 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kiedy następca Lancera X? |
Autor |
Wiadomość |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2017, 22:30
|
|
|
Misiek napisał/a: | W europie wersja Lancera CS0 ralliart było to zawieszenie i dodatki ze sporta plus jakieś szczegóły jak końcówka rury wydechowej. |
Zapomniałeś o tylnym spojlerze , światłach a la Lexus oraz naklejce i już można było szaleć To sprawdzone elementy podnoszące moc i osiągi. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-02-2017, 23:10
|
|
|
Nie chodzi o dodatki tylko o samego Lancera X. Tak jak mówisz Ralliart to dodatki ale w przypadku Lancera X to model. I o to mi chodziło, żadne dodatki nie wskrzeszą Lancera X Ralliart. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2017, 23:46
|
|
|
Colt CZ poliftowy z "glonojadem" również w wersji ralliart miał lepsze osiągi.
sla napisał/a: | Zapomniałeś o tylnym spojlerze , światłach a la Lexus oraz naklejce |
Misiek napisał/a: | zawieszenie i dodatki ze sporta |
Dodatki to kierownica (nie jestem pewien jaką miał ralliart) ale spojlery itp |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
piotras78
Forumowicz
Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017 Posty: 147 Skąd: Mazo
|
Wysłany: 22-02-2017, 21:49
|
|
|
sla napisał/a: | Masz rację, tylko w tej doborowej stawce aut made in Japan nie ma już Mitsubishi, niestety.A kiedyś ich samochody np.Galant, Eclipse, Sigma, Colt, Pajero, Lancer kreowały motoryzację. |
Bardziej widziałbym mitsubishi niż hondę
matiudgk napisał/a: | I wszystkie te modele uśmiercili - smutne. |
Nie, problem jest inny- japończycy w pewnym momencie stanęli. Accorda takiego samego ile lat już robią? Kiedyś były fajne pomysły- taka hrv wyglądała niesamowicie, a nowa? Jak wszystko inne.
Nawet takie pajero 4 to facelifting 3. Co może nie jest złe, ale jednak jak widać rynek oczekuje czegoś innego.
grzesiopol napisał/a: | ASX Ralliart z silnikiem diesla, hahaha - Diesel 2.2 4WD Diesel 6AT, moc 150 KM przy 3500 obr. to tak jakby do zwykłego Lancera powrzucać graty w postaci maski i felek, licznika i kierownicy bez wrzucenia całych napędów i silnika. |
Z tego co pamiętam to lancer ralliart też nie powalał, nawet był dosyć słaby. Tradycja została zachowana
Misiek napisał/a: | Obawiam się, że w dzisiejszych czasach eko-idioci i ekoterroryści psują ile się tylko da... |
Zależy, dla mnie za brak filtra DPF powinni zabierać dowód i narzucać spore kary finansowe. To jest pójście w dobrą stronę.
Misiek napisał/a: | Głownie poprzez wprowadzanie dziwacznych norm spalania itp... |
Nie są dziwne, skoro jest możliwość produkowania silników, które je spełniają. Jeszcze do niedawna Dacia była montowana z 1.6 8v, które jest naprawdę stare.
Zauważ, żeby spełnić normy nowy Amarok ma nie 2.0 r4 tylko 3.0 v6 diesla- jak mi to wyjaśnisz?
Misiek napisał/a: | Jak dla mnie auta typu crossover to jakas pomyłka. Ani nie jest terenowe, ani nie prowadzi się jak osobowe (fizyki się nie oszuka różnymi systemami) ani nie jest tak przestronne/funkcjonalne jak van (van, mini van, mikrovan jak colt CZ). |
Ale co to interesuje firmę? Rynek oczekuje takich aut, za 10 lat będzie inny trend, może w modzie będą sedany?
Tak czy siak firmy mają zarabiać a nie patrzeć co się komu podoba. Apple nie stworzyło iphone`a w oparciu o opinie tylko wyszli z inicjatywą i nowym produktem. Spójrz gdzie są oni a gdzie jest np. Nokia. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-02-2017, 22:28
|
|
|
piotras78 napisał/a: | Z tego co pamiętam to lancer ralliart też nie powalał, nawet był dosyć słaby. Tradycja została zachowana | tak, tak Lancer X Ralliart 242 KM napęd AWD, to rzeczywiście to samo co 150 KM. w kaszlaku ASX.
Po "scaleniu" nie liczę na nic poza kosiarkami ze stajni MMC, no może hybrydy Pajero. Podobno to przyszłość. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
piotras78
Forumowicz
Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017 Posty: 147 Skąd: Mazo
|
Wysłany: 23-02-2017, 00:22
|
|
|
grzesiopol napisał/a: | tak, tak Lancer X Ralliart 242 KM napęd AWD, to rzeczywiście to samo co 150 KM. w kaszlaku ASX.
Po "scaleniu" nie liczę na nic poza kosiarkami ze stajni MMC, no może hybrydy Pajero. Podobno to przyszłość. |
Tam problemem był automat, który psuł to auto. Jeździłem dawno, więc pamiętam jak przez mgłę, ale w porównaniu do evo... Lata świetlne
Pamiętam, że w tych czasach miałem brać właśnie STI lub EVO z salonu, po głowie chodził mi też ralliart, ale manualna skrzynia w takim aucie dla mnie to jakiś dziwny wymysł a automaty były niesamowicie badziewne. |
|
|
|
 |
Bart2001
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback Invite 1,8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 177 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 23-02-2017, 11:03
|
|
|
O ile pamiętam to Lancer Ralliart nie miał skrzyni ręcznej tylko dwusprzęgłówkę , więc dawało to radę.
Jak ktoś chce mocne auto to trzeba się przełamać i popatrzeć na VAG-i, ewentualnie na inne hothatch-e.
Sam tak zrobiłem i latam teraz Leonem ST 1.8 TSI + box (trochę ponad 200 KM) i teraz czuję że auto jedzie. |
|
|
|
 |
piotras78
Forumowicz
Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017 Posty: 147 Skąd: Mazo
|
Wysłany: 23-02-2017, 11:13
|
|
|
Bart2001 napisał/a: | O ile pamiętam to Lancer Ralliart nie miał skrzyni ręcznej tylko dwusprzęgłówkę , więc dawało to radę. |
Dla mnie właśnie nie dawało rady i generalnie odbiór auta był taki sobie.
Focus RS moim zdaniem był znacznie lepszy. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-02-2017, 16:53
|
|
|
Jak chcecie pogadać na temat Ralliarta to zapraszam do odpowiedniego tematu. http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85544
Modera prosze o przeniesienie tych postów nie na temat bo robi się OT |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
mauzer
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2017 Posty: 12 Skąd: Radom
|
|
|
|
 |
Golotheman
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 448 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-03-2017, 13:28
|
|
|
Hah, no to teraz pobili rekord świata. Silnik 1,8 w wersji z automatem, mający emisje156g/km ma euro 6, a mój mający 188 ma już euro 4... te 3 konie robią taką różnicę ?? Ciekawe czemu asx nie ma 1.8 u nas, a u nich jest. Poza tym słyszałem, że lancer nie będzie już sprzedawany w Europie a tu bach - Niemcy . Dobre. Ciekawa taktyka.
ps. Ale nowy katalog lancera dobija... auto w ten sposób zaprezentowane nie zwróciłoby mojej uwagi. A dalej dysponuję katalogiem z 2009 roku i patrząc na niego, łezka się kręci w oku. Kupiłbym to auto drugi raz ;p na podstawie katalogu oczywiście |
_________________ Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-03-2017, 20:13
|
|
|
W katalogu jest dostępny silnik 1.8 ale już do kupienia niestety nie. Ale na Węgierskim MMC jest już dostępny 1.8 w konfiguratorze. http://www.mitsubishi.hu/...?step=osszegzes mi wyszło 6 499 000 Ft w podstawowej konfiguracji (około 91 tyś zł.) w Niemczech za silnik 1,6 wychodzi 65 tyś zł. Skąd taka różnica w cenach? |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
stoq
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2016 Posty: 9 Skąd: wwa
|
Wysłany: 02-03-2017, 11:27
|
|
|
Na niemieckim można tak skonfigurować:
sportback, wersja plus, silnik 1.8 cvt = 19,990 euro, różnica między 1.6 przy takim ustawieniu to 2k euro.
dziwne to, nie dla sedana, nie może być też najwyższa wersja wyposażenia.... |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-03-2017, 12:18
|
|
|
No rzeczywiście, lingwista ze mnie żaden zwłaszcza z języka niemieckiego. Nie chciało się nosić teczki, trzeba dźwigać dziś woreczki A na węgierskim znalazłem. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
kotakot
Forumowicz
Auto: był Lancer '07, jest 03 '19
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 126 Skąd: Grudziądz-Toruń-Wawa
|
Wysłany: 05-03-2017, 08:41
|
|
|
Golotheman napisał/a: | Hah, no to teraz pobili rekord świata. Silnik 1,8 w wersji z automatem, mający emisje156g/km ma euro 6, a mój mający 188 ma już euro 4... te 3 konie robią taką różnicę ?? Ciekawe czemu asx nie ma 1.8 u nas, a u nich jest. Poza tym słyszałem, że lancer nie będzie już sprzedawany w Europie a tu bach - Niemcy . Dobre. Ciekawa taktyka.
|
Może w końcu i u nas pójdą po rozum do głowy... Klika dni temu byłem w salonie Mitsu i tam jak ktoś chce kupić "normalny" [tj. nie pseudo terenowy jak Outlander czy nie wiadomo do czego służący crossover jak ASX] samochód to nie ma do czego wsiąść. Nawet Space Star nie mają bo podobno jest produkowany w fabryce w Japonii a kursy jen/EUR/PLN są na tyle niekorzystne że wychodziłby za drogo... Gdzie te czasy kiedy do wyboru był Lancer, Colt (wg mnie bardzo fajny samochód miejski, 100% lepszy niż Space Star) i dla osób lubiących ostrzejszą jazdę Evo... Jak tak dalej pójdzie to za parę lat będziemy jeździć wielkimi klocami z silnikami od kosiarki i odgłosem silnika Mivec puszczanym z płyty żeby zagłuszyć to coś pod maską... |
|
|
|
 |
|
|