Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A] Popychacze hydrauliczne
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-10-2010, 18:02   

Hugo napisał/a:
To dobrze. Jak nie idzie go napompować tak aby był sztywny to jest zużyty i do wymiany.

ooo dzieki Hugo Sa jeszcze jakies sposoby wykluczenia zużytych popychaczy ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-10-2010, 23:23   

rosomak1983 napisał/a:
Sa jeszcze jakies sposoby wykluczenia zużytych popychaczy ???
Jakieś wżery na powierzchni zewnętrznej itp. Więcej nie znam. W Galach EA też jest wielki problem z cykającymi popychaczami, swoje czyściłem jak wyżej napisano, w ON, i czułem, że 2 albo 3 szt. musiałem pompować trochę dłużej. Jednak od razu po czyszczeniu była cisza absolutna przez kilka tysięcy km. Póżniej zaczął cykać jeden. Zrobiłem płukankę silnika i zalałem Mobil 1 0W 40 w pełni syntetyczny. Od razu cisza. Po ok. 8 000 km znów cyka na rozgrzanym silniku, ale nie zawsze. Wniosek: jeden z nich ma już serdecznie dość i jest do wymiany. Myślę, że jetem w stanie go zidentyfikować. Nie wiem czy będzie mi się chciało, ale jeśli tak to znów je wyczyszczę i wymienię te "słabsze" i zrobię płukankę oraz zaleję Valvoline Max Life 5W 40, albo tylko płukanka i nowy olej.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-10-2010, 05:13   

Hugo, spróbuj ceramizer :P :P :P Ja bez wahania to zrobie, mam juz sprawdzony na 1.6 :)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-10-2010, 16:49   

rosomak1983 napisał/a:
Hugo, spróbuj ceramizer Ja bez wahania to zrobie, mam juz sprawdzony na 1.6
Mowy nie ma. Raz go wlałem i żałuję. Cisza trwała bardzo krótko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.