Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Polerka samochodowa
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10729
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-11-2017, 20:46   

No dzięki.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 13-11-2017, 20:49   

amaj,
Czy bardzo łatwo to raczej nie, zwłaszcza jeśli ma się przynajmniej dużo teorii o tym. Warto jest też sobie najpierw kupić na szrocie jakiś tani element i na nim poćwiczyć. Osobiście polecałbym filmiki z tego kanału: https://www.youtube.com/watch?v=GKgcbBv5PYk Sporo jest tam informacji instruktażowych zarówno o rotacji jak i DA.
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-11-2017, 20:56   

Z tego co twierdzą znawcy, trzeba się zwyczajnie starać, albo mieć dwie lewe ręce, żeby uszkodzić lakier maszyną o ruchu tarczy orbitalno-rotacyjnym.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-11-2017, 22:27   

RalfPi napisał/a:
Z tego co twierdzą znawcy, trzeba się zwyczajnie starać, albo mieć dwie lewe ręce, żeby uszkodzić lakier maszyną o ruchu tarczy orbitalno-rotacyjnym.

Znawcy nie wspomnieli czym jest operowanie przy krawedziach :?: Te akurat najprosciej uszkodzić podczas słabych umiejetnosci polerskich
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24334
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-11-2017, 09:37   

ja za namową forum kupiłem Vander:
http://vander.pl/product/...chodowa-vpo709/
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10729
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 14-11-2017, 17:29   

Pożycz Darek sprawdzę czy dobrze działa :)

A tak na poważnie robiłeś nią? Zadowolony jesteś?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24334
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-11-2017, 19:44   

Próbowałem spolerować dziury w szybie tlenkiem ceru, ale nic to nie dało. Raz jeszcze maskę robiłem w kombi, ale też niespecjalnie widziałem różnicę. Jak dawno temu polerowałem bordowego to miałem zwykłą wiertarkę Agoyama z regulacją obrotów i krążek polerski Farecla. Do tego pasta G3 i wyszło bardzo dobrze.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-11-2017, 19:54   

Może było za mało "pary"?
Widziałem taki tutorial po niemiecku, co gościu przyciskał i to równo..
A po drugie, kumpel z pracy mówi, że dużo zależy od pasty - jeżeli weźmiesz zbyt "agresywną" pastę, to możesz zniszczyć lakier, jak weźmiesz tlenek ceru, to możesz nie zobaczyć różnicy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24334
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-11-2017, 09:41   

tlenek ceru miał być do szkła, ale nie działa
Farecla G3 to chyba najlpesza pasta lekkościerna jaką mogłem wtedy kupić (ok. 2005 r)
docisk nie może być zbyt mocny bo się polerka zatrzymuje...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10729
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-11-2017, 11:03   

Coś nie tak ze się zatrzymuje. Dla mnie odpada bo chce nią tez inne rzeczy szlifować np drewno. Kolega tak np płot czyścił papierem i szło jak masło
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24334
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-11-2017, 12:45   

Marcino napisał/a:
szlifować np drewno
do tego mam taśmówkę Graphite - fajna, bo z regulacją obrotów i można położyć "na plecach" i szlifować trzymając detal oburącz
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-11-2017, 18:03   

Krzyzak napisał/a:
tlenek ceru miał być do szkła, ale nie działa
Działa tyle że usuwa uszkodzenia nie wyczuwalne pod paznokciem, jakby mial usuwac glebokie rysy, to chwila moment ze szyby zrobilbys soczewke, choc znam takich którym sie udalo, poprzez intensywne polerowanie pojedynczego miejsca
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24334
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-11-2017, 22:18   

nie mam rys - mam setki dziurek od kamieni... jednak szyby nie zmieniam bo oryginał to oryginał
próbowałem na jakiejś lampie, bardzo długo, efekt zerowy
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 15-11-2017, 22:22   

Szkło to inny temat i wyższa szkoła jazdy - do szyb używa się krążków diamentowych :wink:
Tlenkiem ceru, różem polerskim lub gotowymi pastami to bardziej już nabłyszczamy niż polerujemy. :wink:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10729
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-11-2017, 22:22   

I będzie ta:
http://www.motochemia.pl/...200w-p-994.html
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.