Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nagle zaświeciły się kontrolki silnika i kontroli trakcji
Autor Wiadomość
Bandzior80 
Nowy Forumowicz
Od dzis L200


Auto: L200 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Świecie CSW
Wysłany: 27-01-2014, 22:55   

I ja tez problem tego typu dzis mam....... Wymiana filtra paliwa nic nie pomogła...... Nie wiem co jest .. Kasuje błąd w czasie jazdy i smigam..... Gdy tylko dostanie wolne obroty pokazuje się błąd........
Oj elce nie służy zima ????
 
 
 
Arapaho 
Forumowicz


Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2014, 00:05   

Jeżeli masz objawy opisywane przeze mnie rok temu, to padł Ci zawór SCV, szczególnie wrażliwy na wytrącającą się parafinę w zimie (jak to powiedzieli w serwisie). Wymiana na nowy i adaptacja w ASO.
 
 
Bandzior80 
Nowy Forumowicz
Od dzis L200


Auto: L200 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Świecie CSW
Wysłany: 28-01-2014, 16:06   

Arapaho gdzie jest ten zaworek SCV ???? ja dzis wykręciłem regulator ciśnieniea i chodzi jak talala..... do tego wyczysicłem zbiornik , wymieniłam filtr paliwa i cały czas ten sam objaw .......
Kurdę .......
 
 
 
Arapaho 
Forumowicz


Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2014, 16:28   

Zawór SCV znajduje się w korpusie pompy. Między akumulatorem a blokiem silnika na samym dole. Przykręcony do korpusu na dwa ampule. Dla ułatwienia sobie dostępu wyjmij akumulator i jego 'obudowę'.

Pamiętaj jednak, że nawet jak go wykręcisz i będzie się wydawało, że chodzi płynnie i tak może być do wymiany. U mnie tak było. A potem jeszcze trzeba jechać do ASO aby go adaptować. Sama wymiana nic nie da.
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 28-01-2014, 17:10   

Witam jesli chodzi o wytracanie parafiny z paliwa to jest taka strona maciejmikula wiele ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec o skladzie paliwa i wytracaniu parafiny.Osobiscie leje lotos dynamic po wczesniejszym sprawdzeniu w zamrazalniku,czy ta parafinka nie wytraca sie,zauwazylem rowniez ze lepsze paliwo jest jasniejsze od zwyklego ON Lotosu,zakladam ze bez dodatku superbiokomponentow,a samochod lepiej jedzie i wolniej wskazowka spada.Pozdrawiam.
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 28-01-2014, 17:52   

satyricon napisał/a:
po wczesniejszym sprawdzeniu w zamrazalniku

Chyba jaja sobie robisz :)
_________________

 
 
Bandzior80 
Nowy Forumowicz
Od dzis L200


Auto: L200 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Świecie CSW
Wysłany: 28-01-2014, 18:05   

ARAPAHO JA WLAŚNIE TO DZIS WYKRĘCIŁEM I CHODZI ŁADNIE GŁADKO I PŁYNNIE......
cZYLI JEDNAK MOŻĘ BYĆ TO ?????
 
 
 
Arapaho 
Forumowicz


Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2014, 21:24   

Bandzior80 napisał/a:
ARAPAHO JA WLAŚNIE TO DZIS WYKRĘCIŁEM I CHODZI ŁADNIE GŁADKO I PŁYNNIE......
cZYLI JEDNAK MOŻĘ BYĆ TO ?????


U mnie też chodziło gładko i płynnie, rozebrałem na części pierwsze, na gładzi brak jakichkolwiek zarysowań, a jednak po wielu przygodach okazało się, że to jednak zawór SCV.

Tu masz link do mojej historii: Mój post o ASO w Markach
 
 
Bandzior80 
Nowy Forumowicz
Od dzis L200


Auto: L200 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Świecie CSW
Wysłany: 28-01-2014, 21:37   

Kurde sam już nie wiem. Bo u ciebie błąd P0089 - Suction Control Valve Stuck a u mnie ten sam nr błędu i tester pokazuje P0089 - pressure fuel regulator....
Powiedz mi ile zapłaciłeś za ten zawór i jaki jest koszt adaptacji w ASO...
Czy nie lepiej kupić w Aso razzem z adaptacją ?????
 
 
 
Arapaho 
Forumowicz


Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2014, 22:28   

Nazewnictwo różne w zależności od urządzenia. Grunt, że kod ten sam - P0089. Zawór nówka sztuka na allegro 290,-pln - adaptacja 100 albo 200.... już nie pamiętam.
 
 
Bandzior80 
Nowy Forumowicz
Od dzis L200


Auto: L200 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Świecie CSW
Wysłany: 31-01-2014, 22:26   

Dzwoniłem dziś do serwisu w sprawie zaworu SCV... i doznałem szoku .. cena w serwisie 2400 netto ... ( plus mały rabacik ) .. Powiedziałem Panu ze taki zaworek można kupić za 280 zł i czym on sie różni od tego zaworu odp. padnie Panu bardzo szybko ...... A adaptacja kosztuje 250 zł ( netto )

PS mam pytanko co do tego zaworu: Czy jak kupie wyjęty z pompy od takiego samego L200 jak moj który ma przejechane na nim max 1000 km ( bo też wymieniał ) a teraz sprzedaje bo mu silnik padł ..... będe musiał go adoptować czy poprostu wkładam i jeżdżę ?????...
Walcze z tym już troszkę. Ale boję się tego że kasując błąd i jeżdząc nim tak może coś stać się z silnikiem bo pewnie paliwo jest nie prawidłowo regulowane co powoduje lanie wtryskiwaczami na maxa.... A co za tym idzie można uszkodzić tłok.... Chyba że się myle.....
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 31-01-2014, 23:03   

Po zamontowaniu zaworu czek zgaśnie, ale czasem trzeba zrobić adaptację.
Kup lepiej nowy, koszt nie drogi a będzie pewny.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bandzior80 
Nowy Forumowicz
Od dzis L200


Auto: L200 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Świecie CSW
Wysłany: 01-02-2014, 10:00   

Zbyszek ale mówisz o nowym z serwisu ::D:D:D:D
Czy o allegro cenie ????
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-02-2014, 10:32   

Allegro, przecież serwis to kosmos:)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bandzior80 
Nowy Forumowicz
Od dzis L200


Auto: L200 2008 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Świecie CSW
Wysłany: 01-02-2014, 15:57   

Zbyszek .. ale jak kupie nówkę to też musze jechać na serwis ???
Bo powiem ci szczerze ze spotkałem się ze słowami niektórych sprzedających że nie trzeba bo są już nowszej generacji i się same stroją ?????
Sam nie wiem.... Najgorsze jest to że maszyna jest potrzebna a stoi :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.