Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2.0 GLS 1997r, bordowy :)
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-11-2016, 16:29   

Z oficjalnego sklepu lub na spotach od moda jeśli jeszcze ma :wink: .
http://www.mitsumaniaki.c...hk=1&Itemid=140
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 15-11-2016, 17:05   

Od jakiegoś czasu wiatraczek strasznie burczał na każdej prędkości oprócz najwyższej. Korzystając z wolnej chwili Dziś się do niego dobrałem. Przeczyściłem, przedmuchałem, oraz nasmarowałem. Jak narazie buczenie ustało :)

 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 27-11-2016, 22:01   

W Ostatnim czasie podjąłem się naprawienia anteny która od samego początku od kiedy mam auto najzwyczajniej w świecie nie działała, tylko składanie ręczne :p Silniczek w ogóle nie pracował, cisza. Oczywiście rozebrałem cały boczek, dobrałem się do całej elektryki. Sprawdziłem w kostce manometrem, że napięcie jest. Tak więc werdykt padł na padnięty cały mechanizm. Komplet kupiony do daewoo lanosa z 15 końcówkami tak więc uniwersalny :)



Mechanizm anteny z płytką z której obciąłem gniazdo



po wyjęciu płytki, jak widać brak linki



Lutowanie gniazda z oryginalnej anteny, do kabelków z anteny kupionej



Tak wyglądała antena już zamontowana. Jeżeli chodzi o wymontowanie starego bata, to troszkę się namęczyłem żeby go wyjąć, tak więc trzeba cierpliwie dłubać :)



I wszystko poskładane do kupy :) Po przekręceniu kluczyka antena ładnie się rozkłada a po zgaszeniu chowa, tak więc wszystko gra i trąbi :)
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 27-11-2016, 22:06   

Kilka fotek :) +nowe opony zimowe Nokiany WR D3 :)







 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 07-02-2017, 12:11   

W styczniu założyłem oryginalną ( używaną ) pompkę do spryskiwaczy DENSO.

6.02.2017 - Hamulce przywrócone do stanu fabrycznego. Prosto ze specjalistycznego zakładu zajmującego się regeneracją i naprawą zacisków hamulcowych. Na dzień dzisiejszy auto posiada hamulce w stanie perfekcyjnym, fabrycznym :)








Przewidziane naprawy:

13.02.2017 - Umówiony w warsztacie na zdjęcie skrzyni biegów i wymianę łożysk

Wiosna:

Przednia i tylna belka, kielichy, sprężyny Eibach -30mm tylko na przód. Nie będzie wyglądać jak motorówka :P
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-02-2017, 12:22   

Naprawdę pięknie wyglądają, ale moim zdaniem zrobiłeś błąd. Trzeba było ładować hamulce z poliftowej Carismy. Odnowić je tak jak te zaciski i miałbyś w miarę normalne hamulce.
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 07-02-2017, 12:26   

Dużo na ten temat Hugo myślałem. Ale zostaję przy tych, fabrycznie montowanych. Moooże w przyszłości zamienię :)
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 07-02-2017, 18:20   

Profeska. Powiedz ile zapłaciłeś, zastanawiam się czy też nie oddać.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11195
Skąd: Radomsko
Wysłany: 07-02-2017, 18:56   

lutekwwl napisał/a:
Dużo na ten temat Hugo myślałem.

Tu nie ma co myśleć. Różnica w hamowaniu jest ogromna.
_________________

 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 07-02-2017, 21:06   

Jeżdżę na hamulcach z Carismy już któryś rok. Brałem z rocznika 2002 i odświeżałem tylko po wierzchu, ale do dziś bez wycieku i zapiekania. A różnica jest nie taka mała. Nie mierzyłem jeszcze, ale mam nadzieję, że zmieszczę serwo z GDI. Wtedy na podstawie odczuć Hugo powinno być jeszcze lepiej :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 07-02-2017, 22:24   

koszt takiej przyjemności to 150zł za sztukę tylko trzeba przynieść wymontowane. W miesiące letnie można zostawić auto i sami wymontują i zamontują, ale wtedy bodajże cena wzrasta do 200zł szt. Za tylnie hamulce z ręcznym zapłaciłem 600zł. Polecam każdemu, gdyby ktoś chciał mogę podać adres www.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-02-2017, 07:50   

150 zł/szt. to niedużo. Wyglądają naprawdę świetnie.
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 08-02-2017, 09:25   

Zacisk dwutłoczkowy już odpowiednio więcej będzie kosztował. Kolega robił od BMW to musiał 500zł za szt. zapłacić bo to jakieś skomplikowane już hamulce były :P Ale naprawdę, warto i polecam jak najbardziej.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-02-2017, 13:19   

Zacisk dwutłoczkowy w galancie jest o tyle bardziej skomplikowany od Twojego, że ma jeden tłoczek więcej :wink: Reszta jest identyczna.
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 08-02-2017, 13:41   

Zapewne koszt samego tłoczka dodatkowego :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.