Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] bardzo dziwny objaw
Autor Wiadomość
ZbigniewD 
Forumowicz


Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 130
Skąd: Wien
Wysłany: 07-04-2010, 20:19   

w życiu nie spotkałem sie z dodatkowym żarnikiem xenonowym do świateł długich seryjnie zamontowanym przez producenta ,jedynie druciarstwo chińskie można zastosowac ale gdzi sens gdzie logika robienia takiego wynalazku??
jak bixenon z klapką komuś nie wystarcza to powinien przestać jezdzić w nocy a nie robić wynalazki ??
mitsu jakim cudem Twój samochód przechodzi przeglądy z takimi wynalazkami w szwecji ??
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-04-2010, 20:21   

ZbigniewD napisał/a:
w życiu nie spotkałem sie z dodatkowym żarnikiem xenonowym do świateł długich seryjnie zamontowanym przez producenta ,jedynie druciarstwo chińskie można zastosowac ale gdzi sens gdzie logika robienia takiego wynalazku??
jak bixenon z klapką komuś nie wystarcza to powinien przestać jezdzić w nocy a nie robić wynalazki ??
mitsu jakim cudem Twój samochód przechodzi przeglądy z takimi wynalazkami w szwecji ??


VW Phaeton, nowy Touareg i Bentleye mają to w standardzie....

[ Dodano: 07-04-2010, 20:34 ]
ZbigniewD napisał/a:
mitsu jakim cudem Twój samochód przechodzi przeglądy z takimi wynalazkami w szwecji ??


W bardzo prosty sposób: wyjmuję żarniki i wkładam halogeny. Zajmuje to 5 min.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 08-04-2010, 11:32   

znaczy kombinujesz ?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 08-04-2010, 15:49   

13zbyszek13 napisał/a:
znaczy kombinujesz ?

Jeśli wymianę żarówki nazywasz kombinacją to Tak :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 09-04-2010, 09:20   

ale coś tu nie kumam Xeony nie różnią się tylko żarówką od zwykłych więc jak Ci to działa . Do Xeon potrzebna jest przetwornica
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-04-2010, 11:07   

13zbyszek13 napisał/a:
ale coś tu nie kumam Xeony nie różnią się tylko żarówką od zwykłych więc jak Ci to działa . Do Xeon potrzebna jest przetwornica


Przetwornice są schowane w komorze silnika a cieć ze stacji diagnostycznej sprawdza ustawienie świateł. Nie obchodzą ich czy mam tam doniczki z koperkiem :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 09-04-2010, 14:56   

nie oto mi chodzi sprawdza czy nie.
Musisz mieć tak jakby dwa obwody zasilające :
1. Xenon
2. Światła drogowe
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-04-2010, 20:22   

13zbyszek13 napisał/a:
nie oto mi chodzi sprawdza czy nie.
Musisz mieć tak jakby dwa obwody zasilające :
1. Xenon
2. Światła drogowe

Przetwornice podpinam pod elektrykę długich a żarnik jest na osadzeniu H7, więc wszystko jest Plug'n Play :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 10-04-2010, 06:40   

a gdzie taki zestaw Plug'n Play zakupiłeś
i jkie to koszty ?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 10-04-2010, 13:16   

13zbyszek13 napisał/a:
a gdzie taki zestaw Plug'n Play zakupiłeś
i jkie to koszty ?


800 zł a kupiłem tu www.well-done.pl mam to juz 2,5 roku i działa wyśmienicie.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 11-04-2010, 17:48   

miałem ksenony na długich i..... je zdemontowałem!!!!!!! są niebezpieczne i do du :butthead: !!!! dlaczego ??? dlatego że żarnik musi się rozgrzać - a niekiedy trzeba długimi "walnąc" na ułamek sekundy żeby zobaczyć czy jakiś pieszy czy rowerzysta nie znajduje się na naszym poboczu - ksenon nie da rady! fakt - jak można na długich jechać dłuzszy czas to są rewelacyjne - ale w Polsce nie pojedziesz za długo.... teraz mam philipsy +60% i to jest rewelka!!! światło zblizone do ksenonu, równiez kolorem, a jak muszę nagle, na ułamek sekundy doświetlić sobie drogę to klikam i... MAM ....
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-04-2010, 19:29   

jmgmotocykle napisał/a:
miałem ksenony na długich i..... je zdemontowałem!!!!!!! są niebezpieczne i do du :butthead: !!!! dlaczego ??? dlatego że żarnik musi się rozgrzać - a niekiedy trzeba długimi "walnąc" na ułamek sekundy żeby zobaczyć czy jakiś pieszy czy rowerzysta nie znajduje się na naszym poboczu - ksenon nie da rady! fakt - jak można na długich jechać dłuzszy czas to są rewelacyjne - ale w Polsce nie pojedziesz za długo.... teraz mam philipsy +60% i to jest rewelka!!! światło zblizone do ksenonu, równiez kolorem, a jak muszę nagle, na ułamek sekundy doświetlić sobie drogę to klikam i... MAM ....


tak jak pisałem wcześniej, używam ich od 2,5 roku i działają wyśmienicie. Żarnik potrzebuje max 2 sekundy do osiągnięcia pełnej barwy światla. Fakt, nie mam tzw "poganiacza" ale to pikus w porównaniu do zalet świetlnych jakie oferuje taki zestaw. na rynku jest mnóstwo chińskich tanich zestawów HID. na Allegro można je już dostać za 200 zł. jakość jest jak cena - niska. Moje kosztowały 4 razy tyle i działają tip-top.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 22-04-2010, 13:16   

Wczoraj zauwazyłem ten sam objaw.Zawracałem na parkingu,kiera na maxa w lewo,2 bieg,tryb 2WD,gazu zbytnio nie dodawałem ,asfalt suchy i zapaliła sie kontrolka trakcji.
Trwalo to az do wyprostowania kierownicy.Czyzby ASC zaczyna warjowac? :-X
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-04-2010, 14:43   

Gunner napisał/a:
Trwalo to az do wyprostowania kierownicy.Czyzby ASC zaczyna warjowac?
raczej nie - z powodu różnicy obrotowej kół (kiera max w lewo) odczytał to jako uślizg koła i zdusił pewnie troche silnik. ASC miało prawo zainterweniować.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
ZbigniewD 
Forumowicz


Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 130
Skąd: Wien
Wysłany: 22-04-2010, 15:48   

ale przecież jak masz bixenon to jest też zwykła żarówka która sie zapala w momencie przełaczania na długie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.