Montaż turbo do Lancera VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 13 |
Autor |
Wiadomość |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 28-08-2014, 23:22
|
|
|
Zawsze przy zmianie auta trzeba liczyć się z dodatkowymi kosztami, więc nie ma co przesadzać Ja też gdybym dysponował funduszami kupiłbym Evo zamiast dłubać w tym co masz. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-08-2014, 23:36
|
|
|
Samochód na co dzień i EVO? Tu dopiero trzeba mieć kasę |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Gabriel0992
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 16V Sport 135KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: facebook
|
Wysłany: 29-08-2014, 11:17
|
|
|
Jeszcze sie zastanawiam . Jak bym trafił evo w kombi to bym tego sprzedał , ale cieżko ja trafić w miarę normalnej cenie jak na to auto. Jeszcze szlyczlem o możliwości chipu który podniesie moc miedzy 25-50 KM , tylko ze ta firma sie znajduje w Łodzi . I mam pytanie czy nie wiecie która to może byc firma ? Bo wiem ze jest tam kilka ale jedna potrafi to zrobić zajebiscie . |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2014, 11:48
|
|
|
Gabriel0992 napisał/a: | szlyczlem o możliwości chipu który podniesie moc miedzy 25-50 KM | Bajki. Nie da się. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Gabriel0992
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 16V Sport 135KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: facebook
|
Wysłany: 29-08-2014, 13:35
|
|
|
Wiesz zadzwonić i sie dowiedzieć zawsze można . Może sie okaże ze jednak da |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-08-2014, 15:07
|
|
|
Nie w wolnossącym silniku. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Gabriel0992
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 16V Sport 135KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: facebook
|
Wysłany: 29-08-2014, 17:17
|
|
|
Gadałem z typem , da radę na penzynie ale nie każdy Japończyk sie da. Wiec zostaje wybór evo lub turbo , jeszcze sie pod pytam czy da radę kompresor |
|
|
|
 |
Seiji
Mitsumaniak WRRRR PSSST

Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 387 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 30-08-2014, 01:51
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Samochód na co dzień i EVO? Tu dopiero trzeba mieć kasę |
nie ma aż takiego hardkoru, ja już od 14 miesięcy na co dzień jeżdżę evo |
_________________ Lancer Evolution IV |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-08-2014, 02:27
|
|
|
Seiji - pogratulować
[ Dodano: 30-08-2014, 02:27 ]
Gabriel0992 napisał/a: | da radę na penzynie | lol, rezystor tuning +50KM |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
mateusek33
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer V 1.6 GLXi kombi 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lip 2014 Posty: 23 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 30-08-2014, 21:19
|
|
|
Pozostaje kwestia soft turbo. Podniesienie mocy do 100KM z litra/ +50% mocy). Podobno da się to zrobić w aucie bez żadnych dodatkowych zmian(sprzęgło, zawieszenie, skrzynia, itd), chociaż ja myślę, że należałoby zwiększyć docisk sprzęgła i utwardzić zawieszenie... Tak wyczytałem kiedyś w jakimś magazynie, ale czy to warte świeczki? lepiej poszukać jakiegoś evo, albo poszukjać dawcy, bo 200KM na przód? To jedynie ze szperą, aby pełną moc przenieść na asfalt... Ja mam 1.6 i potrafi narobiś pisku na nierównościach(i nie tylko), a co dopiero 2.0 w turbo? Tak więc, jeśli turbo to zainwestuj w szperę, bo inaczej to nie ma sensu... Tak jak mówię, przy 1.6 jak stracę przyczepność jednego z kół, to o przyspieszeniu zapominam Tyle wiedzy teoretycznej Pozdrawiam i obserwuję post, może się czegoś ciekawego dowiem
P.S. mam kłopoty se sprzęgłem, chyba mi teściowa przypaliła, a potem w korkach doprawiłem. zaśmierdziało (wiadomo jak sprzęgło śmierdzi). Tak więc moje pytanie (*co wiąże się również z tym tamatem), skoro nie ma uślizgu po dodaniu gazu, to czy wszystko jest OK? Czy po prostu sprzęgło się kończy? Samochód ma "tylko 130 tyś. i przez ostatnie 9 lat miał go starszy facet( jeździł tylko do biedronki na zakupy). Sprzęgło łapie od połowy położenie(mniej więcej). Tak więc, czy mam szykować kasę na nowe sprzęgło, a jeśli tak, to czy wymienić zanim się spali, czy wcześniej? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-08-2014, 01:11
|
|
|
mateusek33 napisał/a: | Tak więc, czy mam szykować kasę na nowe sprzęgło, |
Jeszcze nie i raczej długo nie. mateusek33 napisał/a: | Podobno da się to zrobić w aucie bez żadnych dodatkowych zmian | Bajki, choć zdrutować da się wszystko. mateusek33 napisał/a: | ale czy to warte świeczki? | Raczej nie warte wydanych pieniędzy.
Temat generalnie dość humorystyczny. Ktoś, komuś, coś i "będzie Pan zadowolony" |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-08-2014, 16:04
|
|
|
Jak chcesz rzetelnych informacji od "typka z warsztatu" to skoro jesteś z Warszawy to podjedź może do Coobcia po prostu - http://www.coobcio.pl/. Może Cię uświadomi w koszty, bo to nie jest raczej kwestia 4000zł. Na Coltmanii są ludzie, którzy wsadzali 4g63T do Coltów C50 i koszty oscylują wokół 8-10tys zł, chyba za sam swap (tutaj nie jestem pewien). A co jeszcze zawias i heble.
Tak jak wyżej mówią - czasami bardziej opłaca się po prostu kupić szybsze auto z natury i tyle. Sprzedaj tego Lancera i kup sobie Galanta EA z jakiegoś wysokiego rocznika. Przypuszczam, że komfort większy, przyjemność z jazdy, bardziej ładowny, szybszy, no i ekonomiczniejszy, jak kupisz z gazem. |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
Gabriel0992
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 16V Sport 135KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: facebook
|
Wysłany: 31-08-2014, 20:57
|
|
|
Wiesz ogólnie jak bym mil sprzedać tego to już bym wolał evo kupić , przy zawieszeniu tu nic nie bede musiał robić bo jest dosyć sztywne jak na samochód kombi. Teraz nawet jak rozmawiałem koszt uturbienie tego silnika to około 20000zl . Wiec i tak sie jeszcze zastanawiam .
[ Dodano: 31-08-2014, 21:00 ]
A tak przy okazji jak evo sie sprawoje na codzień , i jak mniej więcej koszty utrzymania , chodzi mi mniej więcej jak niezawodność tego autka wychodzi i mniej więcej koszt ubezpieczenia. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 31-08-2014, 21:20
|
|
|
Cytat: | A tak przy okazji jak evo sie sprawoje na codzień , i jak mniej więcej koszty utrzymania , chodzi mi mniej więcej jak niezawodność tego autka wychodzi i mniej więcej koszt ubezpieczenia. |
Jak ty się pytasz o koszty ubezpieczenia... to znaczy że nie stać cie na Evo....
Smieszy mnie to jak rozważasz uturbienie za 20000 tyś a nie masz tysiaka na rok na OC:)
Ja na max zniżki za 2.5 płące niecałe 500zł |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Gabriel0992
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 16V Sport 135KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: facebook
|
Wysłany: 31-08-2014, 22:17
|
|
|
To ja za swojego teraz płace 1500 za 2.0 , po prostu jestem ciekaw ile płaci .
[ Dodano: 31-08-2014, 22:20 ]
I jakoś mnie stać na to tylko porostu chce wiedzieć , żeby podjąć jakaś rozsądna decyzje |
|
|
|
 |
|