Pożegnanie Carismy...;/ |
Autor |
Wiadomość |
tom1312
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 194 Skąd: Komorów/Rzeszów
|
Wysłany: 07-03-2014, 19:46
|
|
|
rasiak1980 napisał/a: | Pewnie ktoś wywalił drążek bo po kolizji się "wygło" a na szrocie nie było, jak usłyszał cenę z Aso to szlifierka poszła w ruch |
Hmm... ja mam Cari z końcówki 1996 r. i też nie mam drążka stabilizatora z tyłu. Nie wiem jaka była zasada jego montowania czy też nie, być może ma to związek z tym jaki rodzaj hamulców był montowany z tyłu (tarcze/bębny). U mnie są bębny. A może po prostu to zależało od tego na jaki rynek auto było produkowane. |
_________________ "Mitsu" i wszystko jasne
01388/KMM
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 09-03-2014, 20:54
|
|
|
nie no po prostu dla mnie to śmieszna sprawa jeżeli są punkty do mocowania i we wcześniejszych modelach był drążek stabilizatora to czemu w nowszych nie było? faktycznie sprawa dość ciekawa ale uważam ze to inwencja twórcza polskich "mechaników" czyli naprawa poprzez resekcje, nie wiem musi się ktoś wypowiedzieć kto w aso pracował ale raczej wątpie |
|
|
|
 |
damiano [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2014, 13:45
|
|
|
Marcino napisał/a: | Ale umiejetności to II rzecz, na śliskim tzn "blac ice" żadne systemy nie pomoga jak jedziemy ciut za szybko. |
Racja... |
|
|
|
 |
marecki338
Mitsumaniak
Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 278 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 10-03-2014, 16:56
|
|
|
carismy przedliftowe 1.6 i 1,9 td nie miały w standardzie tylnego drążka stabilizatora miały tylko 1,8 gdi . jak miałem cari dokupiłem cały drążek kompletny plus 2 wahacze z carismy poliftowej( brakuje uchwytu na łączniki stabilizatora w wahaczach poprzecznych) wszystko kosztowało mnie 300 zł na szrocie . plus 100 na dna nowe łączniki stabilizatora .kupując zestaw koniecznie trzeba zabrać śruby mocujące bo gwinty maja inny skok. potem trzeba jeszcze geometrie bo rozwala sie zbieżność czyli najlepiej zegrać to z remontem zawiechy. |
|
|
|
 |
MmzTattoo
Mitsumaniak

Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 194 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 14-03-2014, 19:38
|
|
|
Co do tego standardu to też zależnie od rynku moja która była robiona gdzieś na kraje skandynawskie mimo "GL" na tylnej klapie i okrojonego wyposażenia ograniczającego się do wspomagania, absu, spryskiwaczy reflektorów i automatycznego włączania świateł ma drążek z tyłu i z tego co mi wiadomo tak było od początku. |
_________________ Eclipse 2.4 03 obecnie http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Carisma 1.6 97 liftback- sprzedana
 |
|
|
|
 |
|