Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] Jak osiągnąć możliwie niskie spalanie na trasie
Autor Wiadomość
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 03-01-2013, 14:52   

Faraday napisał/a:
Bredzisz!
Kolego... może trochę spuść z tonu. Jestem zupełnie trzeźwy, świadomy i zdolny do czynności prawnych.
Faraday napisał/a:
Skąd w ogóle masz takie bzdury? Ja o niczym takim nie pisałem
To ja Ciebie pytam.
W takim razie jeszcze raz zacytuje Twoją wypowiedź i proszę o odpowiedź:
Faraday napisał/a:
Jeżeli jedziesz stałą prędkością przy powiedzmy 2500obr/min, to silnik cały czas generuje moc i moment obrotowy znacznie wyższe niż niezbędne do przezwyciężenia oporów powietrza, toczenia i innych. Czyli część energii idzie bezsensownie w powietrze.
(Pogrubienie moje gdyż na razie o tę sytuację pytam).
Pytanie:
Którędy ta część energii idzie bezsensownie w powietrze :?:


Faraday napisał/a:
Wziąłeś w ogóle pod uwagę to, że część drogi pokonujesz bez paliwa?
O tym nie musimy dyskutować bo to prawda ogólnie znana. Tak więc zwroty typu:
Cytat:
To wszystko jest chyba dla Ciebie za trudne
sobie daruj.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-01-2013, 15:49   

Moim zdaniem jest to możliwe w aucie którego moc o moment obrotowy są stosunkowo wysokie w stosunku do masy własnej i w tym aucie nie ma szóstego biegu. Delikatne przyspieszanie w momencie kiedy silnik ma duży moment potrzebuje podobną ilość jak utrzymanie stałej prędkości przy podobnej prędkości zatem w takiej sytuacji oszczędza się podczas hamowania silnikiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.