Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt Kawu
Autor Wiadomość
Pafab 
Forumowicz


Auto: Volvo 940 2,3 Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 55
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 08-02-2012, 17:05   

Dzięki Derpin, :)
_________________
98' Volvo 940 2,3 Turbo + LPG
80' Audi 80 1,6 + LPG I gen. --> zezłomowany
99' Mitsubishi Colt 1,3 12v + LPG BRC Sequent -->sprzedany :(
60' Junak M10 + wózek --> śmiga :)
57' Mińsk M1M 125ccm --> na chodzie
01' Renault Clio II 1,5dci --> furka żony
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 09-02-2012, 11:18   

Pafab napisał/a:
A możesz rozwinąć ??


Chodziło m.in. o zrobienie dobrego odpowietrzenia "odmy" i jej podgrzewanie.
Miało to zapobiegać zamarzaniu.

Kawu napisał/a:
Narazie musi stać, bo nie będę grzebał przy -13 i padającym śniegu


Ale nie wytrzymałem i tak zaczałem grzebać jak spadła temp. do -7.
Świece przeczyszcone-były ok.
Kopułka sprawdzona - ok, nie było wilgoci.



Na zaciąg auto zaskoczyło z czkawką.

Po podgrzaniu odpuściło i auto już 3 dzień znowu pali z półobrotu.

Wychodzi na to, że przy minus 2x °C zamarzło paliwo.
Sprawdziłem i ostatnie tankowanie w grudniu było w stacji no name - o której już ktoś mi wspominał że mają chrzczone paliwo.
Pamiętam, że na Orlenie była kolejka i zalałem obok.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Pafab 
Forumowicz


Auto: Volvo 940 2,3 Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 55
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 09-02-2012, 22:23   

Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała :D dobrze widzę?
Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku.
Ja to bym dla spokojności filterek paliwny zmienił.
_________________
98' Volvo 940 2,3 Turbo + LPG
80' Audi 80 1,6 + LPG I gen. --> zezłomowany
99' Mitsubishi Colt 1,3 12v + LPG BRC Sequent -->sprzedany :(
60' Junak M10 + wózek --> śmiga :)
57' Mińsk M1M 125ccm --> na chodzie
01' Renault Clio II 1,5dci --> furka żony
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 09-02-2012, 22:35   

KaWu wlej na pełny bak 100 ml denaturatu - nie będziesz mial problemu z zamrozonym paliwem.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 09-02-2012, 22:37   

Pafab napisał/a:
Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała


Elektroda ma sie dobrze. A zardzewiala jest w tym miejscu gdzie w gniezdzie moze zebrac sie woda i stac. Jest to ponizej fajki przewodu WN, i swieca z jednej strony tak ma.
Wychodzi malo jezdzenia autem :D

Pafab napisał/a:
Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku.

narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 09-02-2012, 23:17   

KaWu napisał/a:
narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje.

to sie nazywa samochód małolitrażowy...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 24-05-2012, 08:14   

Trzeba coś wpisać bo temat już na piątej stronie 8)

Colt nadal mało jeździ. Aktualny przebieg na wczoraj to: 149250 km.
Od lutego były 2 myjnie i jedno woskowanie. Od marca jeździ już na letnim ogumieniu.

Dzisiaj akurat mija równo 2 lata i 5 miesięcy jak jest z nami.
Przez ten czas zrobiliśmy nim 6793 km :mrgreen:

Wczoraj wziąłem go żeby rozruszać (ma teraz czerwony lakier z zieloną trawą :) bo trawniki kosili na osiedlu) i okazało się, że niestety klima nie chłodzi :(

Wiatrak działa i załącza się sprężarka a z nawiewów leci powietrze o temperaturze zewnętrznej lub większe-zależy gdzie ustawię pokrętło tempertury.

Możliwe, że skończył się czynnik, ale wydaje mi się, że przy braku czynnika nie powinna się sprężarka załączać.

Jakieś sugestie :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 24-05-2012, 09:04   

Być może jest minimum czynnika, pozwalające na załączenie sprężarki, ale nie nabija większego ciśnienia. Z tego co pamiętam, przy średnio zużytej sprężarce (np moja) ciśnienie dochodzi do min 12bar... więc sprężarka też ma trochę roboty, ale musi mieć co sprężać :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 24-05-2012, 10:59   

areksz121, obyś mial rację. Przekonamy się gdzieś za tydzień po wypłacie.

Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-05-2012, 12:38   

Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi :mrgreen:
Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 24-05-2012, 14:24   

Marcin-Krak napisał/a:
Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi


Przy takich przebiegach jak nasze to stacje CPN chyba by zbankrutowały :)

Marcin-Krak napisał/a:
Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem


Na pewno wyjdzie to na zdrowie.
W poniedziałek właśnie też zamontowałem nową manetkę przednich przerzutek bo stara (Deore LX) już swoje wyjeździla i sprężyny popękały z miesiąc temu.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-05-2012, 23:16   

KaWu napisał/a:
Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji


Połaczenia wyglądają na szczelne. Byłem także dziś w serwisie klimatyzacji.
Ściągnięto mi czynnik, podobno zeszło tylko 30 :!: :?:
Następnie próżnia i dobicie czynnika w ilości 560.

Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło.
Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar :shock:

Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował.
Pewnie nie puszcza ciśnienia dalej.

Dlatego kazałem odessać czynnik i po założeniu nowego osuszacza zobaczymy czy to dobry trop.
Może we wtorek się już wyjaśni.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-05-2012, 23:28   

KaWu napisał/a:
Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło.
Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar

Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował.


wentylator pracuje ? , skraplacz robi cie ciepły ?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 26-05-2012, 23:43   

deejay napisał/a:
wentylator pracuje ?


Tak oczywiście.

deejay napisał/a:
skraplacz robi cie ciepły ?


Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem :oops:
Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ...
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-05-2012, 23:57   

KaWu napisał/a:
Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem
Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ...


Sprawdz wszystkie rurki klimy czy nie sa przypadkiem gdzies zagięte itp. .
Wzrost cis. w ukladzie świadczy o zatkaniu któregoś z wezy , zapchanym skraplaczu ( owady itp. ) lub uszkodzeniu zaworu rozprężnego .

Najważniejsze to jakie były i sa cisnienia na manometrach , pamietasz ?

Krzysiu tu ci podsylam lekturę do przeczytania :wink:

http://www.warsztat.pl/pl...-klimatyzacji/0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.