Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Miśka. Lepiej VR-4 czy MR?
Autor Wiadomość
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 18-08-2009, 09:41   

ja rok temu kupilem wlasnie vr4 z wloch....ale nie taka akcyza straszna.....wszystko "zalezy" od ceny kupna:P jak masz pytania co i jak odezwij sie na gg

Odnosnie mojego vr4 , nie wiem czy chcialbym go sprzedac za mniej niz 50tys...chyba poprostu szkoda czasu i kasy w niego wlozonej, ale moze kiedys mi sie znudzi...nie dziwie sie ludziom ze wystawiaja czasem supry czy inne stare auta za 50-60-100 tys... bo to tyle poprostu kosztuje

A Pan z zabna. wiem wiem.. moze i pisze z bledami...moze ceny ma kosmiczne....moze jest jakis nienormalny- tego nie wiem akurat.. ALE MA JEDEN wielki plus. Posiada wiele czesci praktycznie od reki o czym przekonalem sie bedac na wakacjach w kolobrzegu.Padl mi modul zaplonowy...NO i teraz sprobuj go gdzies dostac jesli nie w zabnie. dosc slono musialem za niego zaplacic , ale bylem happy ze wogole go dostalem, wiec chyba zmienie swoje nastawienie do pana z zabna z negatywnego do neutralny.
oczywiscie w tej cenie moglem miec nowke z us z przesylka.. no ale.. nie bede zimowal w kolobrzegu..
mysle ze panu z zabna przydalaby sie konkurencja i wszystk owrocilo by do normy.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-08-2009, 10:39   

n3000, jak robisz dla sam dla siebie i masz o tym pojęcie - zrobisz jak z fabryki
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 18-08-2009, 13:28   

A ja właśnie mam spore pojęcie do takiej zabawy. Najpierw kilka lat się bawiłem w mechanice i dosyć sporo umiałem, a teraz jestem blacharzem-lakiernikiem. I Bartek ma rację. Jeśli się robi samemu dla siebie to się bardzo dobrze do tego przykładasz gdy wiesz, że będzie musiało u Ciebie to wytrzyma kilkanaście lub nawet więcej lat i można zrobić autko tak żeby wyszło jak z fabryki. Kto się orientuje jakie koszty są sprowadzenia autka z GB??
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-08-2009, 14:30   

Krystian990, ja bym szukał w jp ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 18-08-2009, 15:25   

No to życzę powodzenia wszystkim tym którzy twierdzą że własnoręcznie zdłubią auto i będzie to dokładnie to samo co auto z kierownica po lewej stronie zrobione w fabryce :)
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-08-2009, 15:49   

n3000, dziękuję za życzenia :) - widzę że jesteś obeznany w temacie i przeróbki RHD i LHD dobrze znasz, bo takie wykonujesz na codzień......

W przypadku 3kgt sprawa jest na prawdę prosta - istnieje wersja LHD. W przypadku auta które miałem przyjemność przerobić problemem jest jej brak, więc o wiele więcej pułapek i problemów do rozwiązania, ale uwierz mi - wiele zależy od nakładu czasu/pieniędzy i zwykłej dokładności wykonania pracy.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 18-08-2009, 16:06   

Nie trzeba wykonywać takich przeróbek na co dzień żeby wiedzieć że niosą one ze sobą ingerencję w elementy konstrukcyjne auta (wycinanie otworów w przedniej ściance itp) dla mnie możesz sobie nawet cabrio zrobić sam, ja osobiście nigdy bym nie kupił samochodu w którym ktoś dłubał do tego stopnia że kierownica przeskoczyła z prawej strony na lewą, i powiem to raz jeszcze własnoręczna dłubanina to nigdy nie będzie oryginał z fabryki bez względu na to jakie ktoś ma mniemanie o swoich umiejętnościach :)
Ostatnio zmieniony przez n3000 18-08-2009, 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-08-2009, 16:24   

n3000, poddaję się :)

Wiedz tylko jedno - paradoksalnie buda po solidnej przekładce jest sztywniejsza niż oryginał, nadal trzyma wszystkie fabryczne wymiary i wszystkie elementy wewnętrzne pasują i przez ponad 5000 km przejechane "przekładańcem" nic nie wskazuje na jakiekolwiek problemy, a zawieszenie ma odpowiednio sztywne i doświadczenie torowe również zaliczył :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Miki 3kgt
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2009, 23:00   

..."paradoksalnie,buda po solidnej przekładce jest sztywniejsza niż orginał" :shock: ...
LUDZIE, NIE PRZESADZAJĆIE. . .!
=SŁAWEK,PORÓWNYWANIE SUPRY TWIN TURBO DO MITSUBISHI 3000GT VR-4 RACZEJ NIE MA SENSU(z całym szacunkiem dla VR-4)= SUPRA JEST JEDNYM Z NAJLEPSZYCH(najmniej awaryjnych) SAMOCHODÓW SPORTOWYCH Z TAMTYCH LAT,STĄD TE CENY.
Ostatnio zmieniony przez Miki 3kgt 18-08-2009, 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 18-08-2009, 23:04   

Zgodze sie ze przekladki sie sprawdzaja i jakos to dziala.
Ale jadac swoim VR4 z predkoscia 300km\h po niemieckiej autostradzie wolalbym nie myslec o tym ze w tym egzemplarzy orginalnie kierownica byla po drugiej stronie.
Wole miec pewnosc ze jest tu gdzie fabryka ja zamontowala.
A przekladke mozna sobie zrobic na wlasne ryzyko , albo w bardziej pospolitym aucie gdzie predkosci nie sa takie wielkie.
Ale to tylko moje zdanie i nikt nie musi sie z nim zgodzic
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 19-08-2009, 08:22   

Zgodzę się z Mikim że supra jest bardzo wytrzymałą konstrukcją, mało awaryjną i podatną na modyfikacje ale uważam że fabryczne modele (bez tuningu optycznego) wyglądają beznadziejnie nie wspominając już o konsoli która przypomina kredens babuni :) niemniej jednak w tamtych czasach supra miała dwóch bezpośrednich konkurentów w swojej klasie i był to właśnie 3000GT i Nissan 300ZX auta te miały tą samą pojemność silnika, podobną moc i znajdowały się w tym samym przedziale cenowym.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 19-08-2009, 14:31   

Pomimo że posiadam VR4 zgodzę się z przedmówcą VR4 jest najmniej sportowy z wymienionej trójcy. Przedewszystkim poprzeczne umieszczenie jednostki napędowej jest mało sportowe. Co do przekładek to moje zdanie jest takie że jeśli obok stoi dawca i ktoś wie co robi nie ma sie co obawiać. Natomiast jeśli ktoś chce bazowac na zestawie przekladkowym, braknie mu 1001 jeden pierduł i bedzie to poprostu druciarstwo.
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 19-08-2009, 18:14   

Ale Misiek ma wiele plusów które stawiają go nad konkurencją: 4WD, 4WS. Z tego co czytałem w zakrętach znacznie to poprawia osiągni (niestety osobiście nie miałem jeszcze okazji się o tym przekonać:( ) A co do ustawienia silnika to kiedyś gdzieś widziałem 3kGT z silnikiem ustawionym wzdłużnie. Ale nie pamiętam gdzie widziałem to foto. Wracając do tematu:P Bartek jakiego autko miałeś przerabiane RHD->LHD, gdzie i jakie koszta??
 
 
 
andrzej5 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000 vr4 93r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 26
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-08-2009, 22:19   

http://www.blocket.se/ore...1.htm?ca=22&w=1

ehhhh.... gdybym miał tyle kasy... no i gdyby akcyza nie była tak "zabójcza".

a swoją drogą - powiedzcie czy modele z końca produkcji miały taki spojler??

Krystian, a przejrzyj szwedzkie ogłoszenia na www.blocket.se
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 19-08-2009, 23:11   

Muszę przyznać, że bardzo ładnie prezentuje się ten Misiu ale cena:/ Sama cena którą gościu żąda to ok 60tys zł+ koszt transportu + opłaty to sporo przekracza mój budżet:/ Jeśli by nie było dużych akcyz a wozy z UK to bym był za tym aby sprowadzić z UK i przerobić z RHD na LHD. Andrzej nie chciał byś tyle kasy gdybyś to musiał przypłacić taką ilością nerwów i czasu jaką ja przypłaciłem....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.