Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
różnice między outlanderem USA i EUR
Autor Wiadomość
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 20-04-2010, 09:42   

pablo_escobar czyżbyś imputował tutaj iż w Twoim "amjerikańcu" SST już była od 2 latek? Wydawało mnie się,że w benzynkach montowane było CVT (2.4 i 3.0).SST mieli wprowadzić w wersji GT bodajże a teraz jest dostępna w "jewropie" z silnikami diesla 2.2 (nawiasem mówiąc MMC "odgrażało" się ,że wprowadzą własny silnik wysokoprężny wraz z SST...).
 
 
 
simon172 
Forumowicz


Auto: Outlander 3.0 XLS 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 59
Skąd: Kentucky
Wysłany: 26-04-2010, 08:25   

Potwierdzam, w amerykańcu jest CVT z 6 zaprogramowanymi przełożeniami z możliwośćią wybierania biegu. 8)
_________________
Biała strzała :)
 
 
GrzesiekJozefow 
Forumowicz

Auto: Outlander 2008r. 3.0 V6 XLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Józefów
Wysłany: 26-04-2010, 09:35   

karol_alasz napisał/a:
Wydawało mnie się,że w benzynkach montowane było CVT (2.4 i 3.0)


simon172 napisał/a:
Potwierdzam, w amerykańcu jest CVT z 6 zaprogramowanymi przełożeniami z możliwośćią wybierania biegu. 8)


karol_alasz i simon172 wiecie że gdzieś dzwonią, ale nie wiecie do końca gdzie. :wink:

Dokładnie sprawa z skrzyniami biegów w amerykańskim Outku wygląda następująco:

1. W wersji z silnikiem 2,4l jest dostępna skrzynia CVT;

2. W wersji z silnikiem 3,0l jest dostępna skrzynia automatyczna sześciobiegowa.

Są to dwa różne rodzaje skrzyń. Skrzynia TC-SST jest niedostępna w amerykańskim Outku
_________________
Pozdrawiam

Grzesiek
 
 
simon172 
Forumowicz


Auto: Outlander 3.0 XLS 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 59
Skąd: Kentucky
Wysłany: 26-04-2010, 11:40   

http://www.caradvice.com....uv-zg-released/

"The advanced AWD system is coupled with a CVT (continuous variable transmission) with INVECS III and 6-speed ‘Sport Mode’ tiptronic-style sequential shifting function on four-cylinder models "

No przecież piszę, że potwierdzam.....
_________________
Biała strzała :)
 
 
GrzesiekJozefow 
Forumowicz

Auto: Outlander 2008r. 3.0 V6 XLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Józefów
Wysłany: 26-04-2010, 15:12   

simon172 napisał/a:
http://www.caradvice.com.au


:shock: :D :D :D

No Kolego gratuluję. Podpieranie się australijską stroną w pisaniu o amerykańskim Outku jest niezwykle trafionym wyborem. :wink:

W tym wątku piszemy o różnicach pomiędzy outlanderem USA i EUR(w domyśle sprzedawanym na rynkach Unii Europejskiej), a nie o wersjach przeznaczonych na rynek australijski czy też rosyjski lub ukraiński. Są to wersje skonfigurowane w inny sposób niż te przeznaczone na rynek amerykański.
_________________
Pozdrawiam

Grzesiek
 
 
simon172 
Forumowicz


Auto: Outlander 3.0 XLS 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 59
Skąd: Kentucky
Wysłany: 27-04-2010, 07:23   

Wracając do tematu w-g mojego mechanika zawieszenie w outku jest takie jak w lancer .. jest trochę podniesione i tyle.. Na szczęście nie musiałem jeszcze nabywać żadnych elementów zawieszenia, ale myśle, że nie będzie z tym problemu. Póki co to lać wachę i jechać.. :twisted:
_________________
Biała strzała :)
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-05-2010, 12:51   

simon172 napisał/a:
Wracając do tematu w-g mojego mechanika zawieszenie w outku jest takie jak w lancer .. jest trochę podniesione i tyle.. Na szczęście nie musiałem jeszcze nabywać żadnych elementów zawieszenia, ale myśle, że nie będzie z tym problemu. Póki co to lać wachę i jechać.. :twisted:


Ja tak trochę z innej beczki - co to jest "wacha", o której mowa i gdzie się ją nalewa?
bonito
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-05-2010, 13:09   

bonito napisał/a:
Ja tak trochę z innej beczki - co to jest "wacha", o której mowa i gdzie się ją nalewa?
bonito

Tam przy morzu slangiem nie gadata....? :D Wacha = paliwko :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-05-2010, 20:09   

mitsu00 napisał/a:
gdzie się ją nalewa?


..a nalewa sie ja do kufli i pije wieczorami w knajpie 8) :wink:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-05-2010, 21:26   

Po kaszëbsczi takie słowo nie występuje... :lol:
bonito
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 05-05-2010, 21:35   

bonito napisał/a:
Po kaszëbsczi takie słowo nie występuje... :lol:
bonito

Wy tam tylko serwetki tkać umieta.... :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
platek 
Nowy Forumowicz

Auto: docelowo Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 2
Skąd: krakow
Wysłany: 17-08-2014, 22:09   

czesc,

odgrzeje starego kotleta:

czy po kilku latach mozecie prosze cos wiecej powiedziec o roznicach w konstrukcji OII usa/eu? chodzi mi o mechanike, hamulce, zawieszenie.

dzieki
pzdr
 
 
kubabrzesko 
Forumowicz

Auto: outlander III 3.0 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 161
Skąd: Brzesko
Wysłany: 17-11-2015, 16:44   

Zawieszenia jeszcze nie przerabiałem , ale tarcze i klocki pasują od lancera i takie tez wzmacniane ostatnio kupiłem.Jesli chodzi o roznice pomiędzy ameryka a Europejczykiem musze dodac ( mam outlandera z 2010 roku 3,0 v6 ) ;
- lusterka sa podgrzewane , a nie tak jak pisal kiedyś kolega w tym poscie , wiec podejrzewać ze jest to zależne od wyposazenia
-Swiatla przednie ja mam xenonowe , a mimo wszystko nie mam spryskiwaczy , ba nawet regulacji automatycznej nie mam ( jest tylko manualna )
- przeciwgielne przednie sa .Z tyl rzeczywiście nie ma , ale latwo zrobić.
-Na duzy plus roznicy podam naped S-AWC który swietnie sprawuje się w lukach oraz zakrętach jak i jeździe po gorkach.
- Minusem rzeczywiście jest brak stacji nieparzystych oraz brak nawigacji europy ( sa tylko stany zjednoczone) , ale kamera cofania jaknajbardziej jest i widać z niej znakomicie przy cofaniu.
-Kolejnym minusem jest zbyt miękkie zawieszenie z tyl ,ale z tym to chyba nawet europejczyki miały problemy .Ja zalozym twardsze sprężyny.

Reasumując prawie dwuletnia eksploatacje outlandera stwierdzam ze naped S-AWC w tym aucie był swietnym pomysłem i przemawia na korzyść pomiędzy Europejczykiem.Przy okazji proszę innych uzytkownikow tego napedu o swoje sugestie
 
 
hotman007 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2018, 13:30   

Witam,
Mam pytanie do szanownych forumowiczów. Czy jeśli chodzi o blacharkę, to czy zderzaki , błotniki, maska itd. różnią się w wersji europejskiej od tej w USA, czy sa to bardziej różnice wyposażeniowe ?
Chodzi o outka II gen. 2.4 benzyna z 2012 roku.
Pozdrawiam,
Hotman
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-06-2018, 13:37   

Widzę ostatnio zaintersowanie Outkami wzrasta. Sam się zastanawiam nad wersja 3.0 v6 pod LPG :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.