Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciszanie silnika
Autor Wiadomość
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 10-03-2010, 20:16   

teraz jest miśiek przed liftem
 
 
androzek 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 126
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 09-04-2010, 21:30   

Czy ktoś może wyrazić opinię o :
SztukaWyciszania.pl
Profesjonalne Wygłuszenie Auta

ul. Liwska 2
(róg Wysockiego, Bródno)
03-391 Warszawa

tel. (22) 77 33 884
tel. kom. 501 619 476

Czyli czy to ściema ( oferta usunięta z Allegro ) i ile kosztuje oraz czy daje satysfakcynujące wyniki...
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 10-04-2010, 06:52   

kolego daj głośniej radio
napewno będzie tańsz operacja jak i nie lepszy efekt
 
 
androzek 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 126
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 13-04-2010, 19:02   

Sam sobie odpowiedziałem:
Oto informacja z firmy- "Zapewne o ok. 6 dB. Natomiast sekret tkwi nie w decybelach, a
częstotliwościach docierających do ucha - chodzi o zamienienie ich na
akceptowalne.
Do Outlandera proponuję pakiet Classic (3 dni, 4300zł) z ewentualnymi
dodatkami jak np. koła i nadkola oraz całe podwozie (3500) albo
wyciszenie uszczelek drzwi (200/szt).
Najbardziej się natomiast nadaje pakiet Exclusive - w cenie 9700zł,
5dni."
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-04-2010, 20:45   

androzek napisał/a:
pakiet Exclusive - w cenie 9700zł


ciekawa oferta :shock: :lol: :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
ZbigniewD 
Forumowicz


Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 130
Skąd: Wien
Wysłany: 13-04-2010, 20:53   

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 14-04-2010, 08:51   

androzek napisał/a:
Sam sobie odpowiedziałem:
Oto informacja z firmy- "Zapewne o ok. 6 dB. Natomiast sekret tkwi nie w decybelach, a
częstotliwościach docierających do ucha - chodzi o zamienienie ich na
akceptowalne.
Do Outlandera proponuję pakiet Classic (3 dni, 4300zł) z ewentualnymi
dodatkami jak np. koła i nadkola oraz całe podwozie (3500) albo
wyciszenie uszczelek drzwi (200/szt).
Najbardziej się natomiast nadaje pakiet Exclusive - w cenie 9700zł,
5dni."


Pisałem że taniej i przyjemniej radio 5 pozycji glośniej i efekt 100 %
 
 
miki1512 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-04-2010, 12:14   

rezon napisał/a:
Seria 146,7KM i 313,9Nm (mały gratis od VW). Po poprawkach - 165,8KM i 358,3 Nm. Przede wszystkim silnik pracuje znacznie spokojniej i wyraźnie ciszej.


Hej dokonałem właśnie podobnej modyfikacji z tym że, mam 165 KM i 380 Nm. Po przejechaniu 1000 km zauważyłem, że praca silnika wyraźnie się uspokoiła. Jazda stała się przyjemniejsza ze względu na poprawę przyspieszenia i szeroko pojętą elastyczność ale przede wszystkim stało się cicho. Podróżowanie z prędkością 130 - 150 nie jest już morderstwem dla uszu. :lol:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-04-2010, 18:48   

miki1512 napisał/a:
przede wszystkim stało się cicho. Podróżowanie z prędkością 130 - 150 nie jest już morderstwem dla uszu.
dlatego też mnie się spodobały efekty uboczne tuningu - jest ciszej
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 19:14   

faktem jest ze przydala by sie jakas konkretna, w miare tania w realizacji porada jak wyciszyc nieco tego wyjca... :? 8)
Troche wstyd jezdzic jakby nie bylo fajnym autkiem ale jedynie z predkoscia 120km/h....

Co ciekawe obecnie mam jeden pomysl na jego wyciszenie - trzeba jezdzic z predkoscia pomiedzy 160-180km/h...wtedy bardzo zauwazalnie spadaja decybele plynace z silnika...naprawde jest spora roznica w glosnosci, tak jakby silni zaczynal inaczej pracowac...lepiej...ciszej.... :roll:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 14-04-2010, 19:17   

dab napisał/a:
Co ciekawe obecnie mam jeden pomysl na jego wyciszenie - trzeba jezdzic z predkoscia pomiedzy 160-180km/h...


Już jeden samolot się rozbil przy podejściu do lądowania. Pozostańmy przy jednym proszę.... :(
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 19:21   

mitsu00 napisał/a:
dab napisał/a:
Co ciekawe obecnie mam jeden pomysl na jego wyciszenie - trzeba jezdzic z predkoscia pomiedzy 160-180km/h...


Już jeden samolot się rozbil przy podejściu do lądowania. Pozostańmy przy jednym proszę.... :(


Outek to nielot....wiec o ladowaniu nie ma mowy...ja tu mam czesto mozliwosc jazdy z tymi kosmicznymi :lol: predkosciami....mam niedaleko NRD :P a tam wolno :p
A przedstawiciele Rzadu nie lataja tam tupolewami...jak niestety u nas :? :doubt:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 14-04-2010, 19:26   

"Samolot" napisałem jako metaforę, a oszołomow jeżdżących tak szybko po drogach (nie autostradach) w PL narażając innych jest mnóstwo..... A miśkiem często jeżdżę za Odrą czy w Austrii i szczerze mówiąc jeżdżę max 140 km/h bo wyżej tylko buczy i huczy. To nie auto do szaleństw. Do tego są inne auta.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-04-2010, 19:33   

mitsu00 napisał/a:
w Austrii


no tam to sobie na legalu nie poszalejesz...w dodatku pelno tam foto-kamerzystow z zamilowaniem do wykonywania fotek w plenerze :lol:

Sproboj przy okazji przelotu przez DEU podciagnac powyzej 160..zobaczysz ze robi sie w kabinie ciszej :shock: 8)
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-04-2010, 19:35   

dab napisał/a:
A przedstawiciele Rzadu nie lataja tam tupolewami...jak niestety u nas
nie czepiaj się Tupolewa jak się nie znasz - technika tam raczej nie zawiodła. Są zresztą Rządy znacznie bogatszych krajów, które uważają, że są za biedne na kupowanie samolotów - są przecież rejsowe. To tak BTW i OT.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.