Nowe żarówki H4 |
Autor |
Wiadomość |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 12-12-2014, 14:34
|
|
|
paweldm napisał/a: | Przyczyną szybkiego przepalania się żarówek jest |
paweldm napisał/a: | żony berlingo |
to tak w kwestii formalnej, ale chyba wszyscy wiedzą, że najgorsze instalacje elektryczne w samochodach mają francuzi a przodują w tym auta z koncernu PSA
w peugeotach co miesiąc jakaś żarówka się przepala - właściciele z reguły są przyzwyczajeni |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 09-01-2015, 16:36
|
|
|
W zafirze, którą miałem wcześniej, jest niemiecka i ma wspomaganie także elektochydrauliczne, również co chwila wymieniałem żarówki.
Miałem citroena c4 grand picasso - francuski, psa i żadnych problemów.
Dlatego sądzę, iż twa opinia jest błędna. |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2507 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-02-2015, 15:14
|
|
|
Nie bardzo wiem czy jest sens porównywać żarówki długością świecenia w miesiącach posiadania
Bo
-ważny jest ogólny czas jaki świecą (jeden w rok przejedzie 5tys a inny to robi w miesiąc)
-czy żarówki są używane na krótkie dojazdy czy robią długie trasy ( chodzi o pewnego rodzaju zmęczenie materiału)
-w każdym samochodzie jest inaczej np. jak miałem C5 pierwszej generacji to wymieniałem żarówki bardzo często do czasu jak nie założyłem ledów.
- jakość dróg
Ja osobiście przerobiłem osramy philipsy tungsramy a nawet jakieś najtańsze z auchana czy norauto
Biorąc pod uwagę cenę, czas działania, jakość świecenia i ogólny wygląd auta na danym świetle od prawie dwóch lat używam tungsramów +90 |
|
|
|
 |
Undercover
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 63 Skąd: Górowo Iławeckie
|
Wysłany: 03-02-2015, 15:39
|
|
|
No i jestem w "czarnej d...." Miałem kupować Osram NB Unlimited ale po opiniach z różnych for jak i z tego zastanawiam się coraz bardziej za Tungsram... ba - nawet jestem przekonany do nich. Tylko pytanie - brać +90 czy +120 ( na żywotności przy tej cenie mi nie zależy a mieszkam w terenie gdzie po zmroku jest mało lamp oświetleniowych a za to duuużo lasów ) |
_________________ Mitsumaniak |
|
|
|
 |
Batmanikus
Mitsumaniak CHORY ALE NATCHNIONY

Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Sie 2013 Posty: 530 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 03-02-2015, 16:54
|
|
|
Tungsram +90 - okolo 8 tys km I out. Nigdy wiecej w moim samochodzie. |
_________________ www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem
Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009) |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 30-03-2015, 16:13
|
|
|
Również przerabiałem Tungsram w wersji +120%. Już nie jestem zainteresowany ta marką. Tungsram, to tania marka GE. |
|
|
|
 |
|