Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 4j11 2.0 150 KM Benzyna.
Autor Wiadomość
boom-er 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 4WD CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 22-12-2014, 15:57   

Myślę ze troszkę za wczesnie na wymianę kabinówki.Bibuła przebarwiona ale chyba może pozostać na swoim miejscu-na wiosnę pomysl o wymianie :)
_________________
Auto Japan
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-12-2014, 08:00   

Kabinówkę wymienia się na zimę - wtedy bardziej parują szyby. Chyba, że była wymieniana niedawno
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
OUT GREG 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Sty 2015
Posty: 2
Skąd: Dobre Nowiny
Wysłany: 10-01-2015, 13:00   

Mam problem w oucie 2.0 150 km benz. w niskich temperaturach pali mi się niebieska kontrolka płynu chłodzącego. Nie gaśnie po przejechaniu nawet 60 km. Ja stoję 5 min to gaśnie ruszam i po 1 km znów się zapala. W serwisie twierdza że wszystko ok! Czy to znaczy że w niskich temp. poniżej -4 st. cel. muszę jeździć z kocykiem na silniku.
Czy macie podobne problemy? :shock:
_________________
OUT Greg
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 10-01-2015, 19:41   

A jaką masz temperaturę płynu?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
_tm_ 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-01-2015, 21:13   

OUT GREG napisał/a:
Mam problem w oucie 2.0 150 km benz. w niskich temperaturach pali mi się niebieska kontrolka płynu chłodzącego. Nie gaśnie po przejechaniu nawet 60 km. Ja stoję 5 min to gaśnie ruszam i po 1 km znów się zapala. W serwisie twierdza że wszystko ok! Czy to znaczy że w niskich temp. poniżej -4 st. cel. muszę jeździć z kocykiem na silniku.
Czy macie podobne problemy? :shock:


U mnie tego nie ma, a spędziłem ostatnio urlop w okolicach Zakopanego gdzie panowały temperatury w okolicach -17 stopni.
_________________
Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 10-01-2015, 21:51   

_tm_ napisał/a:
U mnie tego nie ma, a spędziłem ostatnio urlop w okolicach Zakopanego gdzie panowały temperatury w okolicach -17 stopni.


No tak, trzeba było przetestować padake w terenie :badgrin:
 
 
Fun 
Forumowicz
Skimaniak


Auto: Outlander III 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-01-2015, 15:41   

OUT GREG napisał/a:
Mam problem w oucie 2.0 150 km benz. w niskich temperaturach pali mi się niebieska kontrolka płynu chłodzącego. Nie gaśnie po przejechaniu nawet 60 km. Ja stoję 5 min to gaśnie ruszam i po 1 km znów się zapala. W serwisie twierdza że wszystko ok! Czy to znaczy że w niskich temp. poniżej -4 st. cel. muszę jeździć z kocykiem na silniku.
Czy macie podobne problemy? :shock:


Też mam wersję z "niebieskim termometrem" :wink: ...i u mnie znika ta kontrolka po 2-3 km na mieście i wtedy włączam ogrzewania jak silnik uzyska optymalną temperaturę pracy...

Mam pytanie...sprawdzałaś zbiorniczek wyrównawczy z płynem chłodzącym?....u mnie przy odbiorze auta w sierpniu 2014 było płynu na max podziałce a teraz jest dokładnie pomiędzy min i max...to tłumaczy że auto się ułożyło silnikowo i płynu nie ubywa od jakiegoś czasu....aktualny mój przebieg 6200 km...w cytrunie mi ubywało płynu po lecie i dolewałem ok szklanki i było ok....nigdy nie doprowadzałem do spadku poniżej min na zbiorniczku.
_________________
Mój OIII

http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=43874
 
 
OUT GREG 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Sty 2015
Posty: 2
Skąd: Dobre Nowiny
Wysłany: 17-01-2015, 14:05   

Dziękuję za pomoc. Auto sprawdziłem w autoryzowanym serwisie ale przy temperaturze 0 st.
Wszystko było ok. Temperatura płynu ok (tzn. 90 st.). Czekam na niższe temperatury poniżej -3 st. Zobaczymy. Napiszę jak się coś wyjaśni. POZDRAWIAM!
_________________
OUT Greg
 
 
congito 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 23
Skąd: Żary
Wysłany: 20-06-2015, 23:14   

Witam.
Ma ktoś dostęp lub zna linka do schematu budowy jednostki 4j11 ???
 
 
O3t 
Nowy Forumowicz

Auto: Fajny
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 16
Skąd: 3miasto
Wysłany: 17-01-2017, 10:07   4j11

Regulacja zaworów, jakie warunki muszą być spełnione ??
 
 
dziambel04 
Forumowicz

Auto: Oudlander III 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2019
Posty: 45
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 13-08-2019, 08:07   

Witam ,
Czy już ktoś regulował zawory w tym silniku bo mój głosniej zaczoł chodzić w pewnie juz zawory stukają przebieg 90 tyś ??

[ Dodano: 17-08-2019, 11:21 ]
figi napisał/a:
Valve clearance (at cold) mm

Intake valve 0.15 +/- 0.03 (-0.11 +/- 0.03*)
Exhaust valve 0.20 +/- 0.03

note *: The dial gauge reading is shown.


Czy to są dobre dane od benzyniaka 4J11 do zaworów czy ktoś ma inne namiary gdzie sprawdzić jakie są odpowiednie wartości

[ Dodano: 17-08-2019, 16:43 ]
znalazłem zdjecie silnik 4J11
https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/files/9c27cgtoslz11-PL/image;s=1000x700;r=90

Czy w takim przypadku reulacja zaworów odbywa sie na tych srubkach z użyciem szczelinomierza , klucza i srubokęta ??
Oraz jak jest kolejność pacząc od rozrządu : zawór 1 - 3- 4- 2 ??
[/list]
 
 
kubi2410 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 3 2.0 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2021
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 30-01-2021, 21:42   

Czy ktoś już regulował zawory w silniku 4J11 i czy na pewno jest tam regulacja na śrubkach.
(a nie szklanki).
Jak tak to jaki jest koszt orientacyjny takiej regulacji.
I czy ktoś może polecić miejsce w okolicy Lublina nie tylko do tej regulacji ale do ciągłego serwisowania.
O3 2.0B CVT 4WD rok 2016r.
 
 
johan666666 
Nowy Forumowicz

Auto: O III, 2.0 Pb, 4J11, FWD, CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2024
Posty: 7
Skąd: GD
Wysłany: 01-02-2025, 18:02   

Witam.

Pytanko do tych, którzy ustawiali luzy w 4J11.
Czy silniczek wariatora faz można zdjąć przed ustawieniem silnika w TDC na cylindrze nr1 czy dopiero po? Czy też niema to znaczenia?

Dzięki i pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.