 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 15:51 |
Kilka Pytań Odnośnie Mitsubishi Colta |
Autor |
Wiadomość |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2006, 21:59
|
|
|
jax1982 napisał/a: | a pytanko, jam trzymam normalnie gaz to silnik pracuje jak pszczolka, a jak depne do dechy to zaczyna jakby mruczec ( nawet przy niskich obrotach, chodzi o efekt "depniecia"), buczec ( na pewno nie dziura w wydechu ), nie jest to jakies super glosne, ale zauwazalne... czy to jest normalne ?? | To wszystko zależy od obrotów. Jeśli jedziesz i masz na obrotomierzu poniżej 3000 rpm to nagłe wciśnięcie gazu spowoduje właśnie buczenie i ospałe przyspieszanie - aż do wyższych obrotów, gdy silnik "łapie oddech" i zaczyna mocno ciągnąć do przodu. Miśki to dziwne stworzenia - nie lubią depnięcia od razu do dechy, zdecydowanie preferują mocne, ale jednocześnie stopniowe i płynne wciskanei gazu. Tomek Michalak powiedział mi kiedyś: po wciśnięciu w Colcie gazu na maks, otwiera się jakby spadochron - silnik buczy, a samochód prawie nie przyspiesza. Dokładnie tak to działa. |
|
|
|
 |
jax1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2006, 00:37
|
|
|
czy przy roznie w CJ0 4G13 sa rolki ?? kupowalem rozrzad i koles mi powiedzial ze w colcie nie ma.... |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 17-05-2006, 06:48
|
|
|
w 4G13 jest jedna rolka prowadząco - napinająca...
Dobrze radze... zmień sklep, albo mechanika... szok w trampkach... rozrząd bez rolki... to chyba tylko w Polonezie jest... wiecej przypadków nie mogę skumać...
Przy wymianie rozrządu pomyśl o uszczelniaczach - wał i wałek rozrządu... bo później możesz bezsensownie rozrząd rozpinać... po to aby uszczelniacz wymienić...
Pozdrawiam |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
mechu102
Forumowicz

Auto: Colt CA0 '93 4G92 1,6 16V
Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 102 Skąd: RUMIA
|
Wysłany: 17-05-2006, 10:40
|
|
|
witam
ja tez sobie nie wyobrażam rozrzadu bez rolki
no jak kolega pisze w polonezie nie ma rolki,no i oczywiscie w naszym maluszku fiat 126p
tez bym ci radził zmienic sklep.ja tez tak zrobilem jak podalem dane techniczne mojego silnika i sie pytalem o rozrzad to mi pwiedzieli ze mam dwie rolki i bog wie co tam jeszzce to ich wysmialem i mowie ze ma jedna rolke a oni ze mam dwie.
nie wiedza a gadaja w tych sklepach.tak to wkoncu jest jak sie baby do sklepu zatrudnia po liceum ogolnokształcacym czy cos w trym rodzaju.
lepiej jedz do fachowego sklepu |
|
|
|
 |
jax1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2006, 11:22
|
|
|
to jest hurtownia oryginalnych czesci, jedna z wiekszych w poznaniu.. no comment...
pasek zamowilem firmy CONTI cena 25 zl, teraz to az sie boje zapytac czy to wogole warto zakldac, a za napinacz 60 zl, w japamoto chcieli 75 wiec chyba nie bedzie ten zly... ( zapomnialem firme ) |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 17-05-2006, 11:39
|
|
|
co do hurtowni, mam rodzinę w hurtowni GORDON w Zamościu pod Bydgoszczą (dawne AD) zobaczcie co mają w sprzedaży. Chciałem od niego kupić pasek mitsuboshi, a on na to, że "nie słyszał, a trochę w branży siedzi i żebym dziadostwa nie ładował". Powstrzymałem się od komentarza... |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-05-2006, 11:43
|
|
|
Conti rozsypało się koledze w rękach - co prawda po przebiegu 60 tkm, ale miał też Mitsuboshi i po tym samym przebiegu wyglądało dalej jak nowe. W pasku Conti zęby zaczęły się wykruszać przy skręcaniu go na boki.
Lepiej kup Mitsuboshi - póki jeszcze nie założyłeś. |
|
|
|
 |
mechu102
Forumowicz

Auto: Colt CA0 '93 4G92 1,6 16V
Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 102 Skąd: RUMIA
|
Wysłany: 17-05-2006, 14:47
|
|
|
za pasek 25 zł to troche mało moim zdaniem
chyba robili go w szopie gdzies z gumki od majtek.
ja jak sie pytalem w roznych sklepach to za pasek chcieli od 80-110zł
ja kupilem mitsuboshi jak koeldzy mowia i nie narzekam, wyglada bardzo solidnie i dalem chyba 90 zł
a za rolke to sobie wszedzie krzycza okolo 90-120 zł
ja jeszcze u siebie wymienialem pompe wody przyokazji bo jzu mi przeciekala-koszt 150 zł
pozdrawiam i zycze milych zakupów |
|
|
|
 |
Lucien [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2006, 14:20
|
|
|
DObrze w historii wyczytałem, że CJ0 może mieć silnik 1.3 12v albo 1.3 16v? I ten 16v będzie miał nie 55kw, a 60kw. Czy to te wersje po liftingu? Jak te silniki odróżnić (bo oba się niby nazywają 4g13.
/L |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 19-05-2006, 21:52
|
|
|
- Przede wszystkim wytłoczka na pokrywie zaworów...
- Po numerze VIN
- Można zawsze pokrywe zdjąć i policzyć...
- Dobrze sie wsłuchać i policzyc stuki na pełny cykl silnika
Pozdr |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
jax1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2006, 00:00
|
|
|
ha bylem sie pytac o rolke do napinacza do colcika w japomoto i tez powiedzieli ze nie ma !! caly komplet to pasek + napinacz + zimmeringi....
za to pasek mitsuboshi mieli za 75 zl... |
|
|
|
 |
M_Wiewiórek [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2006, 07:51
|
|
|
Lucien napisał/a: | DObrze w historii wyczytałem, że CJ0 może mieć silnik 1.3 12v albo 1.3 16v? I ten 16v będzie miał nie 55kw, a 60kw. Czy to te wersje po liftingu? Jak te silniki odróżnić (bo oba się niby nazywają 4g13.
/L |
Nie wiem jak odróżnić, ale ten 1.3 16v był dopiero wstawiany do miśków od 2002r, czyli bardzo króciutko. |
|
|
|
 |
jax1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2006, 14:35
|
|
|
dzis zauwazylem ze cos wyciekami w miejscach zaznaczonych na czerwono, tzn nie kapie nic, jest tylko mokre....
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2006, 15:23
|
|
|
jax1982 napisał/a: | dzis zauwazylem ze cos wyciekami w miejscach zaznaczonych na czerwono, tzn nie kapie nic, jest tylko mokre.... | To wcale nie muszą być wycieki, co jednak wcale nei znaczy, że mogą być. Mogą to być ślady po kapnięciu oleju z bagnetu, gdy wyciągasz bagnet celem sprawdzenia poziomu. Jeśli to jednak są to wycieki, to może być to wyciek spod pokrywy zaworów albo głowicy. Najlepiej oczyść to miejsce do sucha. Sprawdź też czy nei cieknie spod pokrywy zaworów - po prostu przeciągnij palcem po dolnej krawędzi. Pojeździj kilka dni bez wyciągania bagnetu. Jeśli nic się nie pojawi, znaczy to, że kapało z bagnetu. Jeśli będą nowe wycieki, trzeba będzie szukać dalej. |
|
|
|
 |
|
|