Silnik 4j11 2.0 150 KM Benzyna. |
Autor |
Wiadomość |
boom-er
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 22-12-2014, 15:57
|
|
|
Myślę ze troszkę za wczesnie na wymianę kabinówki.Bibuła przebarwiona ale chyba może pozostać na swoim miejscu-na wiosnę pomysl o wymianie |
_________________ Auto Japan |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-12-2014, 08:00
|
|
|
Kabinówkę wymienia się na zimę - wtedy bardziej parują szyby. Chyba, że była wymieniana niedawno |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
OUT GREG
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Sty 2015 Posty: 2 Skąd: Dobre Nowiny
|
Wysłany: 10-01-2015, 13:00
|
|
|
Mam problem w oucie 2.0 150 km benz. w niskich temperaturach pali mi się niebieska kontrolka płynu chłodzącego. Nie gaśnie po przejechaniu nawet 60 km. Ja stoję 5 min to gaśnie ruszam i po 1 km znów się zapala. W serwisie twierdza że wszystko ok! Czy to znaczy że w niskich temp. poniżej -4 st. cel. muszę jeździć z kocykiem na silniku.
Czy macie podobne problemy? |
_________________ OUT Greg |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-01-2015, 19:41
|
|
|
A jaką masz temperaturę płynu? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
_tm_
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2015, 21:13
|
|
|
OUT GREG napisał/a: | Mam problem w oucie 2.0 150 km benz. w niskich temperaturach pali mi się niebieska kontrolka płynu chłodzącego. Nie gaśnie po przejechaniu nawet 60 km. Ja stoję 5 min to gaśnie ruszam i po 1 km znów się zapala. W serwisie twierdza że wszystko ok! Czy to znaczy że w niskich temp. poniżej -4 st. cel. muszę jeździć z kocykiem na silniku.
Czy macie podobne problemy? |
U mnie tego nie ma, a spędziłem ostatnio urlop w okolicach Zakopanego gdzie panowały temperatury w okolicach -17 stopni. |
_________________ Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD |
|
|
|
 |
Grimm
Forumowicz
Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2014 Posty: 483 Skąd: WY
|
Wysłany: 10-01-2015, 21:51
|
|
|
_tm_ napisał/a: | U mnie tego nie ma, a spędziłem ostatnio urlop w okolicach Zakopanego gdzie panowały temperatury w okolicach -17 stopni. |
No tak, trzeba było przetestować padake w terenie |
|
|
|
 |
Fun
Forumowicz Skimaniak

Auto: Outlander III 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-01-2015, 15:41
|
|
|
OUT GREG napisał/a: | Mam problem w oucie 2.0 150 km benz. w niskich temperaturach pali mi się niebieska kontrolka płynu chłodzącego. Nie gaśnie po przejechaniu nawet 60 km. Ja stoję 5 min to gaśnie ruszam i po 1 km znów się zapala. W serwisie twierdza że wszystko ok! Czy to znaczy że w niskich temp. poniżej -4 st. cel. muszę jeździć z kocykiem na silniku.
Czy macie podobne problemy? |
Też mam wersję z "niebieskim termometrem" ...i u mnie znika ta kontrolka po 2-3 km na mieście i wtedy włączam ogrzewania jak silnik uzyska optymalną temperaturę pracy...
Mam pytanie...sprawdzałaś zbiorniczek wyrównawczy z płynem chłodzącym?....u mnie przy odbiorze auta w sierpniu 2014 było płynu na max podziałce a teraz jest dokładnie pomiędzy min i max...to tłumaczy że auto się ułożyło silnikowo i płynu nie ubywa od jakiegoś czasu....aktualny mój przebieg 6200 km...w cytrunie mi ubywało płynu po lecie i dolewałem ok szklanki i było ok....nigdy nie doprowadzałem do spadku poniżej min na zbiorniczku. |
_________________ Mój OIII
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=43874 |
|
|
|
 |
OUT GREG
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Sty 2015 Posty: 2 Skąd: Dobre Nowiny
|
Wysłany: 17-01-2015, 14:05
|
|
|
Dziękuję za pomoc. Auto sprawdziłem w autoryzowanym serwisie ale przy temperaturze 0 st.
Wszystko było ok. Temperatura płynu ok (tzn. 90 st.). Czekam na niższe temperatury poniżej -3 st. Zobaczymy. Napiszę jak się coś wyjaśni. POZDRAWIAM! |
_________________ OUT Greg |
|
|
|
 |
congito
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013 Posty: 23 Skąd: Żary
|
Wysłany: 20-06-2015, 23:14
|
|
|
Witam.
Ma ktoś dostęp lub zna linka do schematu budowy jednostki 4j11 ??? |
|
|
|
 |
O3t
Nowy Forumowicz
Auto: Fajny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2017 Posty: 16 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 17-01-2017, 10:07 4j11
|
|
|
Regulacja zaworów, jakie warunki muszą być spełnione ?? |
|
|
|
 |
dziambel04
Forumowicz
Auto: Oudlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2019 Posty: 45 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 13-08-2019, 08:07
|
|
|
Witam ,
Czy już ktoś regulował zawory w tym silniku bo mój głosniej zaczoł chodzić w pewnie juz zawory stukają przebieg 90 tyś ??
[ Dodano: 17-08-2019, 11:21 ]
figi napisał/a: | Valve clearance (at cold) mm
Intake valve 0.15 +/- 0.03 (-0.11 +/- 0.03*)
Exhaust valve 0.20 +/- 0.03
note *: The dial gauge reading is shown. |
Czy to są dobre dane od benzyniaka 4J11 do zaworów czy ktoś ma inne namiary gdzie sprawdzić jakie są odpowiednie wartości
[ Dodano: 17-08-2019, 16:43 ]
znalazłem zdjecie silnik 4J11
https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/files/9c27cgtoslz11-PL/image;s=1000x700;r=90
Czy w takim przypadku reulacja zaworów odbywa sie na tych srubkach z użyciem szczelinomierza , klucza i srubokęta ??
Oraz jak jest kolejność pacząc od rozrządu : zawór 1 - 3- 4- 2 ??
[/list] |
|
|
|
 |
kubi2410
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 3 2.0 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2021 Posty: 29 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-01-2021, 21:42
|
|
|
Czy ktoś już regulował zawory w silniku 4J11 i czy na pewno jest tam regulacja na śrubkach.
(a nie szklanki).
Jak tak to jaki jest koszt orientacyjny takiej regulacji.
I czy ktoś może polecić miejsce w okolicy Lublina nie tylko do tej regulacji ale do ciągłego serwisowania.
O3 2.0B CVT 4WD rok 2016r. |
|
|
|
 |
johan666666
Nowy Forumowicz
Auto: O III, 2.0 Pb, 4J11, FWD, CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2024 Posty: 7 Skąd: GD
|
Wysłany: 01-02-2025, 18:02
|
|
|
Witam.
Pytanko do tych, którzy ustawiali luzy w 4J11.
Czy silniczek wariatora faz można zdjąć przed ustawieniem silnika w TDC na cylindrze nr1 czy dopiero po? Czy też niema to znaczenia?
Dzięki i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|