 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA5A] Popychacze hydrauliczne |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 05-10-2010, 18:02
|
|
|
Hugo napisał/a: | To dobrze. Jak nie idzie go napompować tak aby był sztywny to jest zużyty i do wymiany. |
ooo dzieki Hugo Sa jeszcze jakies sposoby wykluczenia zużytych popychaczy ??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-10-2010, 23:23
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Sa jeszcze jakies sposoby wykluczenia zużytych popychaczy ??? | Jakieś wżery na powierzchni zewnętrznej itp. Więcej nie znam. W Galach EA też jest wielki problem z cykającymi popychaczami, swoje czyściłem jak wyżej napisano, w ON, i czułem, że 2 albo 3 szt. musiałem pompować trochę dłużej. Jednak od razu po czyszczeniu była cisza absolutna przez kilka tysięcy km. Póżniej zaczął cykać jeden. Zrobiłem płukankę silnika i zalałem Mobil 1 0W 40 w pełni syntetyczny. Od razu cisza. Po ok. 8 000 km znów cyka na rozgrzanym silniku, ale nie zawsze. Wniosek: jeden z nich ma już serdecznie dość i jest do wymiany. Myślę, że jetem w stanie go zidentyfikować. Nie wiem czy będzie mi się chciało, ale jeśli tak to znów je wyczyszczę i wymienię te "słabsze" i zrobię płukankę oraz zaleję Valvoline Max Life 5W 40, albo tylko płukanka i nowy olej. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 06-10-2010, 05:13
|
|
|
Hugo, spróbuj ceramizer Ja bez wahania to zrobie, mam juz sprawdzony na 1.6 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-10-2010, 16:49
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Hugo, spróbuj ceramizer Ja bez wahania to zrobie, mam juz sprawdzony na 1.6 | Mowy nie ma. Raz go wlałem i żałuję. Cisza trwała bardzo krótko. |
|
|
|
 |
|
|