??O filtrach |
Autor |
Wiadomość |
piomic
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 737 Skąd: wiesz, że ja to ja?
|
Wysłany: 25-04-2009, 22:28
|
|
|
Oglądałem kilka razy samochody z ogłoszenia - zawsze było "stan dobry". |
|
|
|
 |
Radassss
Forumowicz

Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 571 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25-04-2009, 22:41
|
|
|
krzychu napisał/a: | Piszę w tamtym wątku autor że był fabryczny w dobrym stanie jeśli dobry stan to nie jest 15 tys przebiegu to pomiar w jakimś stopniu wiarygodny. |
15 to juz filtr do wymiany jest, no oko moze i dobrze wyglada, ale filtr powietrza co max 20 tys powinno sie wymieniac, a najlepiej razem z olejem...
a tak dla informacji pylkowy obowiazkowo raz w roku najlepiej przed wiosna to tak na marginesie, no chyba ze ktos lubi si truc to juz nie wnikam |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-04-2009, 22:52
|
|
|
No to piszę wyżej że jeśli dobry stan to nie jest 15 tys (tylko jakiś mało używany) to jest ok. |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-04-2009, 08:46
|
|
|
Radassss napisał/a: | a tak dla informacji pylkowy obowiazkowo raz w roku najlepiej przed wiosna |
Stara szkoła mówi że najlepiej po lecia a przed jesienią A dlaczego?
1. W zimie się nie kurzy - najbardziej w lecie.
2. Jesień, zima to okresy największej wilgotności - brak przewiewu to zaparowane szyby mimo klimy.
Co do 2-4KM, hmm... Ciężko się wypowiadać, ale różnica raczej nie do wychwycenia to raptem 2-4% czyli efekt bardziej w głowie i na papierze. Z tym że największy zysk był tam gdzie normalnie brakowało trochę powera i silnik zadyszki dostawał. Kumpel miał kiedyś program z v-techa w corsie 1,4, który poprawiał przebieg momentu na dole. Ja różnicy nie widziałem on znając samochód twierdziła że jest ogromna na plus. Tyle że mu po ~2000km tyle błędów do kompa nastukało że odpalić nie mógł. Wrócił do seryjnego... |
|
|
|
 |
Radassss
Forumowicz

Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 571 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26-04-2009, 15:33
|
|
|
tak ale inna mowi z tych samych powodow przed wiosna... zeby sie nie zapchal szybko pylkami
i masz racje ze zapchany filtr to odrazu zaparowane szyby
ale najlepiej jest sprawdzac jego stan co pol roku...
a dlaczego wiosna...
bo wlasnie duzo pylkow jest wtedy, szczegolnie dla alergikow wazne
najczesciej wtedy sie robi przeglad klimy
w zime sie klimy nie uzywa (wiekszosc z nas zapomina o tym) i czesto zagrzybia sie uklad wentylacyjny
warto przy wymianie filtra prysnac srodkiem grzybobojczym do czyszczenia klimy...
koszt spokojnie do 20 mozna cos takiego kupic i odrazu czuc roznice nozdrzami |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 26-04-2009, 15:42
|
|
|
ja jestem zdania jak jack. Grzyby w zimie to mogą właśnie powstać jeśli całą wiosnę, lato i jesień wychwytywał świństwa w zimie dostanie wilgoci to zacznie chodzić zaraz. A tak to na zimę mamy świeży nie ma się co grzybic.
A całą zimę używamy go prawie nowego. Tak to cała zimę będzie uwalony.
Tak samo filtr powietrza (silnika) moim zdaniem powinno się zmienić na zimę bo cała zimę będzie czysty.
Krzychu |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-04-2009, 15:44
|
|
|
Radassss napisał/a: | tak ale inna mowi z tych samych powodow przed wiosna... zeby sie nie zapchal szybko pylkami |
Czyli przytakujesz mi Wymiana jesienią bo po wiośnie i lecie filtr jest tak zapruty że nie daje rady powietrze przez niego przechodzić? Po zimie masz filtr czysty i przez wiosnę i lato się dopcha i jesienią wymieniasz Nie dam się przekonać i co mi zrobisz? |
|
|
|
 |
Radassss
Forumowicz

Auto: Lancer 08 1.8 invite,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 571 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26-04-2009, 15:57
|
|
|
ale ja cie nie mam zamiaru przekonywac... mam w d... kiedy wymienisz nie moj problem... ja wiem swoje ty swoje generalnie wazne zeby raz w roku... a filtr pylkowy nie lapie tylko pylkow np. jest rowniez w stanie przefiltrowac niektore zwiazki ze spalin ktorych najwieksza koncentracja jest stojac w korkach...
ja uwazam ze lepiej na wiosne miec czysty filtr, ty ze na zime i nie ma o czym dyskutowac, dodam tylko ze samochody z klimom uzywam od 93 roku (wtedy jeszcze nie jako kierowca) wiec troche praktyki juz mam (nie wspominajac juz o certufikatach, ale to tak na marginesie ), kazdy zrobi jak bedzie chcial, sa rozne szkoly wazne zeby go raz w roku wymienic |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 26-04-2009, 20:31
|
|
|
Hejka
Czy ktos a was rzucal juz okiem na na te artykułu co wrzucilem pare postow czesniej??????
Apropo K&N
[ Dodano: 28-04-2009, 21:20 ]
dzis bylem w ASO Dania wstawic wybita szybe i przy okazji pogadalem z 3 mechanikami dla pewnosci apropo K&N (wkladka) i pytalem o zanieczyszczenia:
powiedzilei ze juz rozberali cywilne silniki z K&N i niema strachu, parosezonowce wygladaly normalnie i zapewnaili ze moze byc w srodku.
Dzis znajomy zrobil runndke ze mna swoim GT-R ( 545HP ) BOZE, tam odczulem roznice( wieksza niz te 2HP po K&N
JUZ SOBIE PRZYZELEM ZE JAK BEDE MILIONEREM TO |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
|