Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:17 |
vr4 2000 |
Autor |
Wiadomość |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 11-05-2008, 22:17
|
|
|
zawiecha nie jest z cywilnej wersji V6 tzn bedzie pasowała od V6 ale diametralnie inna charakterystyka ... wg mnie są tylko 2 słuszne drogi... 1sza to SWAP... 2ga to przespawanie grodzi... jeśli ma być profi to jedna z w/w... a z tym wywierceniem dziur to nie do końca tak ... |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-05-2008, 08:55
|
|
|
no nie wiem czy przespawanie grodzi to nie jest zbyt duza ingerencja w strukture.
a za ile tobie przespawali jesli mozna zapytac? i gdzie? bo rozumiem ze rzeczoznawca nie mial zastrzezen |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-05-2008, 09:19
|
|
|
Rzeczoznawca z pewnością nie będzie miał zastrzeżeń, jeżeli przespawasz ścianę grodziową mającą papiery |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-05-2008, 11:22
|
|
|
a takową sciane za ile mozna zdobyc? i ile sobie spawacz moze policzyc za cos takiego? no i jak z pewnoscia wykonania? polecacie jakis warsztat ktory by to mogl zrobic solidnie? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 12-05-2008, 13:23
|
|
|
koszt około 2000 zł same roboty blacharskie... nie licząć demontazu |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-05-2008, 21:47
|
|
|
kochaj, a przekladasz sam? ile by mogli wziac za wyjecie i wsadzenie po tym gratow? znaczy calej przekladki.
to tam we wroclawiu?
jak z trwaloscia spawow? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 12-05-2008, 21:56
|
|
|
od a do z sam robie... co do przerobienia to osobiście nie dał bym nikomu innemu jak czarkowi albo sobie ... trwałośc zalezy od tego jak to zabezpieczysz, ale problemów nie powinno być ... koszt przekładki to sama robocizna około 8000zł z tego co sie orientuje... |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2008, 00:42
|
|
|
kochajj napisał/a: | zawiecha nie jest z cywilnej wersji V6 tzn bedzie pasowała od V6 ale diametralnie inna charakterystyka ... wg mnie są tylko 2 słuszne drogi... 1sza to SWAP... 2ga to przespawanie grodzi... jeśli ma być profi to jedna z w/w... a z tym wywierceniem dziur to nie do końca tak ... |
oj chyba nie po prostu przekladka bez zmiany sciany jest o bardziej kosztowna i jakby nie bylo o wiele trudniejsza nie ma sensu owijac w bawelne nie kazdy jest w stanie to wykonac. ze tak zapytam ten tekst z cytatu to czym wlasciwie poza "widzi-mi-sie wiec propaguje" jest podparty? |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 15-05-2008, 08:13
|
|
|
przerobienie grodzi to wg mnie metaloplastyka... ona w kazdej z płaszczyzna jest asymetryczna... wg mnie duzo trudniejsze od wstawienia nowej grodzi... na pewno mozna zrobic to przerabiając, ale efekt końcowy na przyzwoitym poziomie jest bardzo ciazko osiagalny... |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-05-2008, 08:47
|
|
|
hmm.. chyba sie skupie na przelozeniu grodzi. jakos blisko gdanska.
latwiej bedzie czesci dobrac i mniej kombinowania.
robert, ta czesc co dales pojechala z chlopakami nad moze, nie wiem czy smsa dostales. zapomnielismy sie |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2008, 00:18
|
|
|
nabassu napisał/a: | hmm.. chyba sie skupie na przelozeniu grodzi. jakos blisko gdanska.
latwiej bedzie czesci dobrac i mniej kombinowania.
robert, ta czesc co dales pojechala z chlopakami nad moze, nie wiem czy smsa dostales. zapomnielismy sie |
dzialaj, dzialaj bo:
CZAS SIE KONCZY!!!
nieoficjalnie sie dowiedzialem ze powiedzmy jesli bedziesz sie babral i dokonasz zakupu/przelewu 100% kasy do JP za powiedzmy najpozniej 2-max3 tygodnie to dostaniecie oplate dodatkowa przy rejestracji, marne 15tys PLN, takze Ty Yrdn i Novy powinniscie sie ze tak powiem streszczac. Ja biore jutro 8 ostatnich aut i mam w ze tak powiem nieladnie w d.... teraz rodzina. a jak bedziecie kombinowac tak jak przewidzialem po naszym spotkaniu to sie ze tak powiem nie wyrobicie zeby skaly sraly no nic mozna zawsze probowac
[ Dodano: 16-05-2008, 00:28 ]
kochajj napisał/a: | przerobienie grodzi to wg mnie metaloplastyka... ona w kazdej z płaszczyzna jest asymetryczna... wg mnie duzo trudniejsze od wstawienia nowej grodzi... na pewno mozna zrobic to przerabiając, ale efekt końcowy na przyzwoitym poziomie jest bardzo ciazko osiagalny... |
jak najbardziej sie zgodze ale chodzilo mi o regulacje prawne raczej tak ze milcze |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2008, 21:28
|
|
|
no nie no.. to pewne?
i jakim prawem?
15 tysi? to zegnaj vr.. wracamy do koncepscji avancea |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 16-05-2008, 21:52
|
|
|
PLPynton napisał/a: | nieoficjalnie sie dowiedzialem ze powiedzmy jesli bedziesz sie babral i dokonasz zakupu/przelewu 100% kasy do JP za powiedzmy najpozniej 2-max3 tygodnie to dostaniecie oplate dodatkowa przy rejestracji, marne 15tys PLN | hmm... ciekawy jestem skąd masz takie informacje Jak dla mnie jest to kompletnie nie realne
Ale jeżeli dobrze rozumiem - chodzi tylko o zapłatę przelewem - mam rację Jeżeli tak to trzeba zrobić zapłaty gotówką Mamy w klubie parę osób co wyjeżdżają co jakiś czas do Japonii lub też maja kontakt z osobami tam przebywającymi Więc nie widzę problemu
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2008, 00:17
|
|
|
roch_27 napisał/a: | PLPynton napisał/a: | nieoficjalnie sie dowiedzialem ze powiedzmy jesli bedziesz sie babral i dokonasz zakupu/przelewu 100% kasy do JP za powiedzmy najpozniej 2-max3 tygodnie to dostaniecie oplate dodatkowa przy rejestracji, marne 15tys PLN | hmm... ciekawy jestem skąd masz takie informacje Jak dla mnie jest to kompletnie nie realne
Ale jeżeli dobrze rozumiem - chodzi tylko o zapłatę przelewem - mam rację Jeżeli tak to trzeba zrobić zapłaty gotówką Mamy w klubie parę osób co wyjeżdżają co jakiś czas do Japonii lub też maja kontakt z osobami tam przebywającymi Więc nie widzę problemu
pozdro |
rozumiem ze to ja jestem te "pare osob"
Unia traci miliardy na dobrach ruchomych importowanych z poza unii, glownie ze wzgledu na nazwijmy to "dobry profil kursu dolara" i jak wam sie wydaje w naszym kraju nie ma gotowego do wejscia projektu aby te sytuacje ustabilizowac? powiem tylko homologacja i UTFG! widze ze nikt nie studiuje co tak naprawde dzieje sie przed windshieldem i ze tak powiem to ja mam z N/Was najdalej. czyli GTFT.
EDIT
no nie i znalazlem na google, it's easy. |
|
|
|
 |
|