Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak wyjąć alternator? [12V]
Autor Wiadomość
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 01-04-2011, 14:40   

tomak napisał/a:
AW335300


Możesz jeszcze raz sprawdzić ten nr starego alternatora AW335300? Łatwo się pomylić z AW335900
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 01-04-2011, 14:50   

tomak napisał/a:
Koniec kłopotów z alternatorem. Mimo dziwnych i sprzecznych oznaczeń alternator MD112323 pasuje. :lol:

przy okazji odkrycie - oba rodzaje alternatorów były montowane w Sigmach - choć ten mój pierwotny Bosch zdaje się rzadziej spotykany.


MD to Mitsubishi i jest z sedana, AW to Bosch z kombi. Cześci z początkiem AW występują tylko w kombi. I są to prawdopodobnie cześci dostarczane przez dostawców z australii i innych niż Mitsubishi (Bosch czy np. Pilkington bo mam szybe w drzwiach z kombi).
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
and.lukas 
Forumowicz

Auto: Mitsu Sigma kombi '95
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 54
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 17-04-2011, 16:12   

Alternator do 12V można zastąpić z sonaty 3.0 V6 z tamtych lat produkcji.
Mechanicznie pasuje idealnie, bo to ten sam silnik, a jedyna róznica to to, że w oryginalnym złącze jest zamontowane prostopadle do wału alternatora( wychodzi na bok), a w tym z sonaty jest od czoła , czyli równolegle do wału. Przewód ze złączem jest na tyle długi, że bez problemu starcza do obydwu podłączeń, a złącze jest oczywiście identyczne- żadnych przeróbek.
Wymieniałem w swojej sigmie ( i była to jedyna "awaria" w aucie przez 3 lata) i jest to sprawdzone w praktyce, jak i wyjmowanie po zdjęciu serwa hamulca- była okazja do wymiany płynu hamulcowego :D
_________________
Powymyślali te durackie maszyny, bo siły w rękach nie mieli...
Kazimierz Pawlak (ten od Kargula)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.