Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem lancera - przyczyny i diagnoza.
Autor Wiadomość
amil00 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 34
Skąd: Radom
Wysłany: 15-04-2020, 13:11   

apikus - tzn auta nie mogę od tego czasu w ogóle odpalić, przekręcałem zapłon, silnik kręcił (nie odpalał), wyłączyłem zapłon i znowu i tak kilka razy, nie pomogło (jeśli to miałeś na myśli). Ogólnie auto niegdy nie jeździło na krótkich dystansach.
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 15-04-2020, 13:29   

amil00,
Sprawdzałeś świece?
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1929
Skąd: Staniszów
Wysłany: 15-04-2020, 19:05   

Nie chodziło mi o jazdę tylko odpalenie i zgaszenie. Ja po takim zabiegu musiałem kręcić prawie minutę zanm odpalił. Później już wiedziałem, że po odpaleniu nie gasić tylko poczekać chwilę.
 
 
amil00 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 34
Skąd: Radom
Wysłany: 16-04-2020, 23:13   

Był dziś mechanik. Sprawa wygląda tak, brak ciśnienia (sprężania) w cylindrach. Stąd auto nie odpalało. Jutro zaprowadzę go do warsztatu, aby rozebrać silnik. Dam znać jak będę wiedział wiecej.
 
 
kosaisierp1988 
Forumowicz


Auto: Lancer 1.8 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 34
Skąd: Iława/Giżycko
Wysłany: 20-07-2020, 20:40   

Kolego nygusUK można by sprawdzić kompresję na cylindrach i czystość
przepustnicy.
 
 
NygusUK 
Forumowicz


Auto: 2006/7 Lancer 2.0 (4G94) + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 84
Skąd: Z Jeżyc, no bo skąd?!
Wysłany: 20-07-2020, 22:09   

kosaisierp1988 napisał/a:
Kolego nygusUK można by sprawdzić kompresję na cylindrach i czystość
przepustnicy.

Sprawdzane. Jakby czasem na 1 cylinder nie palił, ale ino na wolnych obrotach... Przy większych prędkościach nie ma tych objawów... A może cewki zapłonowe po prostu siadają (dobijam 200k km)?

Aktualizacja dla potomnych: a jednak to były cewki, cewki, cewki! Wymiana na nowe, zwykłe tanie zamienniki, rozwiązało problem - sam się dziwię, że też wcześniej tego nie zrobiłem (ale też i żaden z doświadczonych mechaników tego nie wyłapał)? Oryginały wytrzymały 200k km...
_________________
Lancer - jego mać!
 
 
M_a_r_o_S 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2015
Posty: 7
Skąd: Mroczeń
  Wysłany: 05-07-2021, 17:44   [CY3A 1.8] Problem z odpaleniem.

Witam.
Rano samochód odpalił normalnie, nic nie wskazywało na jakieś problemy, zero błędów.
Wrzuciłem wsteczny, 1-2 metry i silnik się zdławił, myślałem, że za mało gazu dałem ale już nie chciał odpalić, miałem wrażenie, że nie dostaje paliwa.
Sprawdziłem przez interfejs OBD wifi, kilkoma programami, zero błędów.
Do południa podskoczył mechanik, zabrali do siebie na 2-3h, podobno EGR się zawiesiło, miał ktoś podobny przypadek?

Mitsubishi Lancer Sportback 2011, 1.8 DID, 117KM, przebieg 75tyś
Film
_________________

 
 
 
nicea 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2021
Posty: 12
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 03-01-2022, 11:07   Zalewa auto benzyną na ssaniu, potem jest trudno odpalić

Jak wyżej. Lancer z 2009 1,8 MIVEC Benzyna. tylko 121 tys przebiegu.

Już drugi raz taka akcja zimą, że jak potrzebuje przestawić auto i przejade kilka metrów to na ssaniu zalewa auto benzyną i potem są trudności z ponownym uruchomieniem auta.

Oczywiście przez chwilę komputer pokazuje kosmiczne wartości jak spalanie na poziomie 30-80 litrów, zależy jak długo stoje na ssaniu i ruszę. Jak jest cieplej to pokazuje 15-20

na ssaniu obroty ok 1500 potem jakoś 650

Swiece i termostat nowe.

Czy te auta tak mają?
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1929
Skąd: Staniszów
Wysłany: 03-01-2022, 12:35   

nicea napisał/a:
Czy te auta tak mają?


Tak mają. Jak odpalisz to przez jakiś czas nie ga. Jak zrobisz tak raz, to raczej nic się nie stanie, ale jak to powtórzysz to potem odpalanie trwa bardzo długo.
Też kiedyś przestawiałem auto dwa razy w jednym dniu i rano nie mogłem odpalić.
 
 
nicea 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2021
Posty: 12
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 04-01-2022, 09:24   

To spoko. Taka pierdołę idzie przeżyć skoro to norma. Już tak 2 razy miałem to potem odpalić to jest tragedia. Dobrze, że w ogóle się da.
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1929
Skąd: Staniszów
Wysłany: 04-01-2022, 10:24   

Ja miałem raz i już pamiętam o tym. Odpalanie trwało koło 30 minut.
 
 
nicea 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2021
Posty: 12
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 04-01-2022, 10:52   

To ja mam lepiej,

Przejechałem 500 metrów zgasiłem. Odpaliłem, zgasł. Potem krecił nie odpalił. za 3 razem juz załapał.

A w niedziele to odpalił i zgasł. Potem nie chciał odpalić to kreciliśmy na siłę. Tak mechanik kazał i w końcu po 2-3 minutach załapał. Właśnie mówił, że te auta tak mają, więc zapytałem tu aby sie upewnić.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-01-2022, 12:19   

Dziwne jest jednak to co piszecie. Miałem tak dawno temu, to do wymiany były wszystkie wtryskiwacze, któryś (albo któreś) puszczały paliwo na postoju i zalewało silnik.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-01-2022, 12:30   

U mnie też to było czasami jak zgaśnie przy pierwszym odpalaniu to trudno odpalić. Wtedy gaz do podłogi i odpalanie, jak załapie puszczamy gaz. U mnie zawsze działa. Silnik 1.8 a teraz 2.0 turbo.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1929
Skąd: Staniszów
Wysłany: 04-01-2022, 15:06   

Krzyzak napisał/a:
Dziwne jest jednak to co piszecie.


TTTM
:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.