Zamknięty przez: mkm 16-06-2011, 01:34 |
moje trzy diamenty |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-02-2011, 12:24
|
|
|
Ok dałem ciała, posłuzyłem się spisem treści i nie dopatrzyłem sprawdzając kody błędów, że sprawdzałem je dla silnika 2.0
Rozwiązanie Twojego problemu od strony 94
Przepraszam
Pomiar sond na końcu działu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
SiM
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 178 Skąd: Chrzanów
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-02-2011, 12:55
|
|
|
SiM, jeżeli masz tak jak na rysunku kolektory wydechowe zintegrowane z katalizatorami, to sondy sa umieszczone prze di za katami, jezeli masz jeden wsolny kat, to jest tak, jak oznaczyłeś kropami. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
SiM
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 178 Skąd: Chrzanów
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-02-2011, 13:07
|
|
|
Właśnie tak patrze i też pitolca dostaje, nie ma sekwencji numer 2
Ja mam pomysł, jedź na komputer, wrzuć diagnoze błedów i odpinaj po kolei sonde lambda, bład powtarzalny wskaże sonde, którą w danym momencie wypiąłeś, wiem, że to partyzantka, ale siakośc ciężko inaczej wywnioskowac, poza tym co kilk postów wstecz napisałem. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
SiM
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 178 Skąd: Chrzanów
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-02-2011, 13:17
|
|
|
SiM, moe evoscan da rade, albo scanmaster, chodzi o to aby podejrzeć parametry pracy sond |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 14-02-2011, 11:34
|
|
|
hejka
podaj mi vin auta
mozesz na pw
sprawdze sobie co masz i gdzie szukac usterki
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 14-02-2011, 19:05
|
|
|
masz 4 sondy
pierwsza ta kolo korka paliwa do wymiany i bedzie oki
Jeśli masz 20 % miedzy odczytami sąd różnicy przez 12 sek to jest bląd tymczasowy
Po 4,8 sek się kasuje
Wiec jak zapala ci się non stop to jest uwalona
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
SiM
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 178 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 14-02-2011, 21:15
|
|
|
dzięki pepi za pomoc choć z niej nie skorzystałem. Za radą robertdg zacząłem odpinać sondy i miałem szczęście że zacząłem od tej w przednim kolektorze. Sonda została wymieniona na lekko śmigany oryginał z toyoty yaris i po skasowaniu błędów żaden już się nie wyświetlił. Jeszcze raz dziękuję wszystkim zaangażowanym za pomoc - punkty zostały przydzielone. |
_________________
świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-02-2011, 21:25
|
|
|
SiM metoda eliminacji najskuteczniejsza w przypadku braku odpowiednich narzędzi Zdaj odpowiedni raport z działania |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
SiM
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 178 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 14-02-2011, 23:45
|
|
|
Wielkiego działania nie było. Udałem się do pana który ma program który był w stanie zczytać pracę poszczególnych sond (a nie prosty czytnik obd2) i akurat udało się nam że jak odpięliśmy tą w przednim kolektorze to komputer pokazał, że przestała działać właśnie ta popsuta - a konkretniej sonda działała tylko jej grzałka była przepalona.
Teraz aż dziwnie na desce bo przyzwyczaiłem się do tej pomarańczowej lampki
edit:
Tak przy okazji miśkowi stuknęło licznikowe 160 tyś. km. W tym tygodniu wymiana oleju i filtrów. |
_________________
świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania |
|
|
|
 |
SiM
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 178 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 25-02-2011, 18:01
|
|
|
Serwis dopiero co zrobiony a już nakręciłem kolejny tysiąc kilometrów - znów z żonką zrobiliśmy wypad na lubelszczyznę. Średnie spalanie 8.33l/100km. Niestety tym razem nie obeszło się bez usterki, a właściwie dwóch: mniejsza - spaliła się lewa przednia żarówka postojowa i większa - spaliła się prawa żarówka świateł mijania. Co ciekawe z większą usterką poradziłem sobie bez problemu i z rozmachu wymieniłem obie żarówki. Co do mniejszej usterki to mam pytanie: czy trzeba odkręcić te dwie śrubeczki na krzyżak ,które trzymają to wszystko razem ? |
_________________
świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania |
|
|
|
 |
tomasek
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 7250 Skąd: stolica wschodu
|
Wysłany: 25-02-2011, 18:14
|
|
|
Nie,wystarczy jak dobrze pociągniesz za metalową obudowę,tam gdzie wchodzą kabelki |
_________________ __________________________________________
 |
|
|
|
 |
SiM
Mitsumaniak
Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 178 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 30-03-2011, 21:04
|
|
|
Hejka. Dawno mnie na forum nie było więc zdam krótką relację z życia Miśka:
- powrócił problem kontrolki check engine. jak już wspominałem w którymś z wcześniejszych postów oprócz sondy lambda pojawił się błąd pracy katalizatora, który zniknął po wymianie sondy i kasowaniu błędów. Po kilkuset kilometrach jednak kontrolka się zaświeciła informując o błędzie katalizatora. P którymś tankowaniu zgasła , widocznie trafiłem na lepsze paliwo, i znów się zaświeciła po kolejnym. Wniosek nasuwa się jeden. Katalizator przestał spełniać swoje zadanie. Mój mechanik twierdzi że załatwiła go zbyt długa jazda z uszkodzoną sondą.
Jeśli ktoś ma na sprzedaż sprawny katalizator do miśka 2,5v6 to chętnie go przygarnę. Mam miśka który wyposażony jest w 1 katalizator już po połączeniu się kolektorów.
-kolejnym problemem który mnie zaskoczył to zatarty trzpień w mechanizmie wycieraczek, który zaczął wydawać dźwięk zarzynanego prosiaka. Problem ten został chwilowo zażegnany ale i tak nie obyło się bez zamówienia innego mechanizmu naprawiając stary również go popsułem. Ponieważ obfite moczenie i polewanie wd-40 nie pomogło postanowiłem ów trzpień wybić z obudowy w celu wyczyszczenia i przesmarowania ale na skutek pierwszego uderzenia od obudowy odłamały się dwa uchwyty na śruby. Inny mechanizm właśnie zamówiłem i poznałem sprawdzony patent na przesmarowanie tego trzpienia. trzeba nawiercić małą dziurkę w obudowie i zakrapiać w nią oliwę ruszając trzpieniem. taka kalamitka bez kalamitki. skuteczność 100%.
-z dobrych informacji to misiek śmiga już jakieś 3 tygodnie na letnich kołach i wygląda aż miło - normalnie aż się uśmiecham w duchu do siebie jak go widzę na parkingu. Ostatnio odbyłem trasę autostradą do Wrocławia i spowrotem ze średnią prędkością wysoką i znów miło zaskoczyło mnie spalanie 9,5l/100km. Nigdy wcześniej nie miałem okazji pokonywać trasy tylko po autostradzie.
- doradźcie jakie zestawy hamulców polecacie na przód i tył bo u mnie zbliża cię czas wymiany i chciał bym nabyć sprawdzony komplet. |
_________________
świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania |
Ostatnio zmieniony przez mkm 01-04-2011, 03:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|