Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pożegnanie Carismy...;/
Autor Wiadomość
tom1312 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: Komorów/Rzeszów
Wysłany: 07-03-2014, 19:46   

rasiak1980 napisał/a:
Pewnie ktoś wywalił drążek bo po kolizji się "wygło" a na szrocie nie było, jak usłyszał cenę z Aso to szlifierka poszła w ruch :D

Hmm... ja mam Cari z końcówki 1996 r. i też nie mam drążka stabilizatora z tyłu. Nie wiem jaka była zasada jego montowania czy też nie, być może ma to związek z tym jaki rodzaj hamulców był montowany z tyłu (tarcze/bębny). U mnie są bębny. A może po prostu to zależało od tego na jaki rynek auto było produkowane.
_________________
"Mitsu" i wszystko jasne :)
01388/KMM
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 09-03-2014, 20:54   

nie no po prostu dla mnie to śmieszna sprawa jeżeli są punkty do mocowania i we wcześniejszych modelach był drążek stabilizatora to czemu w nowszych nie było? faktycznie sprawa dość ciekawa ale uważam ze to inwencja twórcza polskich "mechaników" czyli naprawa poprzez resekcje, nie wiem musi się ktoś wypowiedzieć kto w aso pracował ale raczej wątpie
 
 
damiano
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2014, 13:45   

Marcino napisał/a:
Ale umiejetności to II rzecz, na śliskim tzn "blac ice" żadne systemy nie pomoga jak jedziemy ciut za szybko.

Racja... :?
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 10-03-2014, 16:56   

carismy przedliftowe 1.6 i 1,9 td nie miały w standardzie tylnego drążka stabilizatora miały tylko 1,8 gdi . jak miałem cari dokupiłem cały drążek kompletny plus 2 wahacze z carismy poliftowej( brakuje uchwytu na łączniki stabilizatora w wahaczach poprzecznych) wszystko kosztowało mnie 300 zł na szrocie . plus 100 na dna nowe łączniki stabilizatora .kupując zestaw koniecznie trzeba zabrać śruby mocujące bo gwinty maja inny skok. potem trzeba jeszcze geometrie bo rozwala sie zbieżność czyli najlepiej zegrać to z remontem zawiechy.
 
 
 
MmzTattoo 
Mitsumaniak


Auto: 2003 Eclipse GS 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 194
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 14-03-2014, 19:38   

Co do tego standardu to też zależnie od rynku moja która była robiona gdzieś na kraje skandynawskie mimo "GL" na tylnej klapie i okrojonego wyposażenia ograniczającego się do wspomagania, absu, spryskiwaczy reflektorów i automatycznego włączania świateł ma drążek z tyłu i z tego co mi wiadomo tak było od początku.
_________________
Eclipse 2.4 03 obecnie http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
Carisma 1.6 97 liftback- sprzedana
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.