Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
Parę pytań odnośnie Outlandera I gen.
Autor Wiadomość
heer75 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 04-07-2016, 11:56   

Kafarnauster napisał/a:
Ja tam swojego outka też lubię. Nie był drogi, nieźle utrzymany. przez 1,5 roku tylko naprawa "na początek" a potem eksploatacja, jakieś gumki w zawieszeniu... Na lpg jezdzi sie tanio...

ale jak bym miał zmieniać to bym kupił autko które ma wiecej mocy (przynajmniej 120km/tonę) i wiekszy bagażnik. Najchętniej Outlandera II z silnikiem 2.0T jeśli byłoby coś takiego... (ale nie ma)

NIE KUPUJ TEGO AUTA JEŚLI:
- masz powyżej 195cm wzrostu (ja mam 192 i siedzę już na końcu regulacji)
- potrzebujesz duzego bagażnika (jak złożysz fotele to i 2 osobową kanape przewieziesz ale sam bagażnik jest symboliczny jak na auto tej wielkości - wnetrze kabiny za to jest duże)
- 140KM to nie wiele na 1600kg masy własnej - taki uliczny standard, nie urywa du...
- lubisz "francuski" komfort jazdy, w outku jest twardo i lubi postukać na wybojach





Eeee.. ja mam tyle co Ty wzrostu i zadnych problemow z regulacja, co wiecej, nawet nie mam fotela na maxa cofnietego.. a mam dlugie nogi.
Co do bagaznikow- w SUVach i ich pochodnych bagazniki raczej nie powalaja.
Zawieszenie stuka jak jest wybite, wtedy na wybojach malu luz moze zabrzmiec jakby sie mialo cos urwac. W moim nic nie stuka. Moze poza podskakujaca (czasami) zatyczka w bagazniku.

Moc- fakt, moglaby byc wieksza.. ale tragedii nie ma. Spokojnie styka do wyprzedzania i zwyklej PRZEPISOWEJ jazdy:)
_________________

 
 
 
spooner25 
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 79
Skąd: płońsk
Wysłany: 06-07-2016, 13:05   

Może moja wypowiedź Ci sporo pomoże. Miałem Opla Signum 2.2 dti w pełnej możliwej opcji. Komfort bajeczny szczególnie na tylnych fotelach ale psuło się na potęgo.
Od razu obalę jeden mit o kiepskich silnikach 2.2 dti - są bardzo dobre, to cały osprzęt czyli wszystko na około silnika jest wielką porażką.

Po Signumie na długi czas mam dość dizeli. Teraz kupiłem Outlandera I w wersji Turbo.

Porównanie ? Na plus dla opla komfort a na plus dla Outlandera cała reszta :)
 
 
Robert_kce 
Nowy Forumowicz

Auto: Mazda 5, Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: Mikołów
Wysłany: 05-08-2016, 08:04   

Cześć, podepnę się pod temat, czy silnik ze zdjęcia to ten z zaworami na hydraulice ? Bo widziałem też z napisem mivec, ponieważ chcę wrzucić gaz to wolałbym hydraulikę ;) .

 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 05-08-2016, 17:23   

To jest zwykłe 2.0 16V i do tego gaz jak najbardziej choć i mivec-a też da się zagazować :wink:
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Robert_kce 
Nowy Forumowicz

Auto: Mazda 5, Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: Mikołów
Wysłany: 05-08-2016, 18:12   

Dzięki, wolę hydraulikę, wrzucić instalkę i zapomnieć. Po to właśnie chcę starsze auto, żeby się nie pieścić ze szklankami, a szukanie dobrej hondy w rozsądnych pieniądzach już mnie zmęczyło, trzeba po latach wrócić do Mitsu :D .
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-08-2016, 21:52   

Instalacja gazowa do tego będzie kosztowałan2500 - 3000 nie więcej, nie bierz lubryfikacji, bo nie ma racji bytu :-) tak czy inaczej, życzę bezawaryjności!
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Ambroży 
Forumowicz
Ambroży

Auto: Outlander I 2006 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 35
Skąd: ŁOMIANKI
Wysłany: 05-08-2016, 22:02   

Ja właśnie wymieniałem instalację w 2.0 16V (cały przód bez butli) Wtryskiwacze Alex Baracuda, elektronika KME Nevo i reduktor KME Silver. Wyszło dość tanio i działa dobrze. Zestaw sprawdzony w kilku samochodach. Mogę z czystym sumieniem polecić, o ile masz znającego się na robocie gaziarza.
 
 
Robert_kce 
Nowy Forumowicz

Auto: Mazda 5, Civic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: Mikołów
Wysłany: 07-08-2016, 15:51   

Gazownika mam świetnego, lubryfikacji u niego nie uświadczysz ;) , właśnie 3 kpln powiedział za "dobrą instalację", na bezawaryjność liczę, bo mogę coś do auta wkładać, ale nie cierpię, jak nie dojadę do celu ;) .
 
 
Wookie88 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2018
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-06-2018, 00:11   

Witam Panowie po 2 latach, jestem założycielem tego tematu, piszę z innego konta ponieważ tamto zostało zablokowane...

Wraca temat kupna auta trochę wyższego.
2 lata temu wybrałem jednak Opla Signum 1.8 ale po 2 latach musze go sprzedać i kupić coś wyższego.

Jak się zmieniła sytuacja z tymi autami przez te 2 lata? dużo staniały?

Obecnie wygląda to tak że szukam do 20 tysięcy, benzyna ewentualnie z lpg no i AUTOMAT

znajdę coś do 20 tysięcy ?
Patrzyłem że jest tylko CVT z silnikiem 2.4, jak u niego z awaryjnością no i jak działa skrzynia?


Oprócz Outka mam jeszcze na oku Tucsona 1, Fronterę B, Sportage 2 oraz Sorento

[ Dodano: 03-06-2018, 15:10 ]
halo halo
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-06-2018, 15:25   

Zacznijmy od tego że w I generacji nie ma CVT. Topowe wersje outlandera trzymają cenę. Przez ponad dwa lata turbo praktycznie stoją w miejscu.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wookie88 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2018
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-06-2018, 15:27   

Faktycznie, coś mi się poknociło, chodzi o INVECS-II


więc z automatem to tylko 2.4 ? znajdę do 20 tysięcy coś w dobrym stanie ?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-06-2018, 15:32   

Tak automat w pierwszej generacji był tylko w 2.4. Chyba że kupisz airtreka z 2.0turbo CVT ;-) a w tej cenie można znaleźć fajnego dakara z końca produkcji. Tylko standardowo słabe punkty trzeba sprawdzić.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wookie88 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2018
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-06-2018, 15:34   

Kurde za dużo informacji.

po kolei

- ten 2.4 z INVECS-II jest awaryjny? można dołożyć LPG ?
- widziałem wersję DAKAR ale czym dokładnie ona się różni od innych? nigdzie nie widzę porównania
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 03-06-2018, 16:57   

2.4 to bardzo dobra jednostka do LPG. Z tym że regulacja zaworów na śrubę wymaga częstszego zaglądania pod pokrywę. Co do skrzyń to często ludzie dokładają chłodnice i nie czytałem żeby jakieś problemy sprawiała. Ale to już właściciele lepiej żeby się wypowiedzieli.

Wersje dakar oprócz emblematów na błotnikach mają dokładki zderzaków i progów w kolorze i ramki halogenowe też chyba pod kolor. Nakładki alu na pedały i takie tam.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wookie88 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2018
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-06-2018, 17:14   

Czyli podsumowując

2.4 z automatem jak najbardziej do lpg

Nie musi być wersja dakar?
A są jakieś lepiej wyposażone wersje i gorzej? można je jakoś odróżnić ?

A ta regulacja to co ile, rocznie robię max 15 tyś km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.