POSZUKUJĘ CZĘŚCI |
Autor |
Wiadomość |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-05-2014, 20:01
|
|
|
z tego co widzę to taki sam jak w Twojej - a luknij na pierwszą stronę mojego tematu, tam są foty mojej sigmy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Slaw jeśli miałbyś te zestawy to daj znać na pw za ile i dogadamy się co do wysyłki itp. |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
marco80
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 03-06-2014, 18:51
|
|
|
Poszukuje magistrali paliwowej.Ma ktoś coś takiego? |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 04-06-2014, 19:56
|
|
|
a dokładnie o jaką część Ci chodzi? |
|
|
|
 |
marco80
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2014 Posty: 11 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 04-06-2014, 23:00
|
|
|
To przedluzenie pompy paliwowej. Konkretnie szu
kam do modelu 177KM sedan z 93 roku.
[ Dodano: 05-06-2014, 11:46 ]
Generalnie chodzi o same przewody wychodzące ze zbiornika paliwa. Mechanik tłumaczył mi, że w zbiorniku jest pompa paliwa połączona z tzw. kołnierzem i z tego kołnierza/ magistrali wychodzą przewody. Czy jest to zintegrowane, nie wiem. |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 05-06-2014, 18:42
|
|
|
marco80 napisał/a: | To przedluzenie pompy paliwowej. Konkretnie szu
kam do modelu 177KM sedan z 93 roku.
[ Dodano: 05-06-2014, 11:46 ]
Generalnie chodzi o same przewody wychodzące ze zbiornika paliwa. Mechanik tłumaczył mi, że w zbiorniku jest pompa paliwa połączona z tzw. kołnierzem i z tego kołnierza/ magistrali wychodzą przewody. Czy jest to zintegrowane, nie wiem. |
Przewody paliwowe nie sa zintegrowane z pompa paliwa. Pytanie tylko czy nie lepiej juz zarobic nowe przewody anizeli zakladac stare, ktore moga szybciej korodowac. |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 15-06-2014, 13:43
|
|
|
ja u siebie dorabiałem w 24V . Problem polega na tym że oryginalne rurki sa wlutowane w ta górną obudowe, ale i to jest do przejscia. Koszt w moim przypadku chyba cos około 5 dych za dwa nowe przewody od pompy na zewnątrz zbiornika w tym jeden z baryłką (gwint M14x1.5) oraz zalutowanie ich na nowo w obudowie. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 25-06-2015, 21:14
|
|
|
angelos napisał/a: | Poszukuję grilla przedlftowego | Witam jak mi wytłumaczysz czym się różni jeden od drugiego to ok, bo wisi w komurce grzecznie gril z lampami. Ale nie mam bladego pojęcia czy to przed czy po lit.
Pozdrawiam. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 26-06-2015, 12:38
|
|
|
cobretti napisał/a: | angelos napisał/a: | Poszukuję grilla przedlftowego | Witam jak mi wytłumaczysz czym się różni jeden od drugiego to ok, bo wisi w komurce grzecznie gril z lampami. Ale nie mam bladego pojęcia czy to przed czy po lit.
Pozdrawiam. |
Podejrzewam że raczej masz przedliftowy, bo ten drugi jest znacznie rzadszy - wystepował tylko przez 1 rok. i stanowi 5% aut z całej produkcji na Europę.
Poliftowy (95-96)
Przedliftowy (91-94)
 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 26-06-2015, 22:27
|
|
|
Szkoda,że na Europę nie wychodził modele z tym znaczkiem jaki widnieje na przedliftowym grilu |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 28-06-2015, 06:45
|
|
|
Zgadza się mam przedliftowy. A szczerze to ten drugi średnio mi się podoba, i nie dziwię się że tak mało wyszło poliftuw, wszak po co coś zmieniać jak piękne |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
orzech111
Forumowicz
Auto: Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 43 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-07-2015, 19:36
|
|
|
klamki wewnętrzne przednie w ładnym stanie i sprawny zegarek cyfrowy poszukuje |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 26-02-2016, 10:09
|
|
|
Panowie w tym temacie proszę zamieszczać tylko posty o poszukiwaniach interesujących nas części.
Wszelkie odpowiedzi na ww posty (poszukiwania) proszę załatwiać przez PW.
Reszta postów będzie usuwana. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
matteus
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 24V 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2016 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-04-2016, 18:26 TCU MD754100
|
|
|
chyba szukam, bo nie wiem czy mój uda się naprawić
sterownika skrzyni biegów, MD754100 lub alternatywnego który by pasował |
|
|
|
 |
manzanillo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2016, 23:07
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie !
Szukam kilku drobiazgów do Sigmy 92r. sedan:
- panel sterowania szybami – drzwi kierowcy, czarne plastiki bez wytarc i uszczerbien, drewno bez znaczenia
- 2 x tylnia plastikowa zaslepka szyny montazowej fotela kierowcy (szara, jeżeli były inne)
- środkowy pas bazpieczeństwa „Center” (wersja sedan, jezeli była inna niz kombi)
- trojkatna zaslepka czarna (mala) prawego lusterka
- lusterko wew. bez mocowania – bez uszkodzen / odklejeń
- listwa drzwi PP + PT + prawy blotnik tyl w kolorze G23 - bez uszkodzen (rozważę, również zakup zamiast samej listwy PP - całe drzwi prawy - przod w kolorze G23, do założenia, bez konieczności lakierowania).
- klamka lewa + prawa wewnetrzna – bez uszkodzen
I może jeszcze kołpaki w dobrym stanie od 12V,
Pozdrawiam Paweł |
Ostatnio zmieniony przez 30-08-2016, 11:02, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
kleryk-3kgt
Forumowicz

Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 231 Skąd: Pyrzyce
|
Wysłany: 09-08-2016, 11:00
|
|
|
Post niezgodny z regulaminem forum. |
Ostatnio zmieniony przez wojtas 09-08-2016, 11:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|