wyższa od cześci.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 20-12-2011, 19:23   

aha no fakt z tym też trzeba się liczyć czyli nie będzie za ciekawie, a tak w przybliżeniu ile mechanik może wziąć za robotę ?
Ostatnio zmieniony przez uziok 20-12-2011, 19:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-12-2011, 19:24   

a jak już zrzucasz głowę to i można rozrząd zrobić i wtedy dodatkowe koszta ;)
 
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 20-12-2011, 19:25   

no rozrząd będę robił oczywiście ze tak myślę ze w 600zł mechanik się zmieści
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-12-2011, 19:40   

uziok, z rozrzadem 600 zł ?
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 20-12-2011, 19:46   

no tak ..
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-12-2011, 19:56   

uziok, same cześci do rozrzadu prawie 600 zł, przygotuj 1000 :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
uziok 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 29
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 20-12-2011, 20:09   

1000 na samą robociznę?
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20-12-2011, 20:11   

z mechem sie dogadaj zeby rozrząd wymienil plus minus "za jedna robota" Nie wiele doplacisz za to.
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-12-2011, 20:11   

nie.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Cisów
Wysłany: 20-12-2011, 21:01   

Troszkę pojeździłam.
Zastanawiające jest to że płynu bywa ciut poniżej minimum i dalej już nie.
Dwa to że po dłuższej jeździe czuć płyn chłodniczy w komorze silnika. Więc jednak to nieszczelność .... ale gdzie ?
Olej kontroluje na bieżąco, tj. co tydzień a czasami częściej. Stan jest jak po wymianie.
_________________
Niebiańska robota
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-12-2011, 21:14   

Olivia, a może po prostu wężyk przelewowy masz zanurzony głębiej w płynie a nie na takim, jak to nazwać "mostku" ( patrz zdjęcie ).
Powinien być tak, jak czarna "linia" a podejrzewam, że jest tak, jak czerwona.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.