Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: tyku
10-08-2016, 12:14
Problem z automatyczną skrzynią biegów CVT
Autor Wiadomość
hubus 
Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lip 2016
Posty: 123
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-08-2018, 10:38   

Jaki samochód? Jaka skrzynia? Zwykłe lancery wychodziły tylko z CVT a tam nie ma zmiany biegów, RalliArt i Evo mają dwusprzegłowe.
 
 
Nowy25 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: radom
Wysłany: 12-08-2018, 11:06   

1.8 2009 rok z tego co wiem cvt
_________________
Nowy25
 
 
Iro2321 
Nowy Forumowicz
iro2321

Auto: Lancer X 2.0 Cvt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018
Posty: 1
Skąd: Zamość
  Wysłany: 17-09-2018, 12:10   [CY4A 2.0] wymiana domowa oleju po sprawdzeniu sterowników s

Witam posiadam Lancera 2.0 ze skrzynią CVT o numerach JF011E sprawdzanego ze stanów,
od zamontowania gazu mam problem ze skrzynią błąd P0778 brak ciśnienia w selenoidzie B.
problem pojawił się od odebrania auta od gazownika, auto rusza i jedzie normalnie na niskich prędkościach natomiast po przekrczeniu 60km/h od 2 do 3 tyś obrotów praktycznie nie przyśpiesza. jak wcisnę do 4 tyś przyśpiesza dalej, podjąłem się rozebrania sterownika skrzyni i sprawdzenia, silnik krokowy ok, selenoidy też każdy pokazuje mniej wiecej dobrą rezystancje, olej wymieniony rok temu, brak zanieczyszczeń, wykręciłem w obawie o zapchanie chłodniczkę, oraz filtr górny z pod aku, teraz pytanie czy jak wleje olej w odpalę to olej sam się rozejdzie po podzespołach czy trzeba go pompować i w jaki sposób? pompa pompująca znajduje się koło miski olejowej pytanie jak to jest z obiegiem i czy nie przeciąży to pompy jak wleje wszystko z góry.

[ Dodano: 17-09-2018, 21:04 ]
jednak udało się bez pompowania pod sprawdzeniem ciśnienia, dla tych co wymieniają olej rada, nie trzeba robić tego pod żadną pompa oleju, wystarczy przepompować stary olej jak ktoś chce można dodać jakiś środek czyszczący do starego, aby to zrobić nalezy odczepić wąż lub szlaufik, kto jak woli od chłodnicy skrzyni, nastepnie spuszczać najlepiej po 2 L olej poprzez zapalenie silnika i włączenie obiegu, i wlewać nowy z góry w takiej samej ilości lub stary z dodatkiem środka czyszczącego wnętrze skrzyni, chyba że wymieniamy filtr z pod miski olejowej to wtedy spuszczamy go z miski. w niektórych autach taka wymiana nie przechodzi stąd opis sytuacji, w cvt JF011E możemy tak zrobić. nie znalazłem takiej informacji więc to na przyszłość dla posiadaczy tych skrzyni.
_________________
ty no nie wiem
 
 
hubus 
Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Lip 2016
Posty: 123
Skąd: Kielce
Wysłany: 22-09-2018, 19:32   

The code P0778 is set by the PCM when the Pressure Control Solenoid "B" is experiencing an electrical malfunction.

Opis kodu wskazuje na problemy elektryczne.
 
 
IgorLancerX 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2020
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-10-2020, 21:58   Auto.skrzynia biegów CVT mitsubishi lancer X a skrzynia ASX

Witam,
jestem w trakcie trzy-miesięcznego regenerowania mitsubishi lancer X z automatyczną skrzynią CVT, 2.0 benzyna, sprowadzany ze stanów.

Miałem taką sytuacje, że oddałem skrzynie do regeneracji, okazało się, że sprzęgło wew w skrzyni było pęknięte w związku z tym, że sprzegło było przegżane i jakiś tam element spowodował pęknięcie... Wszystko fajnie "fachowiec" wymyślił, że wezmie tą część z rozbitego ASX, który ma ponoć identyczną skrzynie automatyczną CVT. Część niby idealnie pasuje, koło w środku skrzyni się kręci prawidłowo, ale mam jedno zastrzeżenie, co z UKŁADEM PLANETARNYM ???? Szukam porady fachowca, który doradzi mi, czy w tych modelach o takiej niby samej skrzyni biegów układ planetarny wewnątrz skrzyni jest taki sam, czy inny. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
 
 
lukaszgne 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2021
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-08-2021, 14:35   Przegrzanie skrzyni CVT

Witam wszystkich, od tygodnia jestem w posiadaniu Mitsubishi Lancer 2.0 150km automat CVT 2012 rok. Samochód bardzo przyjemnie się prowadzi nie ma żadnych szarpnięć, jeździ bardzo płynnie. Zaniepokoiła mnie sytuacja, którą napotkałem na autostradzie, jadąc około 170km (tak testowo). W pewnym momencie obroty przekroczyły 6000 i wyskoczył komunikat " TRANSMISSION OVERHEATING SLOW DOWN" później zapalił się Check Engine ( ale to prawdopodobnie z powodu zbyt ubogiej mieszanki gdyż samochód ma instalację KME). Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd P0741. Aktualnie wszystko wróciło do normy. Czy ktoś miał podobną sytuację i może mi powiedzieć z czego może to wynikać?. Proszę o pominięcie komentarzy typu skrzynia do wymiany lub nie nadaje się do tego samochodu. Chciałbym po prostu rozwiązać problem aby wszystko jeździło poprawnie i jednocześnie nie zostać naciągniętym w serwisie.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-08-2021, 14:37   

Była kiedyś taka akcja serwisowa, że zmniejszano ilość oleju w skrzyni. Samochód z USA więc jeśli był szybko w polsce to może nie została wykona.
 
 
lukaszgne 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2021
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-08-2021, 14:44   

Dziękuje a czy orientujesz się czy w tych typach są dodatkowe chłodnice ? oraz gdzie mogą się znajdować ?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-08-2021, 15:56   

Nie spodziewałbym się, ale nie wiem.

Tak na szybko znalezione:
https://parts.westmitsubishi.com/cvt-warning-lamp-on-and-slow-down-warning-displayed-on-multi-information-display-dashboard/

chociaż napisali, że to roczniki 2008 i 2009... A to 2012 to masz datę produkcji czy nie czasem pierwszej rejestracji? :P
 
 
lukaszgne 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2021
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-08-2021, 17:06   

Produkcji :D
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-08-2021, 18:34   

lukaszgne napisał/a:
później zapalił się Check Engine ( ale to prawdopodobnie z powodu zbyt ubogiej mieszanki gdyż samochód ma instalację KME).

To nie błąd silnika a skrzyni CVT.
http://mmc-manuals.ru/man...20018300ENG.HTM
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.