[II 2.0 DID] bardzo dziwny objaw |
Autor |
Wiadomość |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 07-04-2010, 20:19
|
|
|
w życiu nie spotkałem sie z dodatkowym żarnikiem xenonowym do świateł długich seryjnie zamontowanym przez producenta ,jedynie druciarstwo chińskie można zastosowac ale gdzi sens gdzie logika robienia takiego wynalazku??
jak bixenon z klapką komuś nie wystarcza to powinien przestać jezdzić w nocy a nie robić wynalazki ??
mitsu jakim cudem Twój samochód przechodzi przeglądy z takimi wynalazkami w szwecji ?? |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 07-04-2010, 20:21
|
|
|
ZbigniewD napisał/a: | w życiu nie spotkałem sie z dodatkowym żarnikiem xenonowym do świateł długich seryjnie zamontowanym przez producenta ,jedynie druciarstwo chińskie można zastosowac ale gdzi sens gdzie logika robienia takiego wynalazku??
jak bixenon z klapką komuś nie wystarcza to powinien przestać jezdzić w nocy a nie robić wynalazki ??
mitsu jakim cudem Twój samochód przechodzi przeglądy z takimi wynalazkami w szwecji ?? |
VW Phaeton, nowy Touareg i Bentleye mają to w standardzie....
[ Dodano: 07-04-2010, 20:34 ]
ZbigniewD napisał/a: | mitsu jakim cudem Twój samochód przechodzi przeglądy z takimi wynalazkami w szwecji ?? |
W bardzo prosty sposób: wyjmuję żarniki i wkładam halogeny. Zajmuje to 5 min. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 08-04-2010, 11:32
|
|
|
znaczy kombinujesz ? |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 08-04-2010, 15:49
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | znaczy kombinujesz ? |
Jeśli wymianę żarówki nazywasz kombinacją to Tak |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 09-04-2010, 09:20
|
|
|
ale coś tu nie kumam Xeony nie różnią się tylko żarówką od zwykłych więc jak Ci to działa . Do Xeon potrzebna jest przetwornica |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-04-2010, 11:07
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | ale coś tu nie kumam Xeony nie różnią się tylko żarówką od zwykłych więc jak Ci to działa . Do Xeon potrzebna jest przetwornica |
Przetwornice są schowane w komorze silnika a cieć ze stacji diagnostycznej sprawdza ustawienie świateł. Nie obchodzą ich czy mam tam doniczki z koperkiem |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 09-04-2010, 14:56
|
|
|
nie oto mi chodzi sprawdza czy nie.
Musisz mieć tak jakby dwa obwody zasilające :
1. Xenon
2. Światła drogowe |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-04-2010, 20:22
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | nie oto mi chodzi sprawdza czy nie.
Musisz mieć tak jakby dwa obwody zasilające :
1. Xenon
2. Światła drogowe |
Przetwornice podpinam pod elektrykę długich a żarnik jest na osadzeniu H7, więc wszystko jest Plug'n Play |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 10-04-2010, 06:40
|
|
|
a gdzie taki zestaw Plug'n Play zakupiłeś
i jkie to koszty ? |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 10-04-2010, 13:16
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | a gdzie taki zestaw Plug'n Play zakupiłeś
i jkie to koszty ? |
800 zł a kupiłem tu www.well-done.pl mam to juz 2,5 roku i działa wyśmienicie. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 11-04-2010, 17:48
|
|
|
miałem ksenony na długich i..... je zdemontowałem!!!!!!! są niebezpieczne i do du !!!! dlaczego ??? dlatego że żarnik musi się rozgrzać - a niekiedy trzeba długimi "walnąc" na ułamek sekundy żeby zobaczyć czy jakiś pieszy czy rowerzysta nie znajduje się na naszym poboczu - ksenon nie da rady! fakt - jak można na długich jechać dłuzszy czas to są rewelacyjne - ale w Polsce nie pojedziesz za długo.... teraz mam philipsy +60% i to jest rewelka!!! światło zblizone do ksenonu, równiez kolorem, a jak muszę nagle, na ułamek sekundy doświetlić sobie drogę to klikam i... MAM .... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 11-04-2010, 19:29
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | miałem ksenony na długich i..... je zdemontowałem!!!!!!! są niebezpieczne i do du !!!! dlaczego ??? dlatego że żarnik musi się rozgrzać - a niekiedy trzeba długimi "walnąc" na ułamek sekundy żeby zobaczyć czy jakiś pieszy czy rowerzysta nie znajduje się na naszym poboczu - ksenon nie da rady! fakt - jak można na długich jechać dłuzszy czas to są rewelacyjne - ale w Polsce nie pojedziesz za długo.... teraz mam philipsy +60% i to jest rewelka!!! światło zblizone do ksenonu, równiez kolorem, a jak muszę nagle, na ułamek sekundy doświetlić sobie drogę to klikam i... MAM .... |
tak jak pisałem wcześniej, używam ich od 2,5 roku i działają wyśmienicie. Żarnik potrzebuje max 2 sekundy do osiągnięcia pełnej barwy światla. Fakt, nie mam tzw "poganiacza" ale to pikus w porównaniu do zalet świetlnych jakie oferuje taki zestaw. na rynku jest mnóstwo chińskich tanich zestawów HID. na Allegro można je już dostać za 200 zł. jakość jest jak cena - niska. Moje kosztowały 4 razy tyle i działają tip-top. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 22-04-2010, 13:16
|
|
|
Wczoraj zauwazyłem ten sam objaw.Zawracałem na parkingu,kiera na maxa w lewo,2 bieg,tryb 2WD,gazu zbytnio nie dodawałem ,asfalt suchy i zapaliła sie kontrolka trakcji.
Trwalo to az do wyprostowania kierownicy.Czyzby ASC zaczyna warjowac? |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-04-2010, 14:43
|
|
|
Gunner napisał/a: | Trwalo to az do wyprostowania kierownicy.Czyzby ASC zaczyna warjowac? | raczej nie - z powodu różnicy obrotowej kół (kiera max w lewo) odczytał to jako uślizg koła i zdusił pewnie troche silnik. ASC miało prawo zainterweniować. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 22-04-2010, 15:48
|
|
|
ale przecież jak masz bixenon to jest też zwykła żarówka która sie zapala w momencie przełaczania na długie |
|
|
|
 |
|