Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Jaki najlepszy akumulator??
Autor Wiadomość
futro68 
Mitsumaniak


Auto: L-400, Astra H, Nissan NV200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 208
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-11-2006, 21:08   

wielkie dzięki zobaczę czy odpali jutro:-) ciekawe jeszce czy alarm nie powariuje jest dosć skomplikowany i nie do końca wiem czego się można po nim spodziewać
 
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2006, 23:41   

Wow, a tego to nie wiedzialem, ale lipa :/ szkoda wachy :mrgreen:
 
 
Firebee 
admin mitsumaniak


Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 4109
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 22-11-2006, 23:59   

mowicie o 45 Ah o 70 Ah :) To co ja mam powiedziec, jak udalo mi sie wcisnac akusa od BMW :) Dokladnie to 100 Ah.. raczej problemow z odpaleniem nie bede mial :P Problem byl z jego wcisnieciem...
Zdrowka
Firek
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2006, 00:41   

Wspolczuje twojemu alternatorowi, biedaczysko zostanie zajezdzone w strasznych mekach bez chwili wytchnienia, bo Mr Paker 100Ah ciagle glodny :? :x
W zeszlym roku mialem 55Ah przy silniku 2,2... pamietacie te najwieksze mrozy? o 6 rano nie mialem najmniejszego problemu z odpaleniem auta, bo sie prad rozruchowy liczyl, a nie Ah :!:
 
 
dany642
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2006, 08:27   

A jaki akumulator polecacie na takie tęgie mrozy???
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2006, 11:20   

Poczytaj poprzednia strone chociaz, a potem sprawdz jaki masz alternator.
 
 
futro68 
Mitsumaniak


Auto: L-400, Astra H, Nissan NV200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 208
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-11-2006, 19:25   

po naładowaniu i podłaczeniu zapaliła się lampka punktowa od strony kierowcy - więc przycyzna zamarcia aku już jest znana:) wielkie dzieki chłopaki ! misiu przetestowany i chodzi jak mażenie, dzięki pa_pi zrobiłem wedle wskazówek i jest git
 
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 30-11-2006, 20:25   

wreszcie i mi padl aku:) ale chce najpierw naladowac stary.. wg tego co mowi znacza czesc ludzi to jesli bede ladowal mniejszym pradem -> 6V to bedzie lepiej ale za to jakies 3 dni powinno sie ladowac:) popieracie taka opcje?

a i jeszcze jedno.. chodzi o te ustawianie kompa.. mam LPi w aucie.. w trakcie "pierwszego" odpalania po resecie mam zostawic go tak jak zwykle dziala -> czyli odpalania benzyna -> pozniej sam przelacza sie na gaz.. czyy mam go zostawic na samej benzynie?;]
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2006, 08:24   

6V to napiecie !!! a to zostawmy w spokoju najlepiej na wartosci 12-14V. Prad mierzy sie w [A] (amperach).
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2006, 10:36   

ale jak na prostowniku mam tylko do wybory 6V i 12V ?;] ale takim 6V nie nabije bo kilku dniach aku?;]

[ Dodano: 01-12-2006, 17:32 ]
heh noi dobra:) najpierw przez cala noc dawalem 6V (nie smiac sie) pozniej dalem na 3 godziny 12V i sie niby naladowal:) koles od aku mi sprawdzal jakas przekleta maszyna i niby w miare dobry jest:P czyli wychodzi ze 6V tez mozna ladowac:)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-12-2006, 22:44   

maniakowy napisał/a:
czyli wychodzi ze 6V tez mozna ladowac:)


Dając mu 6V chciałeś akumulatorem naładować prostownik - także nie pisz że można ładować. Jakby prostownik nie miał diody zabezpieczającej przed takim czymś to aku mógłbyś na śmietnik wynieść :wink:
 
 
konrad2
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2006, 10:00   

Witam wszystkich. miałem dołączyć do tematu kilka dni wcześniej ale brakło czasu.
Moja firma zajmuje się sprzedażą wszelkich narzędzi a takrze mam w swojej ofercie AKUMULATORY siedmiu różnych marek i z przykrością muszę stwierdzić że akumulatory centry nie są najlepsze, gdyż jest bardzo dużo reklamacji (na 50 sprzedanych aku centry około 15 idzie do reklamacji z czego zaledwie jednego producent (Centra) uznaje - wymienia na nowy. Z siedmio letniego doświadczenia z akumulatorami stwierdzam iż z tych aku którymi handluję (Centra, Banner, Bosch, AutoPart, Akuma, Moll i Warta) najlepszymi są Bannery - przez 2 lata ZERO reklamacji i klienci ich chwalą.
I jeszcze słowo o doborze aku do samochodu a mianowicie nie można zakładać do auta zbyt dużego akumulatora ani za małego (mówię o ....AH ) gdyż jedno i drugie powoduje zbyt szybkie zużycie akumulatora (związki czynne którymi są pokryte płyty aku opadają na dno aku i powodują zwarcie lub samoistne rozładowywanie i brak mocy rozruchowej).
I jesze o bezobsługowości aku. Aku Centra Futura i Exide nie są całkowicie bezobsługowymi gdyż posiadają one centralne odpowietrzenie odprowadzające gazyi i z tego powodu ubywa elektrolitu. Centra wprowadziła na rynek w listopadzie ( w ubiegłym miesiącu) na rynek całkowicie bezobsługowe Centra Futura+ i Exide X-treme2. Niestety co do jakości niewiele mogą powiedzieć bo to nowość.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-12-2006, 18:56   

Zobaczymy jak to będzie. Ja od kilku dni ujeżdżam Centrę Futurę, wcześniej miałem Banner i po 4 latach w zimie był już baaardzo kiepski. Jeszcze poprzedni - Yuasa - to był AKUMULATOR przez wielkie A - 8 lat i zero problemów, a padł przez moją niewiedzę...
 
 
pa_pi 
Mitsumaniak
Piotrek


Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 123
Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
Wysłany: 11-04-2007, 20:56   

No i stało się padł aku zupełnie :( , dlatego ponownie podnoszę temat, dlaczego ? Sięgnąłem do instrukcji obsługi mojego gala i ku mojemu zdumieniu akumulator do 2.0, 2,5 V6 benzynki to 52Ah, a do diesla 64 Ah :shock: i jestem w szoku, zastanawiam się czy kupić taki jak zaleca producent czy może odrobinę większy. Szkoda że w instrukcji nie podają prądu rozruchowego, jedynie typ akumulatora 75D26L lecz co by nie było to wszystko po japońsku :D
_________________
Piotrek
Dzięki Ci ... za to forum ...

Ursus - dziękuję :)

Mój Galant!
 
 
 
Ryszard Kondrat
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2007, 21:58   Sprawa akumulatora

Myślę że kup akumulator o większej pojemności.Mam w galu 55 ah. i lepszej klasy radio CD.Na postoju jak podgłośnię chwilę pogra i się wył. Wynik =mała pojemność akumulatora Pozdrawiam R.Kondrat
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.