różnice między outlanderem USA i EUR |
Autor |
Wiadomość |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 20-04-2010, 09:42
|
|
|
pablo_escobar czyżbyś imputował tutaj iż w Twoim "amjerikańcu" SST już była od 2 latek? Wydawało mnie się,że w benzynkach montowane było CVT (2.4 i 3.0).SST mieli wprowadzić w wersji GT bodajże a teraz jest dostępna w "jewropie" z silnikami diesla 2.2 (nawiasem mówiąc MMC "odgrażało" się ,że wprowadzą własny silnik wysokoprężny wraz z SST...). |
|
|
|
 |
simon172
Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 XLS 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 59 Skąd: Kentucky
|
Wysłany: 26-04-2010, 08:25
|
|
|
Potwierdzam, w amerykańcu jest CVT z 6 zaprogramowanymi przełożeniami z możliwośćią wybierania biegu. |
_________________ Biała strzała
 |
|
|
|
 |
GrzesiekJozefow
Forumowicz
Auto: Outlander 2008r. 3.0 V6 XLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 90 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 26-04-2010, 09:35
|
|
|
karol_alasz napisał/a: | Wydawało mnie się,że w benzynkach montowane było CVT (2.4 i 3.0) |
simon172 napisał/a: | Potwierdzam, w amerykańcu jest CVT z 6 zaprogramowanymi przełożeniami z możliwośćią wybierania biegu. |
karol_alasz i simon172 wiecie że gdzieś dzwonią, ale nie wiecie do końca gdzie.
Dokładnie sprawa z skrzyniami biegów w amerykańskim Outku wygląda następująco:
1. W wersji z silnikiem 2,4l jest dostępna skrzynia CVT;
2. W wersji z silnikiem 3,0l jest dostępna skrzynia automatyczna sześciobiegowa.
Są to dwa różne rodzaje skrzyń. Skrzynia TC-SST jest niedostępna w amerykańskim Outku |
_________________ Pozdrawiam
Grzesiek |
|
|
|
 |
simon172
Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 XLS 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 59 Skąd: Kentucky
|
Wysłany: 26-04-2010, 11:40
|
|
|
http://www.caradvice.com....uv-zg-released/
"The advanced AWD system is coupled with a CVT (continuous variable transmission) with INVECS III and 6-speed ‘Sport Mode’ tiptronic-style sequential shifting function on four-cylinder models "
No przecież piszę, że potwierdzam..... |
_________________ Biała strzała
 |
|
|
|
 |
GrzesiekJozefow
Forumowicz
Auto: Outlander 2008r. 3.0 V6 XLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 90 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 26-04-2010, 15:12
|
|
|
simon172 napisał/a: | http://www.caradvice.com.au |
No Kolego gratuluję. Podpieranie się australijską stroną w pisaniu o amerykańskim Outku jest niezwykle trafionym wyborem.
W tym wątku piszemy o różnicach pomiędzy outlanderem USA i EUR(w domyśle sprzedawanym na rynkach Unii Europejskiej), a nie o wersjach przeznaczonych na rynek australijski czy też rosyjski lub ukraiński. Są to wersje skonfigurowane w inny sposób niż te przeznaczone na rynek amerykański. |
_________________ Pozdrawiam
Grzesiek |
|
|
|
 |
simon172
Forumowicz

Auto: Outlander 3.0 XLS 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 59 Skąd: Kentucky
|
Wysłany: 27-04-2010, 07:23
|
|
|
Wracając do tematu w-g mojego mechanika zawieszenie w outku jest takie jak w lancer .. jest trochę podniesione i tyle.. Na szczęście nie musiałem jeszcze nabywać żadnych elementów zawieszenia, ale myśle, że nie będzie z tym problemu. Póki co to lać wachę i jechać.. |
_________________ Biała strzała
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-05-2010, 12:51
|
|
|
simon172 napisał/a: | Wracając do tematu w-g mojego mechanika zawieszenie w outku jest takie jak w lancer .. jest trochę podniesione i tyle.. Na szczęście nie musiałem jeszcze nabywać żadnych elementów zawieszenia, ale myśle, że nie będzie z tym problemu. Póki co to lać wachę i jechać.. |
Ja tak trochę z innej beczki - co to jest "wacha", o której mowa i gdzie się ją nalewa?
bonito |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 04-05-2010, 13:09
|
|
|
bonito napisał/a: | Ja tak trochę z innej beczki - co to jest "wacha", o której mowa i gdzie się ją nalewa?
bonito |
Tam przy morzu slangiem nie gadata....? Wacha = paliwko |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-05-2010, 20:09
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | gdzie się ją nalewa? |
..a nalewa sie ja do kufli i pije wieczorami w knajpie |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-05-2010, 21:26
|
|
|
Po kaszëbsczi takie słowo nie występuje...
bonito |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 05-05-2010, 21:35
|
|
|
bonito napisał/a: | Po kaszëbsczi takie słowo nie występuje...
bonito |
Wy tam tylko serwetki tkać umieta.... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
platek
Nowy Forumowicz
Auto: docelowo Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2014 Posty: 2 Skąd: krakow
|
Wysłany: 17-08-2014, 22:09
|
|
|
czesc,
odgrzeje starego kotleta:
czy po kilku latach mozecie prosze cos wiecej powiedziec o roznicach w konstrukcji OII usa/eu? chodzi mi o mechanike, hamulce, zawieszenie.
dzieki
pzdr |
|
|
|
 |
kubabrzesko
Forumowicz
Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 161 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 17-11-2015, 16:44
|
|
|
Zawieszenia jeszcze nie przerabiałem , ale tarcze i klocki pasują od lancera i takie tez wzmacniane ostatnio kupiłem.Jesli chodzi o roznice pomiędzy ameryka a Europejczykiem musze dodac ( mam outlandera z 2010 roku 3,0 v6 ) ;
- lusterka sa podgrzewane , a nie tak jak pisal kiedyś kolega w tym poscie , wiec podejrzewać ze jest to zależne od wyposazenia
-Swiatla przednie ja mam xenonowe , a mimo wszystko nie mam spryskiwaczy , ba nawet regulacji automatycznej nie mam ( jest tylko manualna )
- przeciwgielne przednie sa .Z tyl rzeczywiście nie ma , ale latwo zrobić.
-Na duzy plus roznicy podam naped S-AWC który swietnie sprawuje się w lukach oraz zakrętach jak i jeździe po gorkach.
- Minusem rzeczywiście jest brak stacji nieparzystych oraz brak nawigacji europy ( sa tylko stany zjednoczone) , ale kamera cofania jaknajbardziej jest i widać z niej znakomicie przy cofaniu.
-Kolejnym minusem jest zbyt miękkie zawieszenie z tyl ,ale z tym to chyba nawet europejczyki miały problemy .Ja zalozym twardsze sprężyny.
Reasumując prawie dwuletnia eksploatacje outlandera stwierdzam ze naped S-AWC w tym aucie był swietnym pomysłem i przemawia na korzyść pomiędzy Europejczykiem.Przy okazji proszę innych uzytkownikow tego napedu o swoje sugestie |
|
|
|
 |
hotman007
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsu Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-06-2018, 13:30
|
|
|
Witam,
Mam pytanie do szanownych forumowiczów. Czy jeśli chodzi o blacharkę, to czy zderzaki , błotniki, maska itd. różnią się w wersji europejskiej od tej w USA, czy sa to bardziej różnice wyposażeniowe ?
Chodzi o outka II gen. 2.4 benzyna z 2012 roku.
Pozdrawiam,
Hotman |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-06-2018, 13:37
|
|
|
Widzę ostatnio zaintersowanie Outkami wzrasta. Sam się zastanawiam nad wersja 3.0 v6 pod LPG |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|