 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Colt Kawu |
Autor |
Wiadomość |
Pafab
Forumowicz

Auto: Volvo 940 2,3 Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 55 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 08-02-2012, 17:05
|
|
|
Dzięki Derpin, |
_________________ 98' Volvo 940 2,3 Turbo + LPG
80' Audi 80 1,6 + LPG I gen. --> zezłomowany
99' Mitsubishi Colt 1,3 12v + LPG BRC Sequent -->sprzedany
60' Junak M10 + wózek --> śmiga
57' Mińsk M1M 125ccm --> na chodzie
01' Renault Clio II 1,5dci --> furka żony |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 09-02-2012, 11:18
|
|
|
Pafab napisał/a: | A możesz rozwinąć ?? |
Chodziło m.in. o zrobienie dobrego odpowietrzenia "odmy" i jej podgrzewanie.
Miało to zapobiegać zamarzaniu.
Kawu napisał/a: | Narazie musi stać, bo nie będę grzebał przy -13 i padającym śniegu |
Ale nie wytrzymałem i tak zaczałem grzebać jak spadła temp. do -7.
Świece przeczyszcone-były ok.
Kopułka sprawdzona - ok, nie było wilgoci.
Na zaciąg auto zaskoczyło z czkawką.
Po podgrzaniu odpuściło i auto już 3 dzień znowu pali z półobrotu.
Wychodzi na to, że przy minus 2x °C zamarzło paliwo.
Sprawdziłem i ostatnie tankowanie w grudniu było w stacji no name - o której już ktoś mi wspominał że mają chrzczone paliwo.
Pamiętam, że na Orlenie była kolejka i zalałem obok. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Pafab
Forumowicz

Auto: Volvo 940 2,3 Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 55 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:23
|
|
|
Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała dobrze widzę?
Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku.
Ja to bym dla spokojności filterek paliwny zmienił. |
_________________ 98' Volvo 940 2,3 Turbo + LPG
80' Audi 80 1,6 + LPG I gen. --> zezłomowany
99' Mitsubishi Colt 1,3 12v + LPG BRC Sequent -->sprzedany
60' Junak M10 + wózek --> śmiga
57' Mińsk M1M 125ccm --> na chodzie
01' Renault Clio II 1,5dci --> furka żony |
|
|
|
 |
Tovija
Forumowicz
Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 236 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:35
|
|
|
KaWu wlej na pełny bak 100 ml denaturatu - nie będziesz mial problemu z zamrozonym paliwem. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 09-02-2012, 22:37
|
|
|
Pafab napisał/a: | Świeca widzę że wiekowa, zardzewiała |
Elektroda ma sie dobrze. A zardzewiala jest w tym miejscu gdzie w gniezdzie moze zebrac sie woda i stac. Jest to ponizej fajki przewodu WN, i swieca z jednej strony tak ma.
Wychodzi malo jezdzenia autem
Pafab napisał/a: | Z tym paliwkiem to możliwe że zamarzło, a raczej woda w paliwku. |
narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 09-02-2012, 23:17
|
|
|
KaWu napisał/a: | narazie 300ml denaturatu zrobilo swoje. |
to sie nazywa samochód małolitrażowy...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 24-05-2012, 08:14
|
|
|
Trzeba coś wpisać bo temat już na piątej stronie
Colt nadal mało jeździ. Aktualny przebieg na wczoraj to: 149250 km.
Od lutego były 2 myjnie i jedno woskowanie. Od marca jeździ już na letnim ogumieniu.
Dzisiaj akurat mija równo 2 lata i 5 miesięcy jak jest z nami.
Przez ten czas zrobiliśmy nim 6793 km
Wczoraj wziąłem go żeby rozruszać (ma teraz czerwony lakier z zieloną trawą bo trawniki kosili na osiedlu) i okazało się, że niestety klima nie chłodzi
Wiatrak działa i załącza się sprężarka a z nawiewów leci powietrze o temperaturze zewnętrznej lub większe-zależy gdzie ustawię pokrętło tempertury.
Możliwe, że skończył się czynnik, ale wydaje mi się, że przy braku czynnika nie powinna się sprężarka załączać.
Jakieś sugestie |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 24-05-2012, 09:04
|
|
|
Być może jest minimum czynnika, pozwalające na załączenie sprężarki, ale nie nabija większego ciśnienia. Z tego co pamiętam, przy średnio zużytej sprężarce (np moja) ciśnienie dochodzi do min 12bar... więc sprężarka też ma trochę roboty, ale musi mieć co sprężać |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 24-05-2012, 10:59
|
|
|
areksz121, obyś mial rację. Przekonamy się gdzieś za tydzień po wypłacie.
Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-05-2012, 12:38
|
|
|
Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi
Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 24-05-2012, 14:24
|
|
|
Marcin-Krak napisał/a: | Miło poczytać, że nie tylko moja Maździuchna robi takie przebiegi |
Przy takich przebiegach jak nasze to stacje CPN chyba by zbankrutowały
Marcin-Krak napisał/a: | Ale ostatnio większe robię na rowerze niż autem |
Na pewno wyjdzie to na zdrowie.
W poniedziałek właśnie też zamontowałem nową manetkę przednich przerzutek bo stara (Deore LX) już swoje wyjeździla i sprężyny popękały z miesiąc temu. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 26-05-2012, 23:16
|
|
|
KaWu napisał/a: | Jeszcze w sobotę rzucę okiem dokładnie na połączenia klimatyzacji |
Połaczenia wyglądają na szczelne. Byłem także dziś w serwisie klimatyzacji.
Ściągnięto mi czynnik, podobno zeszło tylko 30
Następnie próżnia i dobicie czynnika w ilości 560.
Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło.
Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar
Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował.
Pewnie nie puszcza ciśnienia dalej.
Dlatego kazałem odessać czynnik i po założeniu nowego osuszacza zobaczymy czy to dobry trop.
Może we wtorek się już wyjaśni. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6101 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-05-2012, 23:28
|
|
|
KaWu napisał/a: | Auto w cieniu i klima nie chłodzi mniej niż do 15 stopni C. Czyli nic się nie zmieniło.
Szczelnośc sprawdzona, ciśnienie dochodzi do 25 bar
Podejrzenie pada na osuszacz, w którym widać, że jakiś olej się szyba tak jakby gotował. |
wentylator pracuje ? , skraplacz robi cie ciepły ? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 26-05-2012, 23:43
|
|
|
deejay napisał/a: | wentylator pracuje ? |
Tak oczywiście.
deejay napisał/a: | skraplacz robi cie ciepły ? |
Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem
Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ... |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6101 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-05-2012, 23:57
|
|
|
KaWu napisał/a: | Chyba tak-bo z tego wszystkiego zapomniałem
Ale rurki na pewno się zaczynają grzać i parzyć ... |
Sprawdz wszystkie rurki klimy czy nie sa przypadkiem gdzies zagięte itp. .
Wzrost cis. w ukladzie świadczy o zatkaniu któregoś z wezy , zapchanym skraplaczu ( owady itp. ) lub uszkodzeniu zaworu rozprężnego .
Najważniejsze to jakie były i sa cisnienia na manometrach , pamietasz ?
Krzysiu tu ci podsylam lekturę do przeczytania
http://www.warsztat.pl/pl...-klimatyzacji/0 |
|
|
|
 |
|
|