Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
16-06-2011, 01:34
moje trzy diamenty
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2011, 12:24   

Ok dałem ciała, posłuzyłem się spisem treści i nie dopatrzyłem sprawdzając kody błędów, że sprawdzałem je dla silnika 2.0 :oops:

Rozwiązanie Twojego problemu od strony 94

Przepraszam



Pomiar sond na końcu działu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 13-02-2011, 12:48   

czytam i widzę rozbieżność: błąd podaje czujnik 2 front a w manualu są oznaczenia left i right pozatym wydaje mi się że u mnie sondy są w miejscach które zaznaczyłem czerwonymi kropkami - czy to możliwe? :roll:
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2011, 12:55   

SiM, jeżeli masz tak jak na rysunku kolektory wydechowe zintegrowane z katalizatorami, to sondy sa umieszczone prze di za katami, jezeli masz jeden wsolny kat, to jest tak, jak oznaczyłeś kropami.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 13-02-2011, 13:02   

chyba zaraz oszaleje :? jak to teraz mam ustosunkować do mojego błędu? bo już nie wiem za którą sondę mam się zabrać :cry: w manualu nie mogę znaleźć schematu odpowiadającego mojemu rozmieszczeniu. chyba muszę odpocząć bo mi się zwoje popalą...
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2011, 13:07   

Właśnie tak patrze i też pitolca dostaje, nie ma sekwencji numer 2 :(

Ja mam pomysł, jedź na komputer, wrzuć diagnoze błedów i odpinaj po kolei sonde lambda, bład powtarzalny wskaże sonde, którą w danym momencie wypiąłeś, wiem, że to partyzantka, ale siakośc ciężko inaczej wywnioskowac, poza tym co kilk postów wstecz napisałem.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 13-02-2011, 13:12   

chyba będę musiał tak zrobić albo odżałować parę groszy i udać się do specjalisty tylko gdzie ja takiego magika znajdę?
jeszcze raz dzięki robertdg, za pomoc
ps. a może Ty masz taką możliwość? bo Twoja wiedza jest imponująca.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2011, 13:17   

SiM, moe evoscan da rade, albo scanmaster, chodzi o to aby podejrzeć parametry pracy sond
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 14-02-2011, 11:34   

hejka

podaj mi vin auta
mozesz na pw
sprawdze sobie co masz i gdzie szukac usterki

pozdrawiam
_________________

 
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 14-02-2011, 19:05   

masz 4 sondy

pierwsza ta kolo korka paliwa do wymiany i bedzie oki


Jeśli masz 20 % miedzy odczytami sąd różnicy przez 12 sek to jest bląd tymczasowy
Po 4,8 sek się kasuje
Wiec jak zapala ci się non stop to jest uwalona


pozdrawiam
_________________

 
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 14-02-2011, 21:15   

dzięki pepi za pomoc choć z niej nie skorzystałem. Za radą robertdg zacząłem odpinać sondy i miałem szczęście że zacząłem od tej w przednim kolektorze. Sonda została wymieniona na lekko śmigany oryginał z toyoty yaris i po skasowaniu błędów żaden już się nie wyświetlił. Jeszcze raz dziękuję wszystkim zaangażowanym za pomoc - punkty zostały przydzielone.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-02-2011, 21:25   

SiM metoda eliminacji najskuteczniejsza w przypadku braku odpowiednich narzędzi ;-) Zdaj odpowiedni raport z działania ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 14-02-2011, 23:45   

Wielkiego działania nie było. Udałem się do pana który ma program który był w stanie zczytać pracę poszczególnych sond (a nie prosty czytnik obd2) i akurat udało się nam że jak odpięliśmy tą w przednim kolektorze to komputer pokazał, że przestała działać właśnie ta popsuta - a konkretniej sonda działała tylko jej grzałka była przepalona.
Teraz aż dziwnie na desce bo przyzwyczaiłem się do tej pomarańczowej lampki ;)

edit:
Tak przy okazji miśkowi stuknęło licznikowe 160 tyś. km. W tym tygodniu wymiana oleju i filtrów.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 25-02-2011, 18:01   

Serwis dopiero co zrobiony a już nakręciłem kolejny tysiąc kilometrów - znów z żonką zrobiliśmy wypad na lubelszczyznę. Średnie spalanie 8.33l/100km. Niestety tym razem nie obeszło się bez usterki, a właściwie dwóch: mniejsza - spaliła się lewa przednia żarówka postojowa i większa - spaliła się prawa żarówka świateł mijania. Co ciekawe z większą usterką poradziłem sobie bez problemu i z rozmachu wymieniłem obie żarówki. Co do mniejszej usterki to mam pytanie: czy trzeba odkręcić te dwie śrubeczki na krzyżak ,które trzymają to wszystko razem ?
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
 
 
 
tomasek 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC60 MINI ONE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 7250
Skąd: stolica wschodu
Wysłany: 25-02-2011, 18:14   

Nie,wystarczy jak dobrze pociągniesz za metalową obudowę,tam gdzie wchodzą kabelki :)
_________________
__________________________________________
 
 
SiM 
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 178
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 30-03-2011, 21:04   

Hejka. Dawno mnie na forum nie było więc zdam krótką relację z życia Miśka:

- powrócił problem kontrolki check engine. jak już wspominałem w którymś z wcześniejszych postów oprócz sondy lambda pojawił się błąd pracy katalizatora, który zniknął po wymianie sondy i kasowaniu błędów. Po kilkuset kilometrach jednak kontrolka się zaświeciła informując o błędzie katalizatora. P którymś tankowaniu zgasła , widocznie trafiłem na lepsze paliwo, i znów się zaświeciła po kolejnym. Wniosek nasuwa się jeden. Katalizator przestał spełniać swoje zadanie. Mój mechanik twierdzi że załatwiła go zbyt długa jazda z uszkodzoną sondą.
Jeśli ktoś ma na sprzedaż sprawny katalizator do miśka 2,5v6 to chętnie go przygarnę. Mam miśka który wyposażony jest w 1 katalizator już po połączeniu się kolektorów.

-kolejnym problemem który mnie zaskoczył to zatarty trzpień w mechanizmie wycieraczek, który zaczął wydawać dźwięk zarzynanego prosiaka. Problem ten został chwilowo zażegnany ale i tak nie obyło się bez zamówienia innego mechanizmu :oops: naprawiając stary również go popsułem. Ponieważ obfite moczenie i polewanie wd-40 nie pomogło postanowiłem ów trzpień wybić z obudowy w celu wyczyszczenia i przesmarowania ale na skutek pierwszego uderzenia od obudowy odłamały się dwa uchwyty na śruby. Inny mechanizm właśnie zamówiłem i poznałem sprawdzony patent na przesmarowanie tego trzpienia. trzeba nawiercić małą dziurkę w obudowie i zakrapiać w nią oliwę ruszając trzpieniem. taka kalamitka bez kalamitki. skuteczność 100%.

-z dobrych informacji to misiek śmiga już jakieś 3 tygodnie na letnich kołach i wygląda aż miło - normalnie aż się uśmiecham w duchu do siebie jak go widzę na parkingu. Ostatnio odbyłem trasę autostradą do Wrocławia i spowrotem ze średnią prędkością wysoką i znów miło zaskoczyło mnie spalanie 9,5l/100km. Nigdy wcześniej nie miałem okazji pokonywać trasy tylko po autostradzie.

- doradźcie jakie zestawy hamulców polecacie na przód i tył bo u mnie zbliża cię czas wymiany i chciał bym nabyć sprawdzony komplet.
_________________

świat z perspektywy obiektywu mojego aparatu
studio tatuażu i kolczykowania
Ostatnio zmieniony przez mkm 01-04-2011, 03:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.