 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: mkm 08-12-2009, 22:10 |
Mitsubishi Lancer z USA |
Autor |
Wiadomość |
jmflamingo
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 3 Skąd: BIALYSTOK
|
Wysłany: 02-12-2009, 16:19
|
|
|
moze ktos mi sprawdzic vin 4T1BE46K07U642680 BYLBYM BARDZO WDZIECZNY |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-12-2009, 17:51
|
|
|
ECLIPS napisał/a: | ale jestes uparty
ale jezeli wzywasz mnie do tablicy to ci odpowiem
piszesz ze 4B10 =4B11 -twoje zdanie
4B11=4B11T- wiadomo ze literka T to turbo ale osprzet silnika to inna sprawa i turbo przy silniku nie zmienia jego klasyfikacji-moje zdanie |
ale Ty jestes znacznie bardziej uparty niz my wszyscy razem wzieci
piszemy Ci tylko ze
4B10 jest technologicznie i cenowo zblizonym silnikiem do 4B11
a 4B11 jest jak sadze wart maks polowe tego co 4B11T i roznica nie jest to tylko wartosc samej t-sprezarki
ECLIPS napisał/a: | ad.ceny
roznica cen miedzy 1,5 a 1,8 wynosi 5000zł |
Nawet polskich cen nie potrafisz porownac
1,5 Inform nie ma systemow kontroli trakcji itp.
wiec porownaj wersje Invite
roznica 3tys (do tego w 1,8 jest tempomat)
Co do cen w Rosji... cena w tabelce jest "cena od"
Srednia roznica cen tych samych wersji z silnikami 1,8 i 2,0 u naszych wschodnich braciszkow wynosi 60k rubli czyli jak piszesz mniej wiecej 6tys PLN (nieco mniej)
ECLIPS napisał/a: | gigant87 napisał/a:
Panowie,
każdy z Was ma swoje zdanie i nie przekonujcie do niego innych ludzi. Wytykanie błędów i szukanie dziury w całym nie ma sensu.
Uważam, że dalsza dyskusja na ten temat będzie zbędna. Zapraszam do zakończenia tematu.
Gdy już ucichnie, posprzątam temat z niepotrzebnych postów.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
świete słowa
z mojej strony prosiłbym o zamkniecie nic nie wnoszacej dyskusji |
Swiete slowa... ale prosze o nie ciecie tematu gdyz wg mnie moze to sluzyc za wzor jak nie dac sie przekonac nawet kilku osobom i kilkunastu argumentom...
zarzucajac przy tym bledy i niekompetencje wszystkim tylko nie sobie...
Jedynak czy co?
EOT |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
ECLIPS [Usunięty]
|
Wysłany: 03-12-2009, 09:54
|
|
|
z mojej strony temat zamkniety
jak ktos chce wymyslac inne bzdety prosze bardzo,wolnosc słowa
[ Dodano: 03-12-2009, 09:00 ]
jmflamingo napisał/a: | moze ktos mi sprawdzic vin 4T1BE46K07U642680 BYLBYM BARDZO WDZIECZNY |
auto uszkodzone prawa strona (przetarte na calej dlugosci boku) i przedni lewy blotnik,poduszki cale
jak interesuje dalej to fotki uszkodzen wysle na emaila |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-12-2009, 20:38
|
|
|
Silniki w nowym Lancerze pochodzą z rodziny 4B1. To są takie same silniki pod względem konstrukcyjnym Jedyna różnica jest taka że 4B12 ma wałki wyrównoważające(zamontowane w misce olejowej razem z pompą oleju)
Silnik 4B11 Turbo różni się od wolnossącego 4B1 wszystkim, także blokiem silnika.
Proponuję zakończyc kłótnię. |
_________________
 |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-12-2009, 22:19
|
|
|
tomekrvf, dzieki za uszczegolowienie, moze slowa specjalisty dotra
choc ja juz widze argument ze:
"no tak sam piszesz ze 4B11 Turbo rozni sie wszystkim ale od 4B1, a to przeciez roznica czy 4B11 czy 4B1 bo przeciez nikt symboli tak nie zmienia dla samej zabawy...
a poza tym sam sobie przeczysz skoro piszesz ze sa to takie same silniki z rodizny 4B1 a pozniej wspominasz ze jest roznica w 4B12, to sa takie sam czy nie sa... poza tym jak maja byc takie same jak jeden ma 1,8 a drugi 2,0... " itd. itp.
juz mi brakuje tych argumentow ECLIPSa
ECLIPS napisał/a: | jak ktos chce wymyslac inne bzdety prosze bardzo,wolnosc słowa |
ale chwala mu za to, ze wreszcie oddal nam pierwszenstwo w wymyslania bzdetow, bo do tej pory mial praktycznie monopol |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
ECLIPS [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2009, 19:05
|
|
|
Cytat: | gzesiolek napisał/a: | tomekrvf, dzieki za uszczegolowienie, moze slowa specjalisty dotra
choc ja juz widze argument ze:
"no tak sam piszesz ze 4B11 Turbo rozni sie wszystkim ale od 4B1, a to przeciez roznica czy 4B11 czy 4B1 bo przeciez nikt symboli tak nie zmienia dla samej zabawy...
a poza tym sam sobie przeczysz skoro piszesz ze sa to takie same silniki z rodizny 4B1 a pozniej wspominasz ze jest roznica w 4B12, to sa takie sam czy nie sa... poza tym jak maja byc takie same jak jeden ma 1,8 a drugi 2,0... " itd. itp.
juz mi brakuje tych argumentow ECLIPSa |
piszesz do mnie czy do tomekrvf bo twój zamyzł ciężko zrozumiec
Cytat: | ECLIPS napisał/a: | jak ktos chce wymyslac inne bzdety prosze bardzo,wolnosc słowa |
ale chwala mu za to, ze wreszcie oddal nam pierwszenstwo w wymyslania bzdetow, bo do tej pory mial praktycznie monopol |
|
postawie ci piwo albo i dwa jak znajdziesz w moich odpowiedziach cos co ja wymysliłem |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-12-2009, 19:44
|
|
|
Tak na szybko na temat silnika gdzie wymysliles teze, ze silnik z GTS jest cenowo zblizony do silnika z RA
ECLIPS napisał/a: | technologicznie to jest bliżej wersji ralliart |
ECLIPS napisał/a: | ale takze 2,0 jest odpowiednikiem 2,0 wersji RI... i takie jest moje zdanie ze ten silnik 2,0 miveca jest bliższy 2,0 miveca RI... |
ECLIPS napisał/a: | 4B11=4B11T- wiadomo ze literka T to turbo ale osprzet silnika to inna sprawa i turbo przy silniku nie zmienia jego klasyfikacji-moje zdanie |
Jak widze sam podkreslasz ze to Twoje zdanie, a nie fakt wynikajacy ze specyfikacji czy cennika... czyli jest to Twoj pomysl...
ECLIPS napisał/a: | roznica cen miedzy 1,5 a 1,8 wynosi 5000zł |
Tutaj rozumiem pomylke... Skad mogles wiedziec, ze 1,8 Inform to odpowiednik 1,5 Inform+system ASC a nie goly 1,5 Inform...
No ale jednak Twoj wymysl
ECLIPS napisał/a: | przyjmuje 10tys za silnik |
Tutaj nie zaprzeczysz ze wymysliles ta roznice nie znajac zupelnie podstaw wyceny, a dopiero pozniej dobierales pod nia argumenty...
Slowo "przyjmuje" oznacza ni mniej ni wiecej, ze kierujac sie logika wymyslilem taka wartosc...
Ja przyjmuje, ze jak pisales, ze to Twoje zdanie i ze Ty przyjmujesz, tzn. ze sam to wymysliles a nie podpowiadal Ci ktos trzeci...
Wiec kiedy ugadujemy sie na to piwo
Jak kupujesz dwa to jedno dla krzycha jedno dla Jacy, a ja juz sam sobie trzecie kupie i nawet Tobie jedno postawie... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
fargo
Mitsumaniak

Auto: 2.0 GTS '08 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 347 Skąd: KrakówNH
|
Wysłany: 05-12-2009, 19:54
|
|
|
Jak będzie jedno i dla mnie do przyjadę chętnie i na żywo będziecie porównywać GTSa made in usa |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-12-2009, 22:18
|
|
|
fargo, chyba 13ego jest termin spotu mitsumaniakow w Krakowie, wiec jak dla mnie mozemy sie w trzech (z Jaca jeszcze) wybrac i jakies piwo bezalkoholwe wypic i wersje poporownywac...
Do porownywania jeszcze przydalby sie jakis lokalny kierownik Instyle Navi 1,8
no ale jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
ECLIPS [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:08
|
|
|
ponieważ moja teza ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem sie sprawdza to ci odpowiem na twoje zarzuty
Cytat: | Tak na szybko na temat silnika gdzie wymysliles teze, ze silnik z GTS jest cenowo zblizony do silnika z RA |
nigdzie tak nie napisałem ze cenowo sa podobne
Cytat: | technologicznie to jest bliżej wersji ralliart a róznica miedzy wersja 1,8 i+navi a ralliartem to 30 tys zł |
i dlatego przyjołem doplate za silnik 10tys. miedzy 1,8 a 2,0, zauwaz albo sobie dodaj,odekmij ze roznica miedzy RA... a GTS zostaje 20 tys zł wiec nie pisz ze porównuje
ECLIPS napisał/a: | technologicznie to jest bliżej wersji ralliart |
ECLIPS napisał/a: | ale takze 2,0 jest odpowiednikiem 2,0 wersji RI... i takie jest moje zdanie ze ten silnik 2,0 miveca jest bliższy 2,0 miveca RI... |
jak masz zamiar cytowac to przedstaw cały tekst a nie jak polityk tylko wyrwany z kontekstu
Cytat: | pisales ze 1,8 to odpowiednik 2,0 owszem jest,ale takze 2,0 jest odpowiednikiem 2,0 wersji RI... i takie jest moje zdanie ze ten silnik 2,0 miveca jest bliższy 2,0 miveca RI...
piszesz ze
Cytat:
dla mnie podobienstwo ogranicza sie do pojemnosci... technologicznie to MIVEC wolnossacy tej samej generacji co 1,8, a w RA turbodoladowany...
wiec tobie odpisałem 1800cm to nie 2000cm ,wersja o której piszemy ta z ogloszenia ma 2000cm i pojemnosc jest taka jak w wersji 2000 RI.....
wiec zarzucanie komus braku czytania ze zrozumieniem raczej tyczy sie ciebie |
zauwaz ze kazdy kto pisze o porównywaniu silników 1,8 2,0 2,0RA... pisze co innego
Cytat: | ECLIPS napisał/a: | 4B11=4B11T- wiadomo ze literka T to turbo ale osprzet silnika to inna sprawa i turbo przy silniku nie zmienia jego klasyfikacji-moje zdanie |
Jak widze sam podkreslasz ze to Twoje zdanie, a nie fakt wynikajacy ze specyfikacji czy cennika... czyli jest to Twoj pomysl... |
tutaj nie wiem o co tobie chodzi
Cytat: | ECLIPS napisał/a: | roznica cen miedzy 1,5 a 1,8 wynosi 5000zł |
Tutaj rozumiem pomylke... Skad mogles wiedziec, ze 1,8 Inform to odpowiednik 1,5 Inform+system ASC a nie goly 1,5 Inform...
No ale jednak Twoj wymysl
|
nie tyle wymysł a porównanie 2 najtanszych modeli,przyznaje nie wiedziałem ze ten to odpowiednik tego ,ale róznica zostaje i tak 3,3 tys
Cytat: | ECLIPS napisał/a: | przyjmuje 10tys za silnik |
Tutaj nie zaprzeczysz ze wymysliles ta roznice nie znajac zupelnie podstaw wyceny, a dopiero pozniej dobierales pod nia argumenty...
Slowo "przyjmuje" oznacza ni mniej ni wiecej, ze kierujac sie logika wymyslilem taka wartosc...
Ja przyjmuje, ze jak pisales, ze to Twoje zdanie i ze Ty przyjmujesz, tzn. ze sam to wymysliles a nie podpowiadal Ci ktos trzeci... |
nigdzie nie napisalem ze różnnica cenowa miedzy 1,8 a 2,0 "TO" 10 tys
napisałem cytuje:
róznica miedzy wersja 1,8 i+navi a ralliartem to 30 tys zł
wiadomo nie jest to róznica samego silnika ale tak Cytat: | ogólnie przyjmuje 10tys za silnik |
znalazłem nawet porównanie tak jak chciał jaca71,z których roznica miedzy 2 najtanszymi modelami z silnikiem 1,8 a 2,0 wynosi około 9,0 tys
Cytat: | roznica cen miedzy 1,8 a 2,0 wg.cen w rosji wynosi 89250rubli x0,10=8925zł
Mitsubishi Lancer X 1.8 774,333 р.
Mitsubishi Lancer X 2.0 863,583 р.
ceny w Rosji |
kwintesencją naszej całej rozmowy było moje pytanie
Cytat: | czy ktos potwierdzi ze cena takiego modelu wacha sie w granicach 100tys w góre??? |
ja dalej twierdze ze tak ,niech nawet różnica cenowa miedzy silnikami 1,8 a 2,0 bedzie wynosiła tylko 3,3 tys to za taki model z takim wyposazeniem jak ten przedstawiony w ogłoszeniu cena waha sie granicach 100tys
Cytat: | Wiec kiedy ugadujemy sie na to piwo
Jak kupujesz dwa to jedno dla krzycha jedno dla Jacy, a ja juz sam sobie trzecie kupie i nawet Tobie jedno postawie... ;
|
bede pamietał o was i na pewno postawie jak sie spotkamy
jeszcze mam 1 pytanie do mądrych bo nie moge tego rozgryżć
napisał jaca71
Cytat: | Ale RalliArt w USA i w Polsce to jest ten sam samochód |
czym takie same wersje miedzy usa a europa sie róznia bo myslałem ze firma RA... robi takie same wersje na oba rynki |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:13
|
|
|
ECLIPS napisał/a: |
Cytat: | Ale RalliArt w USA i w Polsce to jest ten sam samochód |
czym takie same wersje miedzy usa a europa sie róznia bo myslałem ze firma RA... robi takie same wersje na oba rynki |
Pozaginałeś mnie teraz. Czytam 10 razy i dalej nie rozumiem. Takim zdaniem to myślę zawstydzisz nawet dynomena.
A na piwko się umówię tylko jest problem nie mam kierowcy więc wchodzi w grę nocleg? |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:39
|
|
|
Jako moderator tego działu informuję że jutro wątek będzie posprzątany.
Wątek będzie się kończył od postawionego pytania w poście
ECLIPS napisał/a: | ten lancer był chyba raz bity i to te zdjecia które sa w załacznikach,ja nie sprzedaje ani nie mam zamiaru kupic ale nie jest zły,uszkodzenie nie mocne,wyposazenie bogate ,ładnie wyglada
moim zdaniem warty ogladniecia z bliska a nie gdybania i pisania domysłów no i targowania sie bo przy takiej cenie zakupu powinien byc duzo tanszy
czy ktos potwierdzi ze cena takiego modelu wacha sie w granicach 100tys w góre??? |
I odpowiem na to pytanie ja.
Samochód z ogłoszenia http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10435142 to prawie to samo co dostępny w Polsce Instyle Navi+CVT.Cena nowego samochodu w Polsce to 90 kPLN.
Poniżej różnice:
-inna pojemność silnika 1.8 vs 2.0 -
-bogatszy o spoiler i szyberdach - da się bez tego żyć
-nie ma skórzanej tapicerki
-nie ma ksenonów i AFS - a to już całkiem przydatne
Oczywiście cały czas pamiętamy że samochód jest z USA - inne navi, radio itp
Jeszcze raz proszę o zakończenie kłótni |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-12-2009, 23:47
|
|
|
Wyjaśnisz???
tomekrvf napisał/a: | Oczywiście cały czas pamiętamy że samochód jest z USA - inne navi, radio itp |
Oraz światła
tomekrvf napisał/a: | Jeszcze raz proszę o zakończenie kłótni |
Od razu kłótnia - kulturalna rozmowa. |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-12-2009, 00:02
|
|
|
ECLIPS napisał/a: | ponieważ moja teza ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem sie sprawdza to ci odpowiem na twoje zarzuty |
Pozwolisz ze tym razem przemilcze, niech inni ocenia kto ma wieksze z tym problemy...
Co do moich slow to caly moj tamten post odnosil sie do tego zdania:
ECLIPS napisał/a: | postawie ci piwo albo i dwa jak znajdziesz w moich odpowiedziach cos co ja wymysliłem |
z zacytowalem Ci jakie zdania sa Twoim pomyslem...
ECLIPS napisał/a: | nigdzie tak nie napisałem ze cenowo sa podobne |
To wytlumacz mi po co sie powolales na RA? Ja nigdy nie pomyslalbym o zwiazku... a Ty wyskoczyles z roznicami w cenach w stosunku do RA, tak jakby dalo sie w jakikolwiek sposob okreslic ile kosztuje silnik A na podstawie tego ile kosztuje samochod z silnikiem B...
ECLIPS napisał/a: | nigdzie nie napisalem ze różnnica cenowa miedzy 1,8 a 2,0 "TO" 10 tys |
Ty tylko napisales ze "TO" przyjales...
ECLIPS napisał/a: | znalazłem nawet porównanie tak jak chciał jaca71,z których roznica miedzy 2 najtanszymi modelami z silnikiem 1,8 a 2,0 wynosi około 9,0 tys |
Jak juz Jaca Ci pokazal najtanszy 1,8 nie jest rowny najtanszemu 2,0... wiec powolanie na ta roznice jest po prostu manipulacja... zwlaszcza iz czlowiek nie znajacy cyrylicy nie odczyta w tabelce na ktora sie powolales slow "cena od"... co nie znaczy iz nie ma roznicy w cenie, bo wchodzac glebiej w ceny na rynku rosyjskim dla rownych modeli roznica miedzy silnikami wynosila od 40 do 80tys rubli (dla takiej samej wersji)
Dlatego jak juz napisalem wczesniej roznica wynosi srednio ok 6k PLN (przyjalem ta srednia)
ECLIPS napisał/a: | kwintesencją naszej całej rozmowy było moje pytanie
czy ktos potwierdzi ze cena takiego modelu wacha sie w granicach 100tys w góre???
ja dalej twierdze ze tak ,niech nawet różnica cenowa miedzy silnikami 1,8 a 2,0 bedzie wynosiła tylko 3,3 tys to za taki model z takim wyposazeniem jak ten przedstawiony w ogłoszeniu cena waha sie granicach 100tys |
Jakbys nie zauwazyl w zacietrzewieniu, lub nie przeczytal (ze zrozumieniem):
gzesiolek napisał/a: | Zeby nie bylo ze sam ide niepotrzebnie w zaparte to tak jak wspomnialem wczesniej uwazam ze auto z aukcji tu przedstawionej w tej wersji wyposazenia z silnikiem 1,8 ale nowka funkiel i z wszystkim przystosowanym do naszych drog kosztuje ok. 100tys brutto... i jak powyzsze auto by bylo dokaldnym odpowiednikiem tego i nie trzeba by bylo do niego nic dokladac to jego cena byla by atrakcyjna... |
Czyli przyznalem Ci, ze auto takie nowe, europejskie, z tym wyposazeniem, nawet z silnikiem 1,8 jest warte ok 100tys brutto...
Nie zgadzalem sie tylko z tym ze negowales nasze zdanie o tym, ze jest mniejsza roznica miedzy 1,8 a 2,0 z US, niz roznica miedzy 2,0 a 2,0T z RA i tylko ta kwestia wymaga wyjasnienia wzgledem chetnych na kupno GTSa...
ECLIPS napisał/a: | bede pamietał o was i na pewno postawie jak sie spotkamy |
Dobre piwko jest dobre na wszystko
ECLIPS napisał/a: | jeszcze mam 1 pytanie do mądrych bo nie moge tego rozgryżć
jaca71 napisał/a: |
Ale RalliArt w USA i w Polsce to jest ten sam samochód
|
czym takie same wersje miedzy usa a europa sie róznia bo myslałem ze firma RA... robi takie same wersje na oba rynki |
Za przesadnie madrego sie nie uwazam, ale zacytowane zdanie Jacy jest twierdzace... czyli jak rozumiem RA w danym modelu jest identyczne w EUR i US... i tak uwazacie zarowno Ty jak i Jaca...
A ze caly watek zagmatwany to juz inna sprawa
EDIT:
Jaka klotnia? My sobie tu dyskutujemy i sie nico gubimy w tej dyskusji... ale klocic? gdzie tam... predzej sie na piwo umowimy
No to zdrowie |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
Demonic
Mitsumaniak

Auto: Biały
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 39 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 06-12-2009, 08:16
|
|
|
krzychu napisał/a: | AFS
Wyjaśnisz??? |
Doświetlanie zakrętów. |
|
|
|
 |
|
|