Galant 2.0 GLS 1997r, bordowy :) |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 15-11-2016, 17:05
|
|
|
Od jakiegoś czasu wiatraczek strasznie burczał na każdej prędkości oprócz najwyższej. Korzystając z wolnej chwili Dziś się do niego dobrałem. Przeczyściłem, przedmuchałem, oraz nasmarowałem. Jak narazie buczenie ustało
 |
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 27-11-2016, 22:01
|
|
|
W Ostatnim czasie podjąłem się naprawienia anteny która od samego początku od kiedy mam auto najzwyczajniej w świecie nie działała, tylko składanie ręczne Silniczek w ogóle nie pracował, cisza. Oczywiście rozebrałem cały boczek, dobrałem się do całej elektryki. Sprawdziłem w kostce manometrem, że napięcie jest. Tak więc werdykt padł na padnięty cały mechanizm. Komplet kupiony do daewoo lanosa z 15 końcówkami tak więc uniwersalny
Mechanizm anteny z płytką z której obciąłem gniazdo
po wyjęciu płytki, jak widać brak linki
Lutowanie gniazda z oryginalnej anteny, do kabelków z anteny kupionej
Tak wyglądała antena już zamontowana. Jeżeli chodzi o wymontowanie starego bata, to troszkę się namęczyłem żeby go wyjąć, tak więc trzeba cierpliwie dłubać
I wszystko poskładane do kupy Po przekręceniu kluczyka antena ładnie się rozkłada a po zgaszeniu chowa, tak więc wszystko gra i trąbi |
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 27-11-2016, 22:06
|
|
|
Kilka fotek +nowe opony zimowe Nokiany WR D3
 |
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 07-02-2017, 12:11
|
|
|
W styczniu założyłem oryginalną ( używaną ) pompkę do spryskiwaczy DENSO.
6.02.2017 - Hamulce przywrócone do stanu fabrycznego. Prosto ze specjalistycznego zakładu zajmującego się regeneracją i naprawą zacisków hamulcowych. Na dzień dzisiejszy auto posiada hamulce w stanie perfekcyjnym, fabrycznym
Przewidziane naprawy:
13.02.2017 - Umówiony w warsztacie na zdjęcie skrzyni biegów i wymianę łożysk
Wiosna:
Przednia i tylna belka, kielichy, sprężyny Eibach -30mm tylko na przód. Nie będzie wyglądać jak motorówka |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-02-2017, 12:22
|
|
|
Naprawdę pięknie wyglądają, ale moim zdaniem zrobiłeś błąd. Trzeba było ładować hamulce z poliftowej Carismy. Odnowić je tak jak te zaciski i miałbyś w miarę normalne hamulce. |
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 07-02-2017, 12:26
|
|
|
Dużo na ten temat Hugo myślałem. Ale zostaję przy tych, fabrycznie montowanych. Moooże w przyszłości zamienię |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11195 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 07-02-2017, 18:56
|
|
|
lutekwwl napisał/a: | Dużo na ten temat Hugo myślałem. |
Tu nie ma co myśleć. Różnica w hamowaniu jest ogromna. |
_________________
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 07-02-2017, 21:06
|
|
|
Jeżdżę na hamulcach z Carismy już któryś rok. Brałem z rocznika 2002 i odświeżałem tylko po wierzchu, ale do dziś bez wycieku i zapiekania. A różnica jest nie taka mała. Nie mierzyłem jeszcze, ale mam nadzieję, że zmieszczę serwo z GDI. Wtedy na podstawie odczuć Hugo powinno być jeszcze lepiej |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 07-02-2017, 22:24
|
|
|
koszt takiej przyjemności to 150zł za sztukę tylko trzeba przynieść wymontowane. W miesiące letnie można zostawić auto i sami wymontują i zamontują, ale wtedy bodajże cena wzrasta do 200zł szt. Za tylnie hamulce z ręcznym zapłaciłem 600zł. Polecam każdemu, gdyby ktoś chciał mogę podać adres www. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-02-2017, 07:50
|
|
|
150 zł/szt. to niedużo. Wyglądają naprawdę świetnie. |
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 08-02-2017, 09:25
|
|
|
Zacisk dwutłoczkowy już odpowiednio więcej będzie kosztował. Kolega robił od BMW to musiał 500zł za szt. zapłacić bo to jakieś skomplikowane już hamulce były Ale naprawdę, warto i polecam jak najbardziej. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-02-2017, 13:19
|
|
|
Zacisk dwutłoczkowy w galancie jest o tyle bardziej skomplikowany od Twojego, że ma jeden tłoczek więcej Reszta jest identyczna. |
|
|
|
 |
lutekwwl
Forumowicz pan życia i śmierci

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 228 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 08-02-2017, 13:41
|
|
|
Zapewne koszt samego tłoczka dodatkowego |
|
|
|
 |
|