Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Bizi78
07-01-2018, 23:30
Granat z beżem w wydaniu V6
Autor Wiadomość
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-02-2017, 01:00   



Wpis do książki serwisowej :P Przy przebiegu 318k Misiek przeszedł kolejny spory serwis wymieniono:
- Olej tu nastąpiła zmiana z Mobila 5W50 Peak Life na Valvoline 5w40 Max Life, do tego filtr oleju Mann
- Wymiana sprężyn przód na Kayaba z uwagi na pęknięta sprężynę LP
- Wymiana węży chłodniczki oleju górny i dolny OEM Mitsubishi zamówione w ASO, przy okazji oczywiście płyn chłodniczy Mobil.
- Wymiana uszczelki pokrywy zaworów, ponieważ po 45k zaczęła się delikatnie pocić. Wymienione przy okazji uszczelniacze świec, stare jeszcze nie ciekły, ale były już strasznie twarde. Uszczelki Reinz
- Wymiana wahacza prawego górnego, na używany oryginał stan bardzo dobry
- Wymiana wahacza lewego dolnego, również używany oryginał tutaj doszła nowa osłona sworznia OEM Kia
- Wymiana osłony sworznia na wahaczu prawym dolnym(555, 45k na karku póki co ma się dobrze), OEM Kia
- Ponowna wymiana tulejek zwrotnicy tył. Poprzednie zakupione u Malika wytrzymały 4 dni, ale z uwagi na wyjazd do USA, remont podłogi wymienione teraz na poliuretany Deuter.

Stare tulejki

Nowe tulejki


Po ubiegłorocznym wywaleniu starego Nivo i doprowadzeniu do porządku tulejek udałem się na geometrię. Kąty z tyłu wróciły do normy, z czego jestem bardzo zadowolony, ponieważ nie musiałem się dobierać do wahaczy z tyłu :D Natomiast poleciał mi kąt pochylenia koła LP oraz kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, także szukam drugiej. Mam nadzieję, że to załatwi sprawę. Swoją drogą ktoś musiał ładną dziurę zaliczyć, luz na sworzniu wahacza CTR, który miał 11k, pęknięta sprężyna i prawdopodobnie skrzywiona zwrotnica, a felga prosta, opona cała, dziwna sprawa.
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-03-2017, 00:32   

Jak skończyłem serwisy Misiek z okazji Świąt i 18stki dostał nowy setup zimowy. Aluski 16" i do kompletu nowe opony Dunlop Winter Sport 5d 205/55 R16 91H. Aluski po wymyciu:


A na aucie prezentują się tak:
ps. przy okazji fotki z sesji zimowej :)









_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-04-2017, 18:15   

Misiek i Saab mają nowy domek :D
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-09-2017, 22:38   

Przydałby się mały update w końcu:

Przy przebiegu 323k wymienione zostały amorki przednie na KYB Ultra SR, końcówki drążków Lemforder oraz olej Mobil Peak Life 5w50.


Zrobiłem też regenerację foteli skórzanych:

















I podziałałem trochę z wydechem:

_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 15-09-2017, 00:03   

Powiedz czym te skóry zrobiłeś. Fajny efekt!
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Nacz 
Forumowicz
Nacz


Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 146
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-09-2017, 09:51   

Skóry po regeneracji wyglądają super, dołączam się do pytania kolegi powyżej!
_________________
Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon

Mitsu3Miasto

"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-09-2017, 11:55   

Mam nadzieje że będzie lepiej niż w moim przypadku.
U mnie elementy malowane szybko się brudziły, pod wpływem Meguiars Gold Class Leather & Vinyl Cleaner kolor zostawał na szatce, do tego po dłuższym czasie zaczęły się lepić :|
Ja miałem robione środkami z kliniki skóry.
Wymiana elementów na nowe rozwiązała problem :D Tapicer stwierdził że malować można ale przed sprzedażą :wink:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-09-2017, 11:56   

Miałem podobne doświadczenie ze swoimi skorami. Ale pewnie wszystko zależy od środków.
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-09-2017, 23:12   

Bzyk_R1, Bzyk_R1, robiłem środkami firmy colourlock, na ich stronie/yt jest opisane co i jak. Jakbyście się decydowali to dajcie znać opiszę co według mnie jest naprawdę dobre i niezbędne, bo część rzeczy z zestawu to delikatne naciągactwo.

eremita, Owczar, prawda pewnie leży gdzieś po środku. Płyna skóra z lederzentrum to naprawdę super produkt, w jednym miejscu na boczku kierowcy, skóra była już ekstrmalnie cienka została jej jakby jedna warstwa, po użyciu płynnej skóry to miejsce wróciło do normalności, jest tak samo elastyczne jak nieuszkodzone miejsce obok. Im szybciej się ją przeprowadzi zanim dojdzie do spękań skóry(a nie tylko farby) tym lepszy efekt i na dłużej wystarczy.

eremita, tak jak piszesz to tylko półśrodek, ale odpowiednio zrobiony wystarczy na długo i zabezpieczy przed dalszym niszczeniem. Dodatkowo jeżeli nie obszywamy całości to trzeba się natrudzić, żeby dobrać skórę w kolor - często i tak trzeba ją lakierować.

A co do schodzenia farby w czasie czyszczenia jest to normalne zjawisko po pozbyciu sie bezbarwnego lakieru(a to konieczny warunek prawidłowej renowacji). Oczywiście w ograniczonym stopniu, a nie że sciągasz cała farbę przy pierwszym czyszczeniu.

Brak bezbarwnego doprowadza również do większego brudzenia się skóry, zwłaszcza na często używanym fotelu kierowcy.

Natomiast na taką regenerację jak zrobiłem potrzeba 150 złotych i wolny weekend. Środków mi zostało jeszcze na najbliższe 5 lat, także imo warto :wink:
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-09-2017, 18:02   

To daj mi znać tez sprubuje
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
larelijux 
Mitsumaniak


Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 810
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-09-2017, 21:48   

Swoją drogą zdjęcia przestały działać. Fotosik wymusił haracz?

Dlatego sam się przerzuciłem na imgura, kiedyś mi wygasły wszystkie zdjęcia z tematu.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 19-09-2017, 22:09   

larelijux, nie strasz, mi z fotosika działają w temacie.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-09-2017, 14:34   

A no wygasły, tak oglądaliście mój temat, że przekroczyłem transfery :oops: pewnie dlatego, że sporo zdjęć wrzucam z cyfrówki, a one ważą po 10mb. Tak czy siak już naprawione, będzie trzeba się przesiąść na imagura, bo nie chce mi się kompresować zdjęć.

Bzyk_R1, Nacz, Marcino, wieczorem postaram się coś sklecić i Wam wyśle :)
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-09-2017, 17:51   

Oki. Montuje środek u siebie wlasnie
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-10-2017, 23:58   

Ostatnio przyszło mi wymienić klocki z przodu. Padło na Ferodo Premier:


Przy okazji pomalowałem zaciski:



Wziąłem się też za usunięcie drobnych rys powstałych w ciągu ostatnich lat eksploatacji. Jak zwykle zastał mnie zmrok, więc tylko zdjęcie porównawcze w trakcie:
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.