 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS DID] Jak osiągnąć możliwie niskie spalanie na trasie |
Autor |
Wiadomość |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 03-01-2013, 14:52
|
|
|
Faraday napisał/a: | Bredzisz! | Kolego... może trochę spuść z tonu. Jestem zupełnie trzeźwy, świadomy i zdolny do czynności prawnych.
Faraday napisał/a: | Skąd w ogóle masz takie bzdury? Ja o niczym takim nie pisałem | To ja Ciebie pytam.
W takim razie jeszcze raz zacytuje Twoją wypowiedź i proszę o odpowiedź:
Faraday napisał/a: | Jeżeli jedziesz stałą prędkością przy powiedzmy 2500obr/min, to silnik cały czas generuje moc i moment obrotowy znacznie wyższe niż niezbędne do przezwyciężenia oporów powietrza, toczenia i innych. Czyli część energii idzie bezsensownie w powietrze. | (Pogrubienie moje gdyż na razie o tę sytuację pytam).
Pytanie:
Którędy ta część energii idzie bezsensownie w powietrze
Faraday napisał/a: | Wziąłeś w ogóle pod uwagę to, że część drogi pokonujesz bez paliwa? | O tym nie musimy dyskutować bo to prawda ogólnie znana. Tak więc zwroty typu: Cytat: | To wszystko jest chyba dla Ciebie za trudne | sobie daruj. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-01-2013, 15:49
|
|
|
Moim zdaniem jest to możliwe w aucie którego moc o moment obrotowy są stosunkowo wysokie w stosunku do masy własnej i w tym aucie nie ma szóstego biegu. Delikatne przyspieszanie w momencie kiedy silnik ma duży moment potrzebuje podobną ilość jak utrzymanie stałej prędkości przy podobnej prędkości zatem w takiej sytuacji oszczędza się podczas hamowania silnikiem. |
|
|
|
 |
|
|