Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Na odmianę pozytywy - najlepsze instalacje LPG
Autor Wiadomość
AdamGa 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.0KAT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2010, 16:35   

Ja rowniez moge serdecznie polecic BRC, w moim pajero 3.0 sprawuje sie znakomicie :) wszystko montowalem po sasiedzku w Energy Gaz Polska w Warszawie
 
 
dawidoski13 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 521
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-01-2011, 19:10   

Ja panowie jeżdżę na KME wtryski matrix i odpukać jak na razie jestem zadowolony. koszt instalacji to 2.400zł.
 
 
Optic 
Mitsumaniak
00693/KMM :)


Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 149
Skąd: bardziej na południe
Wysłany: 09-01-2011, 22:20   BRC Sequent24

BRC Sequent 24 (nie lite!), wentyl we wlewie.
Spalanie: 9l/100km (zima!), przyrost mocy. Cudo. Montowało OSG w Opolu - bardzo polecana stacja.

Drobna uwaga: po zamontowaniu gazowni, po przełączeniu na benzynę posypało mi błędami. Okazało się że schrzaniony był czujnik położenia wałka i przednia sonda, ale dopiero z nową instalacją (po regulacji) błędy wyskoczyły.

Tuż po zamontowaniu gazu spalanie mi wyszło ok. 16l/100km. Po wymianie czujnika spadło do 12 L, wymiana sondy to spadek do 10 L, nowy filtr powietrza dał kolejny litr.

Skąd wiem, że przyrost mocy? Bo w chwili przełączenia na gaz, Gal wyrywa do przodu przy tym samym otwarciu przepustnicy. :) Stawiam na jakieś +10KM. :)

Dwa tygodnie temu, po moim poleceniu zamontował kolega w swoim Galu - takim samym jak mój ale z M/T. Wracając z montażu, po wypaleniu "dawki startowej" na pusty zbiornik zalał 10L i zrobił na tym 120km.
Amen.
_________________

 
 
 
 
badmdfk 
Mitsumaniak
dnb forever


Auto: A4/B6 1.8t s-line,Colt CZ3 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 175
Skąd: Zabrze
Wysłany: 21-01-2011, 02:26   

Więc i ja się pochwalę.

elektronika - stag 300-4plus
reduktor - magic3
wtryskiwacze hana 2000

Praktycznie żadnej różnicy nie czuję, zakładałem w zbrosławicach (też dosyć znany gość), wyniosło mnie jakieś 3100 zł. ale wogóle nie żałuję.
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53593
 
 
 
michas 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 14
Skąd: Katowice-Murcki
Wysłany: 02-02-2011, 00:02   

W moim Miśku STAG 300 plus na wtryskach MagicJet i reduktorze Magic3, czasem jakby reduktor nie dawał rady i się przełącza na benzynie przy dużej redukcji, poza tym fajnie śmiga, spalanie 10-13 litrów :)
 
 
 
Robin2 
Nowy Forumowicz
początkujący


Auto: carisma 1,9 TD GL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 27
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-02-2011, 12:17   

michas napisał/a:
W moim Miśku STAG 300 plus na wtryskach MagicJet i reduktorze Magic3, czasem jakby reduktor nie dawał rady i się przełącza na benzynie przy dużej redukcji, poza tym fajnie śmiga, spalanie 10-13 litrów :)


Michas,
Magic 3 ma wydajnośc do 250 KM wiec powinien dac rade. Zajedz do stacji, ktora montowala Ci STAGa, podepna sie do kompa i Ci wszystko ustawią (STAG ma niezly program do regulacji)
P.S.
Montowales w warsztacie partnerskim STAGa?
_________________
Carisma 1,9 TD 1998. GL czyli golas
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17-02-2011, 21:05   

Proponował bym podpiąć się pod staga i zobaczyć co dzieje się ciśnieniem gazu.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
michas 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 14
Skąd: Katowice-Murcki
Wysłany: 22-02-2011, 00:08   

Montowałem w Tychach w GAZMOBIL, z resztą znalazłem tą stacje na forum. Troszkę czytałem o tym reduktorze i bardzo mnie to dziwi, a może tak się dziać jeżeli mocno spadnie temperatura reduktora, albo lpg? Jak podpiąłem kompa pod sterownik to nie pokazał żadnych błędów.
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 22-02-2011, 00:18   

Zobacz jakie masz wartość w ramce "przełączanie na benzynę" -Max obroty, możliwe że przy dużej redukcji przekraczasz zadaną wartość.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
michas 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 14
Skąd: Katowice-Murcki
Wysłany: 24-02-2011, 00:30   

wojtas021180 napisał/a:
Zobacz jakie masz wartość w ramce "przełączanie na benzynę" -Max obroty, możliwe że przy dużej redukcji przekraczasz zadaną wartość.


Max obroty do przełączenia na benzynę- 6000rpm napewno nie przekraczam tej wartości :wink:
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 24-02-2011, 00:47   

Czyli pozostaje sprawdzić ciśnienie gazu przy maksymalnym obciążeniu.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
michas 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 14
Skąd: Katowice-Murcki
Wysłany: 25-02-2011, 01:40   

Wielkie dzięki, widzę że jednak bez wizyty u fachowca się nie obejdzie. Pozdrawiam
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 25-02-2011, 11:40   

Jeśli masz przenośny komputer i kabel do STAGa, możesz sprawdzić, w własnym zakresie. Nagraj plik osc. Podczas jazdy. Potem na spokojnie możesz prześledzić, czy podczas ostrej redukcji spada ciśnienie gazu.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Haiku 
Forumowicz


Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 184
Skąd: Łask
Wysłany: 04-03-2011, 14:38   

BRC Sequent 24

Całkowicie bezobsługowa instalacja. Bardzo dobrze się sprawuje, polecam.
_________________
Lancer CS0 4G63
ASX 1.6
 
 
 
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 23-01-2012, 22:08   

sterownik: stag 300 premim,
reduktor: zavoli n
wtryski: hana 2000
i wisienka na torcie - butla w koło 62L :)
wentyl we wlewie, ale na stałe, tzn. trzeba wykręcić tylko żeby tankować benzynę :)

3100zł

Nowotczyński, Mława, ul. Gdyńska 25

POLECAM! przede wszystkim zakład. instalacja też fajna.
_________________
02705/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.