Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzypiące zawieszenie tył?
Autor Wiadomość
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-09-2016, 18:46   

Czytam i się zastanawiam czy to ja mam szczęście czy ty Radowan masz pecha. Moje przednie wahacze były już ściągane ze 2 razy każdy i żadnych takich niespodzianek nie było. Tyle, że mi to robił mechanik.
Radowan napisał/a:
U mnie po 12 latach wszystko było ok z tulejami a sworznie nie miały żadnego luzu
I tu jest chyba pies pogrzebany. Za dobre drogi tam macie :P Ciekawe jakby to się skończyło gdybyś potraktował śruby jakimś preparatem?
Radowan napisał/a:
Nie wiem, czy jak mnie Bóg nie opuści i leki przestaną działać, nie wpadnę na czadowy pomysł wymiany zawieszenia silnika i skrzyni biegów...

Warto je na pewno skontrolować! U mnie poszła guma pod silnikiem - ta z przodu (to okazało się niedawno). Silnik od dłuższego czasu trochę "drgał", ale uznałem to za normę. Innego zdania był wąż od wspomagania! Nie do dostania - skończyło się na ASO i kupie kasy. Guma już przyszła i czeka mnie wymiana - kolejnej wymiany węża chyba nie zniosę...
 
 
Radowan 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 362
Skąd: Jelenia Góra/MRO
Wysłany: 25-09-2016, 21:38   

Cytat:
Ciekawe jakby to się skończyło gdybyś potraktował śruby jakimś preparatem?


Tylko jak tam wtrysnąć preparat jak nie było dostępu bo to zamknięta komora i tylko mała dziurka była.

Chociaż teraz w sumie jak pomyślę, to inaczej mogłem to rozegrać :)
Niestety emocje i edit nie wzięło górę :)

Edit: Wulgaryzm wykropkowany, nadal jest wulgaryzmem.
Ostatnio zmieniony przez mkm 26-09-2016, 00:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-09-2016, 21:47   

Radowan, proszę w swoich wypowiedziach przestrzegać regulaminu forum :evil: .

8.3 Na forum nie piszemy wulgaryzmów. Wykropkowany wulgaryzm - nadal jest wulgaryzmem.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Klark 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer CS_9W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 495
Skąd: Stargard
Wysłany: 26-09-2016, 11:27   

Bizi tam Radowan wpisał zniechęcenie (tylko cenzura kropki wstawiła) ]:->
 
 
Radowan 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 362
Skąd: Jelenia Góra/MRO
Wysłany: 26-09-2016, 15:45   

Racja.
Przyznaję się, poniosło mnie po kilku godzinach bezowocnej walki i stracie 500pln (na początek) puściły mi nerwy.

Przepraszam, więcej to się nie powtórzy.
 
 
 
qbus_b
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2016, 09:51   

Hornet napisał/a:
Guma już przyszła i czeka mnie wymiana - kolejnej wymiany węża chyba nie zniosę...

Hornet w którym miejscu u Ciebie uszkodził się ten wąż ?
Zaraz przy fabrycznym zaprasowaniu mam minimalny wyciek. A na kierownicy czuć drżenie. Mechanik do którego jeżdżę stwierdził, że poduszki są ok a mimo to zmiana biegów bywa jakaś denerwująca (szarpnięcia przy zmianie biegów na niskich obrotach).
 
 
Wilczur 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 5
Skąd: Rosnówko
Wysłany: 27-09-2016, 12:44   

Witam,

U mnie również skrzypi , potraktowałem wszystkie elementy gumowe zawieszenia z tyłu smarem w spreju . Pomogło na 2 tygodnie. Zamierzam zrobić to jeszcze raz ale gęstym smarem ze strzykawka ,przyjrzę się też sprężynom + mocowaniami amorków. W żadnym aucie nie spotkałem się z takim problemem, luzów brak a skrzypi jak stara wołga ;)
 
 
qbus_b
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2016, 13:15   

Co prawda moje już po liftingu ale też skrzypiało przejrzałem z tyłu zawieszenie wysmarowałem jakimś smarem w sprayu i nie pomogło. A okazało się trójkąt mocujący środkowy wydech (za katalizatorem) oderwał się. Warto sprawdzić bo efekty bardzo podobne do zawieszenia.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2016, 17:12   

Hornet napisał/a:
Innego zdania był wąż od wspomagania! Nie do dostania - skończyło się na ASO .

To jest chyba najdroższy na świecie kawałek gumy. W ASO też się zdziwili, że to tyle może kosztować, a ich nie jest łatwo zadziwić, po czym owinęli mi jakąś taśmą uszczelniającą, termokurczliwą i do sprzedaży wszystko było ok.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-09-2016, 18:35   

qbus_b napisał/a:
Hornet w którym miejscu u Ciebie uszkodził się ten wąż ?

Mój padł obok mocowania przy pokrywie zaworów. Chwilę jeździłem z kawałkiem gumy dociśniętym opaską, ale bałem się jechać gdzieś dalej i padło na ASO, bo żaden inny serwis nie był w stanie pomóc
Cytat:
To jest chyba najdroższy na świecie kawałek gumy.
.
Ten problem nie dotyczy tylko miśków.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 18-05-2017, 19:23   

Hornet, raczej miałeś szczęście. Chciałem wymienić tuleje tylną wahacza przód i niestety śruba lewego wshacza przy tuleji przedniej-poziomej po krótkim pisku obraca sie w kółko ale nie wykręca. Słabo to skośnooki wymyślili bo nie ma dojścia od strony zrywanej nakrętki.
Czyli dokladnie ta sama co u Radowan,
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-05-2017, 23:07   

Trzeba ciąć śruby, i wymieniać na nowe. Ja znalazłem na dolnym, poprzecznym, lewym wahaczu. Zewnętrzna tulejka zespoliła się ze śrubą i piszczała kręcąc się w gumie. Odkręciłem nakrętkę luzując wahacz, kręciłem śrubą z tulejką wpsikując smar w sprayu pomiędzy gumę i tulejkę. Po skręceniu hałas zniknął. Do czasu zakupu nowych tulei i śrub to musi wystarczyć.:D
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 31-05-2017, 11:37   

Witam. No to teraz ja, sporo czasu się zbierałem za tył i wczoraj nadszedł ten dzień. Ja - auto 3-2. No jeszcze trochę i spale go, temat na wczoraj to okiełznać pływające poprzedniego i duże wzdłużnego. Ku mojemu zdziwieniu ,dzięki soczystej dawce smaru miedziowego po dwóch latach i 80km km wszystkie mimośrodowe rozkręciły się bez problemu, po dwóch godzinach to jest nieco po północy wachacze były już gotowe do montażu na aucie. No to sru za wzdłużny prawa strona śruba ok lewy śruba zapieczona wd40 i niech żre. Z prawego guma sama wypadła z tulei wiec nie ma odwrotu wiec zacisk wek, tarczo bęben i szczęki i taraaa linka nie chce wyjść. Pancerz wychodzi a linka jak by sprężyna bo blokowała, i robota na aucie. No spale go, a dziś lewa strona :evil:
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
ohara
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2019, 18:31   

Są jakieś gotowe komplety tulejek na tył i przód,które warto wymienić u mnie tył skrzypi a z przodu coś stuka na dołach,może być łącznik lub sworzeń.

Mam w planie pojechać na stację diag.
Ostatnio zmieniony przez 20-08-2019, 07:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 19-08-2019, 18:59   

ohara, Jedź na szarpaki i niech diagnosta ci napisze co jest do wymiany,Wtedy będziemy w stanie pomóc.Chyba,że chcesz całe zawieszenie wymienić.
_________________
zbychu74
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.