Na odmianę pozytywy - najlepsze instalacje LPG |
Autor |
Wiadomość |
AdamGa
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3.0KAT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-12-2010, 16:35
|
|
|
Ja rowniez moge serdecznie polecic BRC, w moim pajero 3.0 sprawuje sie znakomicie wszystko montowalem po sasiedzku w Energy Gaz Polska w Warszawie |
|
|
|
 |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-01-2011, 19:10
|
|
|
Ja panowie jeżdżę na KME wtryski matrix i odpukać jak na razie jestem zadowolony. koszt instalacji to 2.400zł. |
|
|
|
 |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:20 BRC Sequent24
|
|
|
BRC Sequent 24 (nie lite!), wentyl we wlewie.
Spalanie: 9l/100km (zima!), przyrost mocy. Cudo. Montowało OSG w Opolu - bardzo polecana stacja.
Drobna uwaga: po zamontowaniu gazowni, po przełączeniu na benzynę posypało mi błędami. Okazało się że schrzaniony był czujnik położenia wałka i przednia sonda, ale dopiero z nową instalacją (po regulacji) błędy wyskoczyły.
Tuż po zamontowaniu gazu spalanie mi wyszło ok. 16l/100km. Po wymianie czujnika spadło do 12 L, wymiana sondy to spadek do 10 L, nowy filtr powietrza dał kolejny litr.
Skąd wiem, że przyrost mocy? Bo w chwili przełączenia na gaz, Gal wyrywa do przodu przy tym samym otwarciu przepustnicy. Stawiam na jakieś +10KM.
Dwa tygodnie temu, po moim poleceniu zamontował kolega w swoim Galu - takim samym jak mój ale z M/T. Wracając z montażu, po wypaleniu "dawki startowej" na pusty zbiornik zalał 10L i zrobił na tym 120km.
Amen. |
_________________
 |
|
|
|
 |
badmdfk
Mitsumaniak dnb forever

Auto: A4/B6 1.8t s-line,Colt CZ3 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 21-01-2011, 02:26
|
|
|
Więc i ja się pochwalę.
elektronika - stag 300-4plus
reduktor - magic3
wtryskiwacze hana 2000
Praktycznie żadnej różnicy nie czuję, zakładałem w zbrosławicach (też dosyć znany gość), wyniosło mnie jakieś 3100 zł. ale wogóle nie żałuję. |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53593
 |
|
|
|
 |
michas
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Katowice-Murcki
|
Wysłany: 02-02-2011, 00:02
|
|
|
W moim Miśku STAG 300 plus na wtryskach MagicJet i reduktorze Magic3, czasem jakby reduktor nie dawał rady i się przełącza na benzynie przy dużej redukcji, poza tym fajnie śmiga, spalanie 10-13 litrów |
|
|
|
 |
Robin2
Nowy Forumowicz początkujący

Auto: carisma 1,9 TD GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 27 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 14-02-2011, 12:17
|
|
|
michas napisał/a: | W moim Miśku STAG 300 plus na wtryskach MagicJet i reduktorze Magic3, czasem jakby reduktor nie dawał rady i się przełącza na benzynie przy dużej redukcji, poza tym fajnie śmiga, spalanie 10-13 litrów |
Michas,
Magic 3 ma wydajnośc do 250 KM wiec powinien dac rade. Zajedz do stacji, ktora montowala Ci STAGa, podepna sie do kompa i Ci wszystko ustawią (STAG ma niezly program do regulacji)
P.S.
Montowales w warsztacie partnerskim STAGa? |
_________________ Carisma 1,9 TD 1998. GL czyli golas
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 17-02-2011, 21:05
|
|
|
Proponował bym podpiąć się pod staga i zobaczyć co dzieje się ciśnieniem gazu. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
michas
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Katowice-Murcki
|
Wysłany: 22-02-2011, 00:08
|
|
|
Montowałem w Tychach w GAZMOBIL, z resztą znalazłem tą stacje na forum. Troszkę czytałem o tym reduktorze i bardzo mnie to dziwi, a może tak się dziać jeżeli mocno spadnie temperatura reduktora, albo lpg? Jak podpiąłem kompa pod sterownik to nie pokazał żadnych błędów. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 22-02-2011, 00:18
|
|
|
Zobacz jakie masz wartość w ramce "przełączanie na benzynę" -Max obroty, możliwe że przy dużej redukcji przekraczasz zadaną wartość. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
michas
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Katowice-Murcki
|
Wysłany: 24-02-2011, 00:30
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | Zobacz jakie masz wartość w ramce "przełączanie na benzynę" -Max obroty, możliwe że przy dużej redukcji przekraczasz zadaną wartość. |
Max obroty do przełączenia na benzynę- 6000rpm napewno nie przekraczam tej wartości |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 24-02-2011, 00:47
|
|
|
Czyli pozostaje sprawdzić ciśnienie gazu przy maksymalnym obciążeniu. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
michas
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Katowice-Murcki
|
Wysłany: 25-02-2011, 01:40
|
|
|
Wielkie dzięki, widzę że jednak bez wizyty u fachowca się nie obejdzie. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 25-02-2011, 11:40
|
|
|
Jeśli masz przenośny komputer i kabel do STAGa, możesz sprawdzić, w własnym zakresie. Nagraj plik osc. Podczas jazdy. Potem na spokojnie możesz prześledzić, czy podczas ostrej redukcji spada ciśnienie gazu. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 04-03-2011, 14:38
|
|
|
BRC Sequent 24
Całkowicie bezobsługowa instalacja. Bardzo dobrze się sprawuje, polecam. |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
SQ
Mitsumaniak

Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011 Posty: 89 Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
|
Wysłany: 23-01-2012, 22:08
|
|
|
sterownik: stag 300 premim,
reduktor: zavoli n
wtryski: hana 2000
i wisienka na torcie - butla w koło 62L
wentyl we wlewie, ale na stałe, tzn. trzeba wykręcić tylko żeby tankować benzynę
3100zł
Nowotczyński, Mława, ul. Gdyńska 25
POLECAM! przede wszystkim zakład. instalacja też fajna. |
_________________ 02705/KMM |
|
|
|
 |
|