Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[I 2.0T] Turbo!
Autor Wiadomość
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 04-09-2012, 23:12   

Maddox napisał/a:
ad.2-normalnie jak dziecko, Ty jeszcze wierzysz we wskazania "zasięgu na baku" :-) to lepszy kłamca niż nasi posłowie. Już kilka razy pokazywał mi ZERO i po pełnym dotankowaniu okazywało się, ze jeszcze mógłbym pojeździć.
Mnie nigdy nie zabrakło paliwa dopóki wskaźnik pokazywał kilka km, jak dla mnie funkcjonalność sprawdza się.
A słyszałem że w O2 zdarzyło się komuś że komputer pokazywał ileś tam kilometrów, a paliwko się skończyło.
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 05-09-2012, 13:00   

elektryk napisał/a:
Maddox napisał/a:
ad.2-normalnie jak dziecko, Ty jeszcze wierzysz we wskazania "zasięgu na baku" :-) to lepszy kłamca niż nasi posłowie. Już kilka razy pokazywał mi ZERO i po pełnym dotankowaniu okazywało się, ze jeszcze mógłbym pojeździć.
Mnie nigdy nie zabrakło paliwa dopóki wskaźnik pokazywał kilka km, jak dla mnie funkcjonalność sprawdza się.
A słyszałem że w O2 zdarzyło się komuś że komputer pokazywał ileś tam kilometrów, a paliwko się skończyło.


Hm,no poza komputerkiem trzeba patrzec na wskazowke. Jak lezy calkiem a komputer pokazuje iles tam km to warto podjechac i zatankowac
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 05-09-2012, 13:33   

Maddox napisał/a:
Hm,no poza komputerkiem trzeba patrzec na wskazowke. Jak lezy calkiem a komputer pokazuje iles tam km to warto podjechac i zatankowac
Jasne że trzeba patrzeć na wszystkie wskaźniki włącznie z tym o temperaturze silnika, tylko jadąc autostradą 120km/h albo więcej nie ogarnia się wszystkiego. A komputerek grzecznie pika przy spadku zasięgu poniżej 50km, a potem chyba poniżej 25km i zapala się ikonka dystrybutora. Lampka rezerwy zapala się znacznie później, chyba jak licznik pokazuje 10km, a lubi i zgasnąć jak samochód się bujnie i pływak podskoczy. 10km na Polskiej pseudoautostradzie lub jakieś wiosce zabitej dechami może być za mało żeby dojechać na stację.
Powtarzam, jest to bardzo wygodne rozwiązanie i nigdy mnie nie zawiodło (z winy samochodu). Za to podłączenie tego zewnętrznego wskaźnika spalania pod złącze OBD2 powoduje błędne działanie tego fabrycznego wskaźnika.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 05-09-2012, 21:45   

Wracając do spalanie to 100l/100km ostatnio to widziałem w Navigatorze nawet 911 raczej nie przekracza 70l
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-09-2012, 22:08   

Maddox napisał/a:
pokazywał mi ZERO i po pełnym dotankowaniu okazywało się, ze jeszcze mógłbym pojeździć

Od momentu gdy jest to "zero" dopiero zaczyna się rezerwa 8) Zawsze wyjeżdżam do zera i jeszcze trochę i wchodzi mi potem zawsze deko powyżej 50l

A co do komputerka, to jest ok. Mnie jakoś nie rajcuje ciągłe spoglądanie na "chwilowe spalanie". Za to wujo przeklina tę zabawkę w swojej toyocie, bo żandarm-ciotka siedząca obok ciągle nadaje, że za mocno dusi :lol:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 08-10-2012, 23:58   

macia napisał/a:
Maddox napisał/a:
pokazywał mi ZERO i po pełnym dotankowaniu okazywało się, ze jeszcze mógłbym pojeździć

Od momentu gdy jest to "zero" dopiero zaczyna się rezerwa 8) Zawsze wyjeżdżam do zera i jeszcze trochę i wchodzi mi potem zawsze deko powyżej 50l

A co do komputerka, to jest ok. Mnie jakoś nie rajcuje ciągłe spoglądanie na "chwilowe spalanie". Za to wujo przeklina tę zabawkę w swojej toyocie, bo żandarm-ciotka siedząca obok ciągle nadaje, że za mocno dusi :lol:


dlatego ja mam ustawioną temperaturę zewnętrzną, i jedzie mi się spokojniej :-)
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 10-01-2013, 00:01   

Udało mi się znaleźć stosowny temat, ostatni post z października ubr ale mam nadzieję, że ktoś odpisze. Napaliłem się mocno na mocnego SUVa, do wyboru mam w zasadzie tylko Outlandera Turbo i Forestera, ale Outek jest dużo ładniejszy i właśnie takie auto chcę kupić. Wybieram się w sobotę do warszawy celem obejrzenia dwóch aut z allegro

http://otomoto.pl/mitsubi...-C26987805.html

http://moto.allegro.pl/mi...2917813614.html

Pytanie do Was - czy ktoś te auta zna, oglądał je, albo ma jakieś szersze info o nich...

Ogólnie o Outlanderze I gen już sporo zdążyłem przeczytać na tym forum, toteż jakieś tam rozeznanie mam, nie mniej interesuje mnie Wasz opinia o tych dwóch egzemplarzach, gdyż najprawdopodobniej spośród nich będę wybierał
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 10-01-2013, 16:28   

Ja bym celował na srebrnego , pierwszy właściciel , kupiony w Polsce , w ASO możesz sprawdzić jego historie napraw i przegladów i porównać przebieg ( przynajmniej na początku był serwisowany w ASO )
Komisom i salonom nie wierzę , szczególnie w przebiegi . :wink: :wink:
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 10-01-2013, 18:56   

Właśnie też tak myślę, oczywiście o ile opis auta jest prawdziwy... nie mniej jednak jutro będę dzwonił do sprzedającego i wypytam co i jak , pod warunkiem że będę miał z nim jakikolwiek kontakt
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.