Galant V6 SportEdition 1999r |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-10-2017, 09:06
|
|
|
Z tymi hamulcami trochę przesadziłeś Może chociaż nie biją przy hamowaniu? Pewnie wystarczyły by 4-tłoczkowe z przodu i 2-tłoczkowe z tyłu... Skąd wziąłeś adaptery? Z tyłu masz pewnie wentylowane tarczobębny 284/20 mm? |
|
|
|
 |
Ksiao
Mitsumaniak Michał 03099/KMM
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom
|
Wysłany: 01-10-2017, 09:33
|
|
|
wiem może troszeczkę przesadziłem ale take od samego początku chciałem. Z tylu sa tarcze od lancera evo 9 300/22 wentylowane tarczo-bębny , a adaptery dorabiałem samemu na tokarce/frezarce |
_________________ Mój misio :]
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-10-2017, 11:12
|
|
|
Ksiao napisał/a: | Z tylu sa tarcze od lancera evo 9 300/22 wentylowane tarczo-bębny | A co z ręcznym? Pasuje cały mechanizm z Gala w te tarczobębny?
Ja chętnie wrzuciłbym na przód 4-tłoczkowe Brembo z E38 740i, ale nie mam pojęcia jakie tarcze do nich, bo z bmw raczej na pewno nie podejdą, a na tył 2-tłoczkowe zaciski SUMITOMO z 3000GT VR-4 i tarczobębny od niego, ale gdzie je kupić? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-10-2017, 11:46
|
|
|
Na tył wystarczyłoby mi to: http://allegro.pl/mercede...6771225122.html Cena nie wygórowana, chyba się skuszę i zobaczę czy da się dopasować.
P.S. A skąd wytrzasnąłeś wężyki hamulcowe do tych zacisków Brembo? |
|
|
|
 |
Ksiao
Mitsumaniak Michał 03099/KMM
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom
|
Wysłany: 01-10-2017, 19:18
|
|
|
Tarcza z lancera evo jest prawie identyczna jak w galancie rożni sie tylko średnica i nic z ręcznego nie trzeba było przerabiać. Nie wiem jak jest w BMW czy w Mercedesie także ciężko mi powiedzieć. Z lancera evo wszystko pasuje plug&play. przewody zostawiłem te z galanta bo pasowały bez problemu |
_________________ Mój misio :]
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-10-2017, 22:15
|
|
|
Ksiao napisał/a: | Tarcza z lancera evo jest prawie identyczna jak w galancie rożni sie tylko średnica | Oprócz średnicy i tego, że jest wentylowana, tak?
Tak sobie myślę, że z przodu wystarczyły by mi te zaciski, które masz obecnie z tyłu |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-10-2017, 23:12
|
|
|
Hamulce robią wrażenie i potwora z galanta. EXTRA liga!! |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
marcin_87
Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 67 Skąd: jestem ?
|
Wysłany: 11-10-2017, 19:31
|
|
|
Szanuje!! Zauwazylem, ze tuning ukladu hamulcowego bardziej wciaga, jak tuning silnik bede ruszal u siebie na wiosne w galancie z hamulcami w civicu zaczynalem 240/beben > 240/240 > 260/240 > 282/260 a na wiosne juz czeka 300mm na przod i pompa z imprezy 1,1/16" |
|
|
|
 |
Ksiao
Mitsumaniak Michał 03099/KMM
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom
|
Wysłany: 16-10-2017, 20:13
|
|
|
Dzieki małymi kroczkami do przodu hehe na razie na to mogłem sobie pozwolić, wiec większe hamulce odhaczone z listy na silnik tez przyjdzie pora teraz troszeczkę z car audio murze sie pobawić |
_________________ Mój misio :]
 |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 17-02-2018, 16:54
|
|
|
Nawet nie wiem, czy ktoś widział bo tylko edytujesz pierwszy post, ale to co zrobiłeś z hamulcami to totalna miazga... jak to hamuje? I co z tym silnikiem już go wsadziłeś? Ile to będzie mieć koni? |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
vrangsinn
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 522 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 17-02-2018, 20:34
|
|
|
Wielki szacun...jak dla mnie projekt numer 1 gala na tym forum...
pytan mam parę:
1.) czemu zmiana na brembo big brakes?? jakies konkretne powody?? bo nie wierze ze zestaw z evo nie dawal rady zatrzymać gala...
2.) na jaką moc po przeszczepie silnika się nastawiasz i czy też idzie w gaz / mody w skrzyni?? czy zostaje z gala??
3.) dalsze plany...??
4.) kompletuje sprzet do swapa hamulcow...poki co mam zaciski, chcialem ostatnio kupic komplet uzywanych piast z eclipse ?? warto czy lepiej kupowac nowe?? np takie??
1
lepiej sie spytac kto temat przerabial po co sie na koszta narazac.... |
_________________ Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia... |
|
|
|
 |
majchrzok [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2018, 01:33
|
|
|
Wszystko wszystkim, może nie doczytałem, ma być napęd na ośke, czy 4x4? |
|
|
|
 |
Ksiao
Mitsumaniak Michał 03099/KMM
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom
|
Wysłany: 20-02-2018, 17:42
|
|
|
słuszna uwaga jak coś to będę odwietrzał temat trochę inaczej teraz
Cytat: | Wszystko wszystkim, może nie doczytałem, ma być napęd na ośke, czy 4x4? | obowiązkowo tym bardziej ze mam skrzynie 6 biegowa z 3000GT VR4 z możliwością napędu na 4 koła
Na razie silnik czeka na dobry moment bo jeszcze sporo części mi brakuje np. cały napęd na 4 koła z Galanta/Legnuma VR4, ale to na razie muszę odłożyć troch znowu kasy hehe Silnik w serii ma 320KM. Z tego co wiem silnik był modzony w firma Mine's w Japonii (plakietka i plomby tej firmy na ECU silnika) kontaktowałem się z nimi i potwierdzili ze był u nich, ale niestety mieli tylko podstawowe informacje o aucie i tyle Docelowo chce go zmodzic na razie na 400KM a potem to zobaczymy co mi przyjdzie do głowy hehe
1) zmieniłem na takie bo takie miałem od samego początku w zamyśle
3) marzy mi się podgrzewana kierownica jak i gałka zmiany biegów hehe
4) Ciężko mi powiedzieć co do używanych, ale i tak mogą być leprze bo u siebie po zmianie na 5 szpilek z tylu to już mam drugi komplet po 10k km. Obecnie mam NTY i sie trzymają (NTY z przodu od początku po swapie i sa OK) |
_________________ Mój misio :]
 |
|
|
|
 |
Ksiao
Mitsumaniak Michał 03099/KMM
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom
|
Wysłany: 20-04-2018, 11:50
|
|
|
i misio jest juz jednego koloru
 |
_________________ Mój misio :]
 |
|
|
|
 |
Ksiao
Mitsumaniak Michał 03099/KMM
Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom
|
Wysłany: 21-11-2018, 21:04
|
|
|
no i teraz juz chyba wszystkie czesci bede mial
 |
_________________ Mój misio :]
 |
|
|
|
 |
|