Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
NOWE L 200 Uzytkownik-PRAWDA -Droga i teren..teraz DUŻE koła
Autor Wiadomość
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 28-01-2007, 20:09   

Jerry, ja mam tylko jedną radę jak już pisałem wyżej. Kontaktuj się z Jackie, jako jeden z winnych przekabacenia Ciebie na jedyną właściwą markę ;) powinien okazać trochę skruchy i dać jakiś stosowny rabat w swoim salonie :)
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
jerryy
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 20:22   

stanik -u, oczywiście, że odrazu zgłosiłem się Jackiego, ale wygląda na to, że mi nie pomoże bo nie ma takiego autka jak mnie się marzy. Poszukję L200 INSTYLE SPORT - a z tego co widzę to nie łatwo kupić miśka w skórach. Ja mam dość małe dziecko i te skóry rzeczywiście u mnie się sprawdzają bo łatwiej z nich sprzątnąć pozostałości po córeczce.

Mają co prawda taką furę na oto.moto - za 127 990,- ale jak na razie dość kostropato idzie nam kontakt. Nie wiem w czym rzecz. No zobaczymy.

Ale dzięki za dobra serce!
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2007, 20:33   

uuuu... teraz bawimy sie w dealer'ow. Ja dodam tylo jeszcze! Pamietajmy, ze cena, dane techniczne i wlasciwosci pojazdu to tylko jedna strona medalu. Wymieniacie argumenty za i przeciw. To wspaniale. Daje to poglad na to co tak naprawde rozni te autka od siebie.
Pozostaje jeszcze kwestia odczuc osobistych i nazwijmy to relacji serwisowych. Osoba majaca male mozliwosci napraw we wlasnym zakresie powinna wybrac to auto, ktorego warsztat jest najblizej i do ktorego ma zaufanie. Dla mnie licza sie ludzie. W pierwszej fazie rozwazan mialem podobny dylemat czy Hilux czy L200. Rodzinne uwarunkowania zmusily mnie do rezygnacji z pick-up'a. Ja naprawde cenie sobie personalne relacje i dlatego mam Mitsubishi. Nie chce robic reklamy marce ani dealer'owi bo to bez sensu skoro jestesmy na tym forum. Poprostu wiele lat wspolpracy z Mitcarem bylo glownym czynnikiem decydujacym o wyborze. Dla mnie argumentem i gwarantem byla osoba pana Darka Krasnodebskiego i jego pracownikow. Dobry serwis, mila atmosfera, zyczliwosc i kompetencja. Znam tych ludzi i wiem, ze moge zwrocic sie do nich z kazdym problemem. To kwestia zaufania a nie ceny.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 28-01-2007, 20:35   

tia, wysłałem tego posta wcześniejszego i tak sobie właśnie pomyślałem że jedyną przeszkodą może być to że może nie być takiego autka na stanie. Pozostaje chyba Ci wysłać maile do dealerów mitsubishi w całej Polsce (w sumie chyba nie ma ich tak wielu) z zapytaniem o takie autko. Może u kogoś akurat stoi (swoją drogą szkoda że dealerzy w Polsce nie mogą sprawdzić w swoim systemie czy u któregokolwiek innego dealera jest takie autko i w sumie tyczy się to większości chyba dealerów). Moi rodzice w lato szukali dla siebie autka i upatrzyli Suzuki Grand Vitare w pełnej opcji i koniecznie w kolorze czarnym i też kupiliśmy przez internet (na allegro było ogłoszenia) w.... kurczaczki, wyleciało mi miasto z głowy, w każdym razie aż za Gdańskiem, bo w Warszawie na czarnego trzeba było czekać 3 miesiące. Wszystkie papierki załatwione profesjonalnie kurierem, tak że pojechaliśmy tylko przypiąć tablice i odebrać autko :)

Pozdrawiam i życzę powodzenia w znalezieniu upragnionego autka.
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-01-2007, 07:15   

jerryy, jak tylko będę w firmie sprawdzę na stoku co jest i dam znać.
Pozdrawiam
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2007, 08:38   

Tak jest, wszystko zalezy od dobrej woli dealera. Jesli chlop jest w porzo to do magazynu lub nawet do portu zadzwoni. Sprawdzic mozna, tylko jak takiego auta nie ma to dopiero wtedy robi sie duzy problem.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
jerryy
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2007, 19:34   

Słuchajcie - ten Jackie to fajny gość. Naprawdę wiele mi pomaga. Dziękuję Wam za Niego!

Jednakże mam w związku ze zbliżającym się zakupem pytanie:
Wolelibyście wersję miśka L200 z układem stabilizacji toru jazdy czy z blokadą tylnego mostu - albo albo.
Nadmieniam, że pozostała specyfikacja jest w zasadzie taka sama. Kwestia tylko wyboru napędu - no i cena - ten drugi jest 10 tysi tańszy.
Będę wdzięczny jeśli dodacie kilka słów nt. jednego i drugiego rozwiązania. Tak od siebie - co myślicie.

Pozdro - Jerryy.
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3599
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-01-2007, 21:06   

IMO, blokada tylnego mostu wystarcza nie tylko do kontrolowania trakcji ;) W terenie można sporo więcej ;)
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2007, 21:40   

Jesli dobrze pamietam to ten temat zaczyna sie od opisanie kwesti blokady tylnego mostu. Jerryy to Ty wiesz do czego auto bedzie wykorzystywane. Jesli bedziesz jezdzil w ciezkich warunkach i w trudnym terenie kup wersje z blokada. Jesli jednak eleczka smigac bedzie wiecej po twardym (i masz kase) wybierz wersje z bajerami.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-01-2007, 21:48   

Nic dodac nic ujac.

PS
A co do mozliwosci terenowych (bez blokady) to na terenowej oponie (nie szosowo terenowej tylko terenowej) mozliwosci samochodu beda i tak ogromne. Jezdzilem po tym samym torze do motocrossu Pajero i starym L200 ale bez zapietego reduktora i z napedem tylko na tyl. Powiem tak - Pajero (LONG) dalo rade z reduktorem. L200 smigalo jak chcialo. Roznica jest. A cos takiego robilem pierwszy raz w zyciu :mrgreen:
Tyle ze terenowa opona nie za bardzo nadaje sie na asfalt bo halasuje i slabo sie kieruje :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
nsx
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2007, 22:11   

Potwierdzam zdania przedmowcow . Zdecydowanie lepiej kupic ten bez blokady. Blokade na 100 % mozna dołożyć i ja wlaśnie tak zrobię. A wstawienie ESP i dołożenie centralnego mech.różnicowego (4x4 drogowe) do tanszej wersji chyba juz nie wchodzi w rachubę i nikomu się nie śniło - nawet mi.
Kupuj lepsza wersje a jak kiedys zapragniesz blokady to sie do mnie zglos - jak oczywiscie wszystko pojdzie po mojej mysli - pewnie i tak dam znac na forum i zamkniemy temat blokady mostu w L200.
Dominges NSX
 
 
jakublad
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 18:11   

jerryy napisał/a:

Jednakże mam w związku ze zbliżającym się zakupem pytanie:
Wolelibyście wersję miśka L200 z układem stabilizacji toru jazdy czy z blokadą tylnego mostu - albo albo.
Nadmieniam, że pozostała specyfikacja jest w zasadzie taka sama. Kwestia tylko wyboru napędu - no i cena - ten drugi jest 10 tysi tańszy.

Specyfikacja chyba jednak nie jest taka sama, bo różnice są znaczne w wyposażeniu wewnętrznym i zewnętrznym. Nie chce mi się wymieniać, ale wersja z blokadą jest najuboższa.
 
 
jerryy
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2007, 19:02   

Cytat:
Specyfikacja chyba jednak nie jest taka sama, bo różnice są znaczne w wyposażeniu wewnętrznym i zewnętrznym. Nie chce mi się wymieniać, ale wersja z blokadą jest najuboższa.
_________________


Dzięki, choć już jest mocno po czasie i kupiłem INSTYLE. Teraz podzielam Twój pogląd, że rzeczywiście różnica pomiędzy INTENSE a INT SE jest spora.
 
 
Vgames
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2007, 22:12   Re: NOWE L 200 Uzytkownik - PRAWDA O Droga i teren + cd.. zm

A propos spalania. Mam przebieg 5,5k, założony chip... i mimo obietnic dotyczących spalania... na trasach ok. 600 km najlepszy wynik, to 10,5 l... :(
 
 
jerryy
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 07:15   

Vgames napisał/a:
A propos spalania. Mam przebieg 5,5k, założony chip... i mimo obietnic dotyczących spalania... na trasach ok. 600 km najlepszy wynik, to 10,5 l...


To i tak dobrze. Pamiętaj, że wszelkiego rodzaju terenówki i SUVy to specyficzne auta, w przypadku których spalania są całkiem różne od spodziewanych na podstawie dotychczasowego kontaktu z autami osobowymi. Wynika to z tego, że mają dużo większy opór czołowy powietrza (który jak zapewne wiesz rośnie z kwadratem przedkości). Efekt tego jest dość przykry bowiem terenówki palą więcej w trasie niż po mieście (zakładając, że jedziesz a nie toczysz się). I o ile np. w moim L200 (także po CHIPie, przebieg 3,5tys) spalanie miejskie utrzymuje się na poziomie 9 - 9,5 l/100km to jak ostatnio grzałem na trasie dłuższy czas (150 km tam i 150 powrót non stop autostrada) to wyszło mi 11,8 l/100km. Audi Q7 3.0 TDi po mieście kiedy ostro walczę dochodzi do 14 l/100km, jadąc łagodnie (ale nie będąc zawalidrogą) spada na ok. 12 l/100km to jak jechałem w ferie do Szczyrku (piękna droga) spaliło 17,3 l/100km. Takie już jest to życie - za luksus, wygodę i status społeczny wynikający z posiadania wielkiego auta trzeba zapłacić i tyle. Pewnie gdyby tak jechać miśkiem w trasie w okolicach 100-110 km/h spalanie spoadłoby stanowczo bo przy takich prędkościach opór powietrza jeszcze jest do przyjęcia, ale kto by tak jeździł... :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.