 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] nowy użytkownik - ratunku!!! |
Autor |
Wiadomość |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-05-2008, 17:32
|
|
|
W mojej też włącza się około 1800 a 2000 obrotów, a gdy dolecę obrotami do około 4000 to dalej nic nawet nie przyśpieszy tak jakby moc się skończyła. Ale takie rajdy to tylko robię raz na jakiś czas gdy mnie jakiś benzyniak wkurzy. No ale wtedy wir w baku.
Pozdrowienia dla mitsumaniaków. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
kamson27 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2008, 23:30
|
|
|
pozdro dla cytryny ale tu jest Mitsu |
|
|
|
 |
nowycarisma [Usunięty]
|
Wysłany: 21-05-2008, 09:31
|
|
|
witam po dłuższej nieobecności.
znalazło się turbo w mojej carismie - wystarczyło coś tam wyregulować (nie wiem dokładnie jak to isę nazywa) - koszt 70zł:-)
autko nabrało mocy:-)
pojawił się natomiast następny problem - na wyższych biegach (4 i 5) gdy mocno wdpene gaz (np przy wyprzedzaniu) obroty skacza do góry od razu a auto nie zaczyna się rozpędzać. dopiero po chwili zaczyna coś ciągnąć. mechanik mówił że ślizga mi się sprzęgło i że jest do wymiany.
może ktośmiał już podobny problem?
ewentualnie jaki jest koszt wymiany sprzegła gdyby okaząło się że to przwda?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 21-05-2008, 12:35
|
|
|
Zaciąg ręczny na postoju, wpakuj 2jkę i daj gazu dużo a później puść sprzęgło i zobaczysz czy szarpnie i zgaśnie czy się poślizga. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 21-05-2008, 12:37
|
|
|
saphire napisał/a: | Zaciąg ręczny na postoju, wpakuj 2jkę i daj gazu dużo a później puść sprzęgło i zobaczysz czy szarpnie i zgaśnie czy się poślizga. |
albo spróbuj ruszyć z 4 lub 5 biegu..... Jak ruszysz to sprzegło do wymiany...
Pozdr. |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-05-2008, 12:50
|
|
|
nowycarisma,
JackD napisał/a: | saphire napisał/a: | Zaciąg ręczny na postoju, wpakuj 2jkę i daj gazu dużo a później puść sprzęgło i zobaczysz czy szarpnie i zgaśnie czy się poślizga. |
albo spróbuj ruszyć z 4 lub 5 biegu..... Jak ruszysz to sprzegło do wymiany...
Pozdr. |
I to jest właśnie to: ręczny, piąty bieg, i ruszasz jak zgasnie to jest dobrze jak będzie wyraźnie wchodził na obroty to ................
Koszt kompletu do sprzęgła to około 900 złotych, i nie oszczędzaj kupując tylko tarczę lub docisk, kup cały komplet, bo może sie okazać, że jeszcze raz będziesz musiał kupować to samo. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
|
|