 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
LPG - POLECANE INSTALACJE GAZOWE - GAZOWNICY - WARSZTATY |
Autor |
Wiadomość |
Lipa
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 automat sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 301 Skąd: Jantar
|
Wysłany: 20-01-2009, 20:27
|
|
|
To i ja coś skrobnę, jako, że dziś zakładałem gaz do swojego Mitsubishi, zakładałem go w:
"Auto na gaz"
Bolszewo ul Glińskiego 16
www.marol-gaz.pl
Nigdy nie miałem styczności z benzyną, a co dopiero z gazem. Po namowach znajomych udałem się do w/w warsztatu(nawet do Hammera zakładali już gaz).
Pierwsze wrażenie pozytywne, dobrze wyposażony warsztat itp, podchodzę do szefa i mówię mu co i jak. Pan wyjaśnił mi wszystko co i jak, wybrałem najlepszą instalację sekwencyjną za 4500zł(najdrożej w okolicy, jednak jak już mówiłem ponoć mieli być fachowcami).
Umówiłem się na montaż na 7 rano, przyjeżdżam, wszystko punktualnie, wjechałem do warsztatu i ku mojemu zaskoczeniu od razu wzięli się do roboty. Założyli rękawy na nadkola by nie porysować, oraz pokrowiec na siedzenie(żadko widoki w dzisiejszych czasach spotykane), pozatym mechanicy biorą dowód rejestracyjny, Oc każą zabrać i spisać licznik(by jak mówili- "u nas nie ma, że jeździ się niewiadomo gdzie autem klienta"
Wieczorem telefon, że nie zdążą dziś zamontować wszystkiego, cały czas pracują ale nie zdążą, mówię ok to na rano do 12 by było gotowe.(szef mówił, że nie mam się co o auto obawiać, bo będzie garażowane i alarm w warsztacie jest w razie czego). Ja i tak podjechałem zobaczyć jak postępy(godzina 19), naprawdę pracowali przy moim aucie.
Dzisiaj godzina 10.30, telefon"może Pan przyjechać za godzinkę, jesteśmy już na etapie testów". Ok godzina 11.30 zjawiam się, szef podchodzi do mnie, otwieramy bagażnik, tłumaczy mi co i jak wielozawór jak zakręcić itp, następnie przechodzimy do wlewu(chciałem mieć sportowy wlew, taka mała końcówka, tłumaczy mi co i jak), następnie siadam za kierownicę, a gościu tłumaczy mi zasadę działania na gazie, oznaczenie poszczególnych kontrolek itp(te kontrolki mam zamontowane w takim małym schowku po stronie kierowcy w środku), wszystko mi wytłumaczył, przełączanie na benzynę, jak awaryjnie odpalić na gazie(zaznaczył, że tylko awaryjnie to stosować).
Następnie otwiera maskę, a tam nic nie widać, wszystko pochowane, normalnie jakbym nie miał gazu, tłumaczy mi co gdzie jest i PYTA się "czy chce pan zobaczyć wtryskiwacze, jak to wygląda pod tym plastikiem", mówię, że nie, że wczoraj widziałem wieczorem jak montowali), mówił, mi, że komputer schowali w środku, nie chcieli pod maską chować bo nie lubi wilgoci więc schowali wewnątrz pojazdu.
Trochę się rozpisałem, ale naprawdę takiego podejścia do klienta to nie widziałem jeszcze, aha poprosiłem by przestawił temperaturę przełączania na 30 stopni(fabrycznie było 20), mówił, że nie ma sprawy, podjechał z komputerem i przestawił.
Jeszcze na koniec udało mi się stargować 100zł na bak gazu, dostałem jeszcze pierszy przegląd po 1tys km oraz dwa po 15tys w gratisie razem z częściami, i pokrowiec na koło zapasowe. Z wszystkimi dokumentami udałem się do wydziału komunikacji i dostałem wpis do dowodu.
Co do jazdy zrobiłem jakieś 200 km, 70 miasto/30 trasa, i nie odczuwam wogóle, że mam gaz, auto ciągnie od samego dołu do odcięcia, nie szarpie, bajeczka.
SZCZERZE polecam tego instalatora!!! |
|
|
|
 |
MaNiAcMsR
Forumowicz
Auto: MSR
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 41 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 22-01-2009, 22:38
|
|
|
ceny :
instalacje 1 gen (gaźnik) 1300zł
instalacja 2 gen (1 punktowy wtrysk) 1700zł
instalacje 4gen wtryskowe :
- 4 cyl
1. stag 200 2200zł
2. stag 4g 2400zł
3. stag 300 2500zł
- 6 cyl
1. stag 300 od 3200zł do 3500zł (w zalezności od stopnia trudności auta)
- 8 cyl
1. stag 300 0d 4300zł do 4600zł (w zalezności od stopnia trudności auta)
[ Dodano: 22-01-2009, 22:45 ]
Marcino napisał/a: | Obecenie w swojej ofercie posiadamy STAG-300 ( instalacja z oprzyrządowaniem włoskim - reduktor, listwa wtryskowa natomiast elektronika jest polska ) firmy AC z Białegostoku. Wiecej ne temat ten instalacji moze pan przeczytac na stronie www.ac.com.pl. Cena brutto instalacji ( ze zbiornikem w kole zapasowym) to kwota 3700,-. Druga instalacja z pełnym oprzyrzadowaniem włoskim to DREAM firmy OMVL, cena instalacji 4200- lub GIS firmy BIGAS cena instalacji ok. 4600
Co powiecie na taka oferte załozenia gazu do mojego 2.5... to z warsztatu z Gdyni.
Jakies opinie na temat tych instalacji? |
polecam włąsnie ac bigas daruj sobie już kilka wywaliłem z aut i staga wrzuciłem a dream to bez komentarza zostawie mój cennik masz wyżej |
_________________ Mechanika
Montarz LPG |
Ostatnio zmieniony przez MaNiAcMsR 01-02-2009, 10:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dominikg
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 82 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 26-01-2009, 13:17
|
|
|
Kraków Fugazi Auto-gaz. Instalacja BRC Sequent24 z dwuletnia gwarancją bez limitu kilometrów za 2960pln. Przejechałem na niej 6kkm na razie ok. Instalacja szybko i ładnie wykonana, zakonserwowane miejsca montażu, wlew we wlewie paliwa. Polecam.
LINK |
_________________ astro, foto, komp i moto |
|
|
|
 |
dryndek [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2009, 10:58
|
|
|
Witam,jestem z okolic Tarnowa i chciałbym polecić ,,Czakram,, w Tarnowie na ul.Tuchowskiej tam to właśnie zakładałem gaz i zrobiłem już ponad 20 tyś i jest spoko-oczywiście trzeba się duuużo wcześniej umawiać i ta przyjemnośc do mojego lancera 1.6 16V kosztowała 2800zł włoskiej firmy BRC ..pozdrawiam |
|
|
|
 |
skoczbo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi montero sport
Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 30 Skąd: Ruda Slaska
|
Wysłany: 13-02-2009, 00:22
|
|
|
Tychy ul Filaretów 31 GAZMOBIL
p.J.Poterałowicz.
Bardo dobra i miła obsługa, szybki i bezproblemowy montaż pełny profesjonalizm w 100% polecam |
|
|
|
 |
os12
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant EA5W 2,5V6 kombi aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 281 Skąd: Bielsko-Biała/Andrychów
|
Wysłany: 15-02-2009, 08:45
|
|
|
Jesli chodzi o instalacje LPG to w Bielsku-Białej na ul. Jeża jest bdb warsztat Beskid
ale ja sam montowałem swoja instalacje gazową STAG-300 w Tychach w Firmie GAZMOBIL na ulicy Filaretów 31 u Pana Jacka Poterałowicza i gorąco polecam ten warsztat jesli chodzi o instalacje LPG , a tak na marginesie to jego żona Sylwia udziela rad co do LPG na naszym forum
http://www.tuning.home.pl/gazmobil/kontakt.html |
|
|
|
 |
mt60
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Wodzisław Śl.
|
Wysłany: 21-03-2009, 09:32
|
|
|
Witam! Jako że polecamy tutaj dobre zakłady ,ja dorzucam : Seno -Gaz w Pstrąznej niedaleko Wodzisławia Śl./ Rybnik Pan A Nowok tel.32-4300360 .Zakładałem BRC rewelacja do Punta II, teraz właśnie jadę z MMS na stagu 300 który pali 14 l gazu przy silniku 1,3i nikt nie wie dlaczego.Solidność i rzetelność godna polecenia. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 21-04-2009, 15:49
|
|
|
A czy ktoś był u tego słynnego na forach LPG użytkownika NkośWariat? Podobno zna się na rzeczy. Jedyne co znalazłem to numer tel. do niego a jakiś adres warsztatu ktoś posiada? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
os12
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant EA5W 2,5V6 kombi aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 281 Skąd: Bielsko-Biała/Andrychów
|
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 22-04-2009, 12:45
|
|
|
Tak się jeszcze zastanawiam bo inni ogłaszaja się ze swoimi warsztatmi itp. a on nie. Czy wychodzi na to że jako tako nie prowadzi takiego warsztatu?
[ Dodano: 22-04-2009, 13:07 ]
A czy ktoś słyszał jeszcze o MIGAZ-S? Też podobno dobrzy? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
ensulent
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 58 Skąd: Ozorków
|
Wysłany: 12-05-2009, 06:27
|
|
|
u stefanowskiego w lodzi zaproponowali mi sekwencje stag 4 wtryski valteka reduktor LandiRenzo za 2800 zl(ze zbiornikiem w kolo) + hamownia czy to oplacalny interes ?? |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 13-05-2009, 09:00
|
|
|
Ja tam w gazie jeszcze zielony jestem ale valteka raczej bym nie bral. Glosne, szybko padaja i ponoc ciezko miec stabilne wolne obroty. |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 13-05-2009, 09:44
|
|
|
brodzky napisał/a: | i ponoc ciezko miec stabilne wolne obroty. |
rozkalibrowuja sie dosc czesto. Jak ktos ma sprzet do regulacji-to czemu nie. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-05-2009, 10:04
|
|
|
brodzky napisał/a: | Ja tam w gazie jeszcze zielony jestem ale valteka raczej bym nie bral. Glosne, szybko padaja i ponoc ciezko miec stabilne wolne obroty. |
Ja mam 50kkm na czerwonych valtecach, do tej pory miałem tylko jeden przegląd. Galant smiga az miło, mam zamiar sie wybrać na kolejny przeglad. Sama regenracja wtrysków jest mało kosztowna, zobaczymu co powiedza.
Co do wolnych obrotów jest ok, około 650 rpm równo trzyma, moze poza deliktnym drżeniem od czasu do czasu jak by zapłon wypadał, ale widze za taka przypadłość ma nie tylko moj silnik i nie tylko na LPG.
pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 13-05-2009, 14:19
|
|
|
ja polecam taki setup:
Stag 300
wtryskiwacze :magic jet lub matrix(jesli ktos ma taka fanaberie)
reduktor: scorpion
jakis dobry filtr fazy lotnej
tani i niezawodny
Stag przewaznie idzie z reduktorem tomasetto alaska(ktory mimo ograniczenia co do mocy auta jest czesto zakladany do za mocnych na ten reduktor aut) i wtryskiwaczami valtec
wiem ze znajda sie za chwile milosnicy takich gratow ja jednak dla swietego spokoju radze dolozyc pare stowek i zainwestowac w cos pewniejszego... ale jak to mowia : choice is yours
Gaziarz ponoc dobry ale przeze mnie nie sprawdzony, robil instalke kilku moim znajomym
Sebastian ze Zbrosławic, okolice Gliwic i Tarnowskich Gór 663082622 |
_________________ too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz |
|
|
|
 |
|
|