zapytanie o możliwości silnika |
Autor |
Wiadomość |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 17-08-2010, 09:02
|
|
|
to troche kijowo, da cos podniesienie o 0,1 ? bo nie wiem czy jest sens montowac MBC |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 17-08-2010, 09:11
|
|
|
Napewno coś da u mnie było 1b w piku i 0.85b stałe przy mbc ale zrób jeszcze test szczelnosci dolotu przed montazem mbc. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 17-08-2010, 09:16
|
|
|
wyciagnac stozek i zatkac jego wylot ? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 17-08-2010, 09:26
|
|
|
No co ty, to byś nawywijał hehe musisz zrobić tester szczelności dolotu tu masz jak się go robi http://www.stealth316.com/2-pressuretester.htm ale można zrobić dużo prostszy z gumowego węża dużej srednicy i wentyla koszta wtedy to groszowa sprawa jak bedziesz zainteresowany to wysle ci fotkę i podam wymiary węża.
Najczęściej nieszczelności są nieduże i w miejscach w których byś się najmniej spodziewał ale każda nieszczelność to mniejszy boost więc warto sprawdzić dolot, ja miałem nieszczelność na osi przepustnicy bez testera bym jej nie znalazł więc warto go zmontować. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 04-09-2010, 20:56
|
|
|
mam pytanie daje cos y-pipe ? bo tak jak przegladam to pisze roznie od 5-15 czy 8-15ps , jak to mozliwe ? Ile w tym prawdy ? Tak samo czy aluminiowe rory dolotowe do ic czy turbin cos daja ? czy tylko wizualka |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 04-09-2010, 21:51
|
|
|
Y-pipe żadnej mocy nie dodaje to bajki sprzedających tak samo alu rury dolotowe to czysta estetyka, aluminiowy y-pipe sprawdza się jak masz boost powyżej 1 bar bo przy tym ciśnieniu oryginalny ma tendencje do spadania z kolektora dolotowego pod wpływem ciśnienia. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 04-09-2010, 22:01
|
|
|
tak jak myslalem, teoretycznie nie umiałem tego od żadnej strony ugryźć jak to może coś dawać |
|
|
|
 |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 16-09-2010, 21:49
|
|
|
n3000, ja bym poprosił o fotke i wymiarki wszystkiego bo ja prawdopodobnie mam ogromne nieszczelności
[ Dodano: 16-09-2010, 22:13 ]
a i jeszcze jedno panowie ...... jak ustawić MBC ?? |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 29-09-2010, 15:57
|
|
|
Nurtuje mnie jedno pytanie od dawien dawna,
wiem, a raczej słyszałem że jakaś wersja 3kGT vr4 wychodziła z "kutym" wałem.
Będe wdzięczny jak mi ktoś odpowie i utwierdzi w tym przekonaniu na 100% która, w jakich latach i na jaki rynek ew. pod jakim oznaczeniem.
Informacja ta jest dla mnie BARDZO ważna |
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 29-09-2010, 16:18
|
|
|
Witam, każdy poliftowy silnik 3kgt vr4 ma wzmacniany wał poprzez poddanie go procesowi azotowania, czyli modele 94-99r można je łatwo rozpoznać bo nie maja cas-u i są 4 bolt. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 30-09-2010, 06:35
|
|
|
modele z rocznika 93 , ze skrzynia 5 biegowo i 25 splinowa koncowka walka oraz 25 splinowa przekladnia katowo rowniez maja kuty wal
91-92 5 biegowa , 18 splinowa , cast iron. - czyli slabszy. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 30-09-2010, 08:02
|
|
|
Dokładnie to modele przedliftowe produkowane od czerwca 92 do 93 miały wzmocniony wał ogólnie wszystkie 4 bolt ale żeby rozpoznać ten silnik trzeba ściągnąć miskę olejową i jest ich bardzo mało bo robili je tylko przez 1.5 roku, dużo łatwiej dostać polifta 94-99 wystarczy rzucić okiem czy ma cas jeśli nie to wzmacniany polift. |
Ostatnio zmieniony przez n3000gt 30-09-2010, 10:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 30-09-2010, 10:28
|
|
|
n3000gt, może i łatwiej, ale mi nie jest potrzebne auto tylko bebechy, reszta będzie cięta na żyletki i albo sprzedana albo na złom.
Tak wiec polift kosztuje troszke wiecej niż przedlift wiec szkoda wyrzucać dużo kasy tak naprawde na silnik, skrzynie i dyfer plus kilka pierdół z elektroniki.
Jak odróżnić modele na odległość ?? Wątpie zeby sprzedajacy Angol wiedział aż takie szczegóły na temat auta i był w stanie mi na nie odp.
Jeszcze jedno - skrzyń 6cio biegowych nie było z kutymi wałami w silniku ?? |
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 30-09-2010, 10:56
|
|
|
Ale ja ci pisze o silniku nie o aucie, pisząc polift mam na myśli silnik z polifta twoje pytanie dotyczyło przecież silnika a czy kupisz sam silnik czy całego anglika to już twoja sprawa, napisałem ci wyżej jeśli bedzie to silnik przedliftowy 91-93 to poznasz go jedynie sciągając miske olejową i sprawdzając czy jest 4 bolt czyli czy podpora wału jest mocowana na 16 śrub dlatego że te silniki miały CAS tak jak te bez wzmacnianego wału i to jedyna metoda żeby to sprawdzić oczywiscie jeśli silnik jest poza autem jesli jest w aucie to roczniki w których wychodziły przedlifty z utwardzonym wałem to 6.92-93. Co do polifta to wychodził 94-99 i miał wzmocniony wał, wystarczy zerknąć na silnik czy ma CAS jesli nie ma to polift ze wzmocnionym wałem, wszystkie polifty vr4 miały skrzynię 6 biegową, polifty nie miały otwieranych lamp po tym poznasz na fotkach ze to polift. Wał był utwardzany metodą azotowania a nie kuty. Dokładniej już ci chyba tego nie wyjaśnię |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 30-09-2010, 11:01
|
|
|
n3000gt, dzięki wielki za wyjaśnienie, to mi znacznie pomoże w zakupie.
Różnice miedzy modelami znam przynajmniej tą wizualną i modelową/silnikową, w szczegółach mam jeszcze braki Ale moge opowiedzieć o E88A hehe i o każdej jego śrubce |
|
|
|
 |
|